FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Aiheet - Cinque Valvole

Sivuja: [1]
1
Yleistä (Uno) / Ilmamäärämittarin kans kikkailu?!?
« : Toukokuu 04, 2005, 22:52:43 »
Jeps! Oon huomannu että monet sanoo kun säätää tota ilmamäärämittaria niin saa auton paremmin toimimaan. Mulla on 1.3 urpo Tuuno bp-säädin ja turbo ruuvi. Siinähän on IMM:ssa se sininen ruuvi mistä saa arvoja käänneltyy ja väänneltyy, eli sitä pitäs ruuvvailla?!? Autossa on vakkkari suuttimet ja ahtoja 1-1,5 baria riippuen kuka on vastassa ja bensanpaineet noin 2,8 baria kun alipaine tyhjäkäynnilla noin -0,6 baria.
Niin ja muuten mitä mieltä: Riittääkö massalevy ja 30% jäykempi paineasetelma miten pitkälle 150hv? 170??
Kun ei raaskisi ostaa sintterilevyy kun on niin paljon kalliimpi ja isomman välärin ostokin on melkein pakollinen kovemmilla paineilla.  -ahaa-

2
Yleistä (Uno) / Turbo Uno savuttaa!!
« : Toukokuu 08, 2004, 12:13:42 »
No nii.

Eli sain eilen leiman uunoon ja ajelin sit siinä pitkin kylää ja yht'äkkiä rupes savuttaa aika lahjakkaasti. Koneesta ei kuulu mitään kolinaa vaan aivan normaali ääni. Se tuprautteli jo aikaisemmin, mikä johtui mitä luultavammin pastoista venavarrenkumeista huomioon ottaen että auto on ollut seisonnassa noin kolme vuotta. Mikähän kumma sille mahto tulla?!?!?

3
Mappi-öö / Hyvää Civic läppää!!!
« : Huhtikuu 14, 2004, 22:28:03 »
Siis ei voi olla totta, että kuinka joku voi olla keila!!!
Katsokaahan näitä Caderusson viestejä. Kyselee 60kk rahoituksella ostamastastaan Typerästä, että pääseekö sillä 0-200km/h alle 15s kun mielestään tuntuu niin hyvin liikkuvan.
Taitaa 360 modenalla juuri ja juuri alittua tuo aika.
Ja äijän motto on:
You accelerate TO 6000rpm..
I accelerate FROM 6000rpm

Siinä vaiheessa kun tää kaveri saa sen 6000rpm kiekkamittariin niin samantehoinen turboauto on jo kilometrin päässä!

http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.php?t=14588

4
Yleistä (Uno) / Bensapumppu!
« : Huhtikuu 13, 2004, 17:45:00 »
Jep! Eli mulla kävi ton Turbo Unon kans sellanen homma, että bensapumppu vetäs tankista roskan ja jumittui, eikä nyt pyöri vaan naksahtaa kun starttaa tai ottaa releen pois ja sieltä vetää johdon niin että pumpun pitäs pyörähtää. Ajattelin ostaa uuden pumpun tai laittaa samalla isomman. Siis minkälaisia pumppuja on porukka Uunoihin laittanu? Tais olla vastaava uusi pumppu Joensuun Bosch-huollossa 180€.  :-[

5
Yleistä (Uno) / Bypass vai ei?!
« : Huhtikuu 01, 2004, 18:25:28 »
Nii semmosta, että pitäiskö tossa Uno Turbo mk1:ssä olla jonkinlainen bypass-venttiili ku mulla tuntus olevan siinä vaan tulppa?
Siis siihen mihin BOV tulisi laittaa jos sellainen olis. Ja onko siitä mitään haittaa esim turbon siivelle kun se lyö ahtoilman takaisin siipeen kun nostaa kaasun ylös, siis tässä tapauksessa ilman Bypassia tai blowoffvalvea?

6
Yleistä jutustelua / Hyvä FERRARI hyvä!!!
« : Maaliskuu 07, 2004, 07:46:14 »
Hyvin alku kausi! Tästä on hyvä lähtee! Meikä ainakii ihan fiiliksissä! Voi kun vaa kimi joskus ajaisi siinä oikeassa tallissa...

Muistakaa, että Enzo Ferrari (Alfa Romeon F1 testiajaja ennen Ferraria) kun perusti oman tallinsa niin rakensi ensimmäisen Ferrarinsa lähes tulkoon kokonaan Fiatin osista!!!

7
Yleistä (Uno) / Turbo Uno jutska?!?
« : Helmikuu 16, 2004, 17:08:13 »
Joo eli sellasta, että kun siihen ruiskulle menee se putki ja siinä on se jäähdytys jutska nii onko mitenkä tärkeä! Ku meinaan, että itellä sitä ei oo paikallaa ollenkaa koskaa ollukaa vaa napottaa varaston perällä! Tarkoitan siis sitä missä on se muovinen puhallin?!?!

Sivuja: [1]

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)