FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - croma_ies

Sivuja: [1]
1
Yleistä jutustelua / Vs: Mistä nimimerkkisi tulee ?
« : Helmikuu 15, 2019, 14:40:26 »
FIAT Croma i.e.S -90

2
Olitko se sinä? / Vs: Tre alue + Pirkanmaa bongaukset tänne
« : Kesäkuu 24, 2014, 19:43:58 »
Juhannuspäivänä n. 19:00 Ylöjärvellä Metsäkylän paikkeilla punainen '88 tai uudempi (puskurin alaosa korinvärinen) Croma ajeli Vaasan suuntaan. Poikkeuksellisesti itse en ollut omalla punaisella Croma i.e.S:llä ajossa vaan isäukon tumman harmaalla Nuova Bravolla. Nostin kyllä lapaa ikkunassa, mutta tuskin huomasi.

3
Yleistä (Uusi Bravo) / Vs: Kuvia Bravostani
« : Elokuu 19, 2011, 16:56:18 »
Ilmeisesti sinä ostit ensin 2 Fiiattia ja sitten isäsi tuon Bravon. Yleensä kai se menee toisin päin? Ei siinä mitään, jos poika saa isänsä innostumaan samanmerkkisestä autosta!

Itseasiassa minulla oli jo neljäs Fiiatti menossa siinä vaiheessa kun isä osti ensimmäisensä elikkä Stilon. Tai no olihan sillä ollut joskus 70-luvun alussa pari vuotta 600:nen. Nyt vuodenvaihteessa vaihtoi Stilon Bravoon. Silloin sai vielä kunnollisilla varusteilla.

4
Yleistä (Uusi Bravo) / Vs: Kuvia Bravostani
« : Elokuu 06, 2011, 08:49:41 »
Isäukon Bravo 1.4 120hv kuvassa etualalla.




5
2005 Stilo 115 JTD MW vaihtui eilen 2008 Croma (facelift) 120 JTD Businekseen.


7
Helpdesk / Tiedotteet / Vs: fiatforum alhaalla?
« : Kesäkuu 14, 2010, 15:45:13 »
viikonloppuna toimi hyvin, nyt ei taas tunnu pelittävän

8
Yleistä Fiateista / Vs: Harvinaisia Fiateja.
« : Kesäkuu 12, 2010, 12:21:42 »
Ambulanssi Croma


9
Tekniikka / Vs: Stilo 1.9JTD nykii ja savuttaa
« : Lokakuu 29, 2009, 17:37:58 »
Omassa JTD:ssä oli samat oireet ja syyksi selvisi egr-venttiili. Aluksi kun kaasua painoi ei meinannut tapahtua oikein mitään, mutta sitten jossain 2000:n paikkeilla ampui liikeelle kuin tykin suusta mustan savun saattelemana. Itse vain en vienyt riittävän aikaisessa vaiheessa huoltoon, joten kävi niin, että yhtenä arkiaamuna jouduin soittamaan paikalliseen hinausliikkeeseen, jotta saatiin auto huoltoon. Ennen totaalista simahtamista pystyi vakionopeudensäätimellä ajelemaan, kun käytti sitä käsikaasuna.

Etsivät muuten vikaa Tampereen Deltassa parisen viikkoa ennenkuin syy selvisi. Et ole ainoa jolla tuo venttiili temppuilee. Velipojan JTD:ssä oli sama vika.

10
Yleistä (Muut uudet Fiatit) / Vs: Fiat Croma 2.0 i.e.S vm. 1989
« : Lokakuu 10, 2009, 09:31:46 »
Moi!

Mistäs löytäisin Fiat Croma merkkiseen autoon uuden takaluukun?
Mistäs kannattaisi kysellä?

Tuolta kannattaa kysellä

Lainaus
Samalla kaipaisin neuvoa, mitä tarkoittaa autom. ilmas. laitteessa 'E'-kirjain? (Joka syttyy näyttöön vähän ajan päästä, esim kun on asetettu 18 C)

Itsekin olen tuota joskus ihmetellyt ja mitään muuta en ole keksynyt kuin, että se olisi jonkin sortin economy merkki. Itselläni se on joskus syttynyt kun ajelee kattoluukku auki mutta pitää kuitenkin lämppärin jossain 20-22 asteen tuntumassa.

Lainaus
Miten saa muuten polttimovahdin pois? Vilkuttaa että takana on palanut vaikka ei ole..

Tarkoittanet vissiin tuota vikamonitoria joka on kojetaulun päässä. Jos et halua mitään rikkoa niin sen voi tehdä siten että ottaa vikamonitorille menevän johdon irti sulakerasian yläpuolella olevasta ohjausboksista. Silloin tosin pimenee kaikki muutkin siinä olevat merkkivalot.

11
Yleistä (Stilo) / Vs: Stilon polttimoiden vaihto
« : Lokakuu 10, 2009, 09:03:42 »
Naurettavaa keskustelua EHKÄ? Multa menee vaihtoon noin 2-3 minuuttia.. Otan aina koko umpion takalevyn irti ja näinollen tilaa on runsaasti vaihtamiseen.

Näin ehkä bensaversiossa, mutta JTD:ssä kuskin puolen lampun vaihtamiseksi joutuu ottamaan ensiksi renkaan irti ja sitten avaamaan sisälokarin, jotta pääsee edes kunnolla näkemään umpion taakse. Silti siellä on vielä joku pieni syylari tiellä. Näin siis kuskin puolella. Repsikan puolelta ei ole vielä tarvinnut polttimoita vaihdella, mutta se on ilmeisesti vielä hankalampi homma.

Sivuja: [1]

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)