Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Coupé 20vt+

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 160
51
Projektit / Vs: Fiat Coupé 20v turbo plus vm. 1999
« : Heinäkuu 13, 2015, 20:53:37 »
Vähä erilainen toi Coupén hopeinen avain.

Mut eipä ollu paha homma saada varovasti ruuvarilla auki toi sininen osa missä siru sisällä. Ja vielä helpommin lähti tosta hopeisesta irti toi avaimen kärki tms. Kärki viilapenkkii kiinni ja vähä vasaran naulojen irrotus haaraa näytti :D. Enemmän työtä oli saada toi suutarin avaimen ympärille "valettu" muovipää sahattua irti, vähä rautasahaa ja epoksi metalliliimaa ja nyt on lähes alkuperäisen näkönen hopeinen avain tossa kuivumassa -ahaa- ...

52
Projektit / Vs: Fiat Coupé 20v turbo plus vm. 1999
« : Heinäkuu 08, 2015, 16:54:53 »
Toisena inssi huomas et avain lähtee virtalukosta irti vaikka autossa virrat päällä tai käynnissä '.|. Vara-avainta pitää kokeilla virtalukkoon jos se pysyis ja vika kuluneessa avaimessa tai sit pitää virtalukon patruuna viedä huollettavaks. ::)

Orkkis avain kulunu, vara-avain pysyy virtalukossa. Hain jo uuden avaimen suutarilta ilman sirua, pitää kattoa josko sais tohon orkkis avaimeen vaihdettua pelkän ton kuluvan osan mut voi olla sen verran tiukassa kiinni et saa nähä lähteekö irti nätisti.

53
Projektit / Vs: Fiat Coupé 20v turbo plus vm. 1999
« : Heinäkuu 06, 2015, 22:03:00 »
Eipä ois heti tullu mieleen et leimalla tulis hylky toisen takaiskarin takia, väitti testi et ihan lopussa. Oli kyl auto huonosti ajettu eka tohon testeriin mut ei tulos toisella kertaa paljo parantunu. Silti yli 50% eroa, edessä oli kans aluks mut tokalla kertaa laski alle 50%. Edestä löysäsin jäykkyysäädön, toisella puolella säätö jumissa ja pitää takaa viedä löysätä ja toivoa et menis läpi sen jälkee.

Toisena inssi huomas et avain lähtee virtalukosta irti vaikka autossa virrat päällä tai käynnissä '.|. Vara-avainta pitää kokeilla virtalukkoon jos se pysyis ja vika kuluneessa avaimessa tai sit pitää virtalukon patruuna viedä huollettavaks. ::)

Projektin etenemisestä en oo muistanu tänne laittaa mut hifit tuli tos talvilomalla huhtikuus laitettua, menihän siinä viikko ku piuhat veti akulta takakonttiin virtapiuha ja sit rca- ja kaiutinpiuhat. Edellisestä sen verran oppineena et vedin virtapiuhan ihan eri reittiä vahvarille ettei menny ees ristiin muitten kans ni häiriötä ei kuulu ollenkaan niinku edellises vähän kuulu.

Hälytin tuli kans tossa kesälomalla asenneltua olihan siinäki vähä tekemistä ku sähkökaavoja piti vähä lueskella ja ihmetellä mistä liittimeltä jne. helpoiten sai mitäkin kytkettyä niin että jopa toimii.

Jakopään remppa myös tossa kesäloman alussa tuli tehtyä parissa päivässä, etupää pukkien varaa ilmaan ja parin hallitunkin avulla sai konetta nostettua, tuennat irti ja toiselta puolelta alapallonivel irti ripustuksesta. Sai verran siirrettyä konetta että mahtu jakopään kamat vaihdettua, samalla vaihtu alkuperäset p*skat muoviset apulaitehihnarullat mäkeen ja alumiiniset kunnon laakereilla tilalle -ahaa- . Kummasti hiljeni ku auto käynnissä ei pahemmin rullat pidä meteliä.

54
Yleistä jutustelua / Vs: Ostin/törsäsin topikki
« : Heinäkuu 06, 2015, 21:50:04 »
Kompura+ilmaletku+pulttipyssy.

55
Yleistä jutustelua / Vs: V*tutus-keskustelu
« : Heinäkuu 05, 2015, 18:29:04 »
En usko että toteutuu. Poliisien resurssit ei riitä tommoseen että aletaan pysäytteleen ihmisiä pienimmistäkin ylityksistä kun eihän ne nytkään ehdi pysäyttelemään. Yhdeltä konstaappelilta (joka otti multa kortin joskus talteen) kuulin että niillä on ohjeistus pysäyttää vasta auto joka ajaa yli 20km/h ylinopeutta tai sitten jos olisi tulossa useampi rike (eli vaikka 12km/h ylinopeus + ei turvavyötä tai kuski puhuu puhelimeen).

Noi hitaasti köröttelijät ei mua oo koskaan haitannut sillä niistä pääsee ohi. Enemmin mua pelottais jos ne vajakit ajais 10-20km/h yli nopeusrajoituksen.

