FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - punto2001

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
51
Tulpat ja ehkä myös tulpanjohdot, joskus kaasuläpän asennontunnisti takerrellessaan tekee tuollaista ainakin omien kokemusten perusteella! puolavika kyllä näkyy siellä jouluvalo osastolla mittaristossa :D

52
Nyt on puslat vaihdettu ja löytyy tulevaisuuden remontteja (toivottavasti jonku toisen stilo kuin omani) varten työkalut vaihto hommaa varten, helppo homma kaiken kaikkiaan tuo puslan vaihto nyt kun tietää vielä miten se kannattaa koti/kenttä-olosuhteissa hoitaa!





53
Nonnii kajaanin reissu takana ja stilolla jo 1500 onnellista kilometriä takana keskikulutuskin näyttää nyt 5.7 maitotölkillästä menovettä satasella, ei paha isommalle autolle!

tänään sain stiloon takalasien tummennukset ja nätti tuli! karmee kolina takapäästä, no sanoihan se leimamies että ei ne puslat mitkään hyvät enää ole, no hain aamulla paikallisesta autotarvike liikkeestä uudet puslat sekä värikoodin mukaista maalia jotta pääsee siistimään kolhuja kun ensin ne oikean väriset lokarit saan.

soittelin pitkin pk-seudun korjaamoita ihan tiedustellakseni hintoja no yksi korjaamo löytyi vantaalta joka moisen homman olisi suostunut/osannut tehdä ja hintaa olisi työlle kertynyt 550e, sen kuultuani pierin verta ja kyselin että jos tuon pelkän akselin paljon sitte maksaa, no huomattavasti vähemmän 350e arvio  ;D
sen kuultuani päätin että itse täytyy hoitaa!

tänää otin akselin irti, ei paha homma ollenkaan ja sitten puslat särin kuppisahalla (pyöreä kuppi terä mikä tulee poran päähän) ja glykolit lensi poskille puslista ja sisällä oli irtonaisia metallin kappaleita ja kumi vaikutti muutenki todella väsähtäneeltä, ehkä alkuperäiset? puslat kuoret hajotin sisältä päin rautasahalla ja onnistuin vähän viiltoa tekemään akseliinkin, tuskin haittaa kun niin pieni jälki tuli. huomenna täytyy rakentaa joku laippa jonka avulla saa pullotunkillö prässättyä mötikät takasi akseliin, uudet puslat merkkiä lemförder, eiköhän ne hyvät pitäisi olla. ja sitten akseli paikalleen autoon, pitäisi olla sen jälkeen teknisesti kunnossa!





54
Yleistä (Stilo) / Vs: Takajousitus paukkuu
« : Elokuu 04, 2014, 07:59:09 »
täytyypä ne jouset vielä katella tarkemmin mutta iskarit on hyvät kun ovat uudehkot ja merkkikin on bilstein, ne tarkistin eilen, mutta kyllä sitä todennäköisesti pääsee isojen puslien vaihtoon lähitulevaisuudessa jos ei muita kolinan aiheuttajia löydy

55
Yleistä (Stilo) / Vs: Takajousitus paukkuu
« : Elokuu 04, 2014, 00:28:06 »
Nyt kun on itselläni uusi kumppani tuo stilo mw 2004 1.4 16v jolla takana 165tkm, olisi aika ihmetellä mikä siellä takana paukkuu. millainen se taka puslien kolkutus oikein on jos ovat vaihtokunnossa? itsellä kuuluu semmoinen pieni (mielestäni) kolina sieltä takaata ja katsuri viime viikolla sanoi puslien olevan ihan ok, on siis tuttu leima mies ja pyysin, että katsoo ne tarkkaan jotta tiedän milloin remontti pitää aloittaa kun rekisteröinti katsastuksessa autoni käytin! jokatapauksessa semmoinen ihan pieni pauke sieltä kuuluu ja se tulee pääasiassa ihan pienissä töyssyissä oli ne teräviä tai ei, mutta jos vaikka tiputtaa perän tai yhden takapyörän kerrallaan korkealta kanttikiveltä alas, nii ei kuulu mitään, jos taas ajaa perän ylös korkean kanttikiven päälle niin silloin sama pauke kuuluu? en löydä väljää takapäästä, kyllä esimerkiksi puntossa paukkuu pahemmin jos etutukivarren takahela on hajalla, että pienempi pauke tästä stilostani lähtee!