Olihan tosta poliisiki jo sanonu ettei mitää järkeä eikä riitä resurssit.

Työautolla vaan hankalampi ohittaa, varsinki jos jonoa kertyny tai kertyy taakse. Ja muutenki töissä rajallinen vuorokautinen ajoaika ja päivän pituus. Välillä noitten kans tekee tiukkaa ettei mee yli.

Paras ratkasu ois pysyä poissa liikenteestä jos ei kykene ajamaan autoa riittävällä nopeudella.

56
Yleistä jutustelua / Vs: V*tutus-keskustelu
« : Kesäkuu 30, 2015, 18:23:44 »
Ensin hallitus haluaa tuplata sakkojen suuruuden ja sit vielä tämä: Sakotusraja alas – jo
5 km/h ylityksestä sakko


Ja kuitenki samaan aikaa saa ajotaidottomat yms. vajakit ajaa 10-20km/h alle rajotuksen meidän ihmisten tien tukkona  >:( >:(

57
Olitko se sinä? / Vs: Coupe bongaukset
« : Kesäkuu 30, 2015, 18:13:46 »
Valkoinen/vaalean harmaa Coupė Rethymnonissa rantakadulla Kreetalla  8)

58
Mappi-öö / Vs: Uutisia Italian automaailmasta
« : Kesäkuu 30, 2015, 18:10:42 »
Ilmeisesti suunniteltu kilpailemaan BMW:n M-sarjaa vastaan.

Mut ois ton sivuprofiilin voinu jättää matkimatta...

59
Mappi-öö / Vs: Netistä poimittua
« : Kesäkuu 24, 2015, 23:41:38 »
Ovatko tulevaisuuden autot tällaisia?




 :o ::)

Floridasta kotoisin oleva Michael Vetter on luonut todella erityislaatuisen kustomoidun auton. Tämä ETV (lyhenne tulee sanoista ”Extra-Terrestrial Vehicle”) on rakennettu asiakkaiden tilauksesta, ja niitä on tuotettu 6-8 kpl joka vuosi viimeisten 15 vuoden aikana. Ainutlaatuiset avaruusajan autot on rakennettu mistä tahansa lahjoitetuista autoista – mm. Porscheista, Toyotoista sekä Renaulteista.

Keskimääräinen hinta tällaisella alien-ajopelillä on noin 90 000 dollaria (n. 80 533€).

60
Mappi-öö / Vs: Uutisia Italian automaailmasta
« : Kesäkuu 24, 2015, 19:03:14 »






Lähinnä tulee sivuprofiilista ainaki mieleen eräs saksalaismerkki '.| '.|

61
Mappi-öö / Vs: Netistä poimittua
« : Kesäkuu 24, 2015, 19:00:43 »
Eipä tuo LaFerrari kauhean komee ole muutenkaan mun mielestä.

Lähinnä meinasin et kelpaa tollaseen ~5m€ autoon samanlaiset ku mm. Coupéssa ;D

62
Mappi-öö / Vs: Netistä poimittua
« : Kesäkuu 24, 2015, 15:36:46 »

63
Mappi-öö / Vs: Uutisia Italian automaailmasta
« : Kesäkuu 24, 2015, 15:29:55 »
*KLIK*

Tossa hätäisimmille kuva ilmeisesti tosta uudesta Giuliasta. Tosin peiteltynä niinku ei julkaistut mallit yleensä ::)

64
Mappi-öö / Vs: Uutisia Italian automaailmasta
« : Kesäkuu 24, 2015, 10:50:54 »
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/tanaan-se-paljastetaan-alfa-romeolta-uusi-malli/ZXqCTbfQ

Tänään se paljastetaan: Alfa Romeolta uusi malli.

Tehokkain on 510-hevosvoimainen V6-bensiinimoottori kahdella turboahtimella. Moottori on alun perin peräisin Ferrarilta, ja samantapainen kone löytyy Maserati Quattroporten nokalta.

 >:D

65
Yleistä jutustelua / Vs: V*tutus-keskustelu
« : Kesäkuu 24, 2015, 10:47:00 »
Hiukan harmittaa tuo uusin autoverotus. Minun autoni on nyt suuripäästöinen, vaikka putkesta tulee vain 143g. http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/785644/Autoveroa+alennetaan+asteittain+ensi+vuoden+alusta

Eihän toi vaikuta ku uutta autoa ostaessa.

No en sitä kiellä etteikö tuo 143g olisi oikea ilmoitettu luku, mutta mitä sieltä putken päästä todellisuudessa tulee.

Okei ja oikea, noihan muuttuu ku EUvostoliitto muuttaa tota mittaustapaa tai täsmentää sitä ettei pysty autovalmistajat kikkailemaan et sais mahd. pieniks noi päästöt.