56
Kiitos, huomiosta, on varmaan totta että huollossa valahtanut aineen noihin kohtiin, onko tuo väriaine pitkään näkyvissä jos sitä tuohon on valunut, tätä ei todellakaan ole käytetty edes ilmastointihuollossa vähintään puoleen vuoteen kun silloin se avk:lle joutui, hämää kun tuo toinen läiskä on tuossa laakerin kaulalla mutta toisaalta siinähän se toinen putken pää sijaitsee näköjään! toivotaan että kyse on siitä.

Sampsulisami: vantaallahan minä majailen, puhelin numeroa ei varmaan löydy mutta voin täälläkkin olla yhteydessä! kuivain löytyi sieltä puskurin läheltä.

57
Ei ole tarkoitus jättää stilettoa korpimetikköön, toivottavasti stilo ei päätä jättää myöskään minua korpimetikköön :D mökkireissulla sitä vain ollaan.

Minulle nämä ilmastointi vehkeet eivät ole millään tapaa tuttuja, mutta käytetty kompura joka on ehjä on minulla yksi mahdollisuus jos vaihdon tarve tulee, sampsulisami: etkö sinä tehnyt jotain vuoto korjauksia puntosi ilmastointiin? mietin vaan, että jos tuttua hommaa niin onnistuisiko apukäsi kyseisen homman kanssa tarpeen tullen  :)?

missä moinen kuivain mahtaa sijaita ja miltä näyttää kyseinen potikka?

58
Eilen sai stilo kilvet ja 14kk leiman, katsuri vielä kehui auton siisteyttä, harmi ettei ollut nähnyt lähtötilannetta  ;D

eilen tuli myös suoritettua testiajot kun ajeltiin sotkamoon mökille vantaalta yötä vasten, hyvin pelaa ja vähällä kulkee.

seuraavaksi olisi tarkoitus vaihtaa se kitattu apparin lokari ehjään punaiseen ja etupuskuri kolmiovisen räväkämpään malliin! punainen ei lokareissa haittaa kun auto olisi tarkoitus maalata "plastidip" maalilla mattamustaksi! mutta ensin meinaan siistiä takapäästä ruosteet alustasta ja suojata/suojauttaa puhdistettu pelti, päältäpäin myös pienet maaliviat helmoista ja takaluukun reunasta laitettavana. ajovaloumpiot täytyy myös vaihtaa samalla kun puskurin löydän :)

hyvä ja vakaa ajettava tuo stilo!







näyttäisi että ilmastoinninkompura vuotaa nestettä (väriaineesta päätellen) kompuran laakerin kaulalta, mitä tuolle kannattaa/tarvitsee tehdä? vai tarvitseeko tehdä mitään kun kylmää pukkaa?

59
tänään kävin pikku shoppailulla mätänetissä ja muissa varaosaliikkeissä

tuli ostettua nuo kaikki osat mitä suunnittelin vaihtaa, ainoastaan toisen takajarrun liukutappi sarja jäi uupumaan ja huomenna pitäisi saada se hankittua jotta saisi jarrut ilmattua, kun kaikki muut osat ovat jo paikoillaan.

kaikki asennukset meni täysin nappiin ja vielä ilman voimasanoja, ainoana takapakkina apparin puolen raiderangon ulkopään pultista korkkasi jenkat pienellä voimalla väännettäessä, saa mene huomenna urputtaa mätänettiin ja vaatimaan uutta osaa.

huomenna olisi siis tarkoitus laittaa se takajarrun kuntoon jahka saan osat ja ilmattua ne jarrut, sitten auton alle, toisen vetarin suojakumin lemmari ja pakoputken keskiosa uusiksi ja pönttö tai sitten pöntön tilalle jotain putken palaa, pärinän määrästä riippuen.
keskiviikkona sitten kaverilla laitattamaan uudet gummit alle ja nelipyörä suuntaus todistus ja itse etupään aurauksen kohdilleen samalla kun siinähän se menee, sitten vielä sinne rekisteröinti katsastukseen, jännittää vähän kun viikonloppuna tällä rohjolla olisi tarkoitus lähteä kajaaniin ;D




60
Tänään sain stilon otettua palasiksi, eli irroitin kaiken minkä meinaan vaihtaa.

Jarrut menee uusiksi molemmista päistä kun ovat kertakaikkiaan aivan entiset! en tiedä mimmoisia propleemia stilon jarruissa yleensä on jos ylipäätään on, mutta tuossa omassa autossa etujarruissa ei mitään, kuluna vain levyt loppuun. takana jarrut oli jumissa eli molemmista jarruista oli toinen liukukumi antautunut ja päässy pastat liukujen väliin ja liuku ei liikkunu mihinkää, no lämmöllä, öljyllä ja lekaniskuilla irti ja ruosteet hiomalla pois ja yön yli likoomaan ja huomenna uudet liukujen kumit