CO2 on painettu alas päästöt mutta sit tuleeki kaikenmaailman pienhiukkaspäästöjä yms. Ja muutenki kestävyys noissa 1.4L ja alle moottoreissa '.| Varsinki joku 1.0L jos siitä ~100hv otetaan ulos ::)

66
Mappi-öö / Vs: Netistä poimittua
« : Kesäkuu 19, 2015, 22:56:24 »
Ruotsalainen kaasugrilli:


Kuka tunnustaa?  ;D

67
Yleistä jutustelua / Vs: Mikä tänään ilahduttaa-keskustelu
« : Kesäkuu 18, 2015, 21:13:09 »
Giuseppelta pätillä räpätykset surkea kuva. Observatorio mäen laella. Se ei kyl kuvasta erotu...  ;D


Montefiascone:

Kyllähän tuolla viettäis Juhannusta :o 8)

68
Yleistä jutustelua / Vs: Mikä tänään ilahduttaa-keskustelu
« : Kesäkuu 17, 2015, 22:45:37 »
Onnistunut jakopään remppa Coupéen :D, vaikka ei se ihan niinku strömsöössä menny piti mm. Porvoon läheltä hakee yks pultti ku ei vas. kierteellä löydy lähialueen pulttikaupoista ::)

69
GFF Rrrrrratapäivä 27.6. klo 13-18, Ahvenisto

 Perinteistäkin perinteisempi ajoharjoittelupäivä Ahveniston montussa. Radalle Italialaisella tahi lisenssivalmisteajopelillä, GFF-jäsenillä etukäteen sovittaessa mahdollisesti mahdollisuus ajaa radalla muunkinmaalaisella autolla. Ajopelin on oltava turvallisessa ja vuotamattomassa kunnossa. Liikennevakuutus vaaditaan, myös rekisteröimättömiltä autoilta. Katsastus ennen radalle menoa: MELUMITTAUS (95db/4500rpm), vuodot, penkin ja akun kiinnitys, ei irtotavaroita ohjaamossa tai tavaratilassa sekä yleinen turvallisuus. Kuljettajilla oltava ajokortti tai rataleima.

 Kaksi ryhmää vuorottelevat: Hitaammassa ryhmässä rajoitettu nopeus 90 km/h, nopeushuimistelu kielletty ja ohittaminen vain suorilla. Kypärä ei pakollinen, mutta erittäin suositeltava! Tämä tarkoitettu myös aloittelijoille rata-ajoon tutustumiseen. Opastusta saa kysyä.

 Nopeassa ryhmässä vapaa nopeus. Kypäräpakko.

 Paikalle voi saapua ja toivotaankin tulevan ajokkeja ihmettelemään, harrastajia tapaamaan ja vaikkapa rompetorityyliin osia myymään. Siis vaikkei radalle aikoisikaan! Varikolle on vapaa pääsy.

 Lisätiedot: O4O-777 9575 (ilt./vkl), gff(ät)gruppofiatfinlandia.fi tai Fiat Forum.

 Tervetuloa!

70
Yleistä jutustelua / Vs: Viimeisin koeajamasi auto?
« : Kesäkuu 07, 2015, 18:51:56 »
Ferrari F360 Spider  -ahaa- O0 >:D >:D

71
http://www.concours.fi/

Jos sää sallii ni tarkotus ois tonne suunnata. O0

72
Yleistä jutustelua / Vs: Mitä näit tänään?
« : Kesäkuu 03, 2015, 15:15:57 »
Viime perjantaina tais lähtee jollai auto vähä lapasest ;D ;D Vähä enemmän vauhtia ni ois menny keula uusiks.


73
Mappi-öö / Vs: Netistä poimittua
« : Kesäkuu 03, 2015, 15:14:14 »


Kelpais :o 8)

74
Mappi-öö / Vs: Uutisia Italian automaailmasta
« : Kesäkuu 01, 2015, 20:52:15 »
Alfa Romeolta uusi malli ensi vuonna? – Keulalle mielenkiintoisia moottoreita

Moottorivalikoimaa autoon on tulossa monenlaista, mutta yksi mielenkiintoinen moottori lienee 1,8-litrainen tuplaturbobensiinimoottori. Turbot moottorissa toimivat normaaliin tapaan, pienempi antaa ahtopainetta alhaisimmilla kierroksilla ja suurempi keski- ja korkeilla kierroksilla. Moottorista revittäneen hevosvoimia irti peräti 300 ja vääntöä se tarjoilee 400 newtonmetriä.

Lisäksi ennakkotietojen mukaan tarjolla olisi myös yhdellä turbolla varustettu 240-hevosvoimainen versio. Malliston huipulle saattaa tulla V6-moottorilla varustettu versio, joka kehittää yli 500 hevosvoimaa.


 -ahaa- >:D

75
Mappi-öö / Vs: Nettiautosta poimittua
« : Kesäkuu 01, 2015, 17:52:03 »
http://www.nettiauto.com/fiat/coupe/7239421

harvinainen nelivetoiseksi muutettu fiat coupe.

Tais olla vähä aikasemmin jo myynnis.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 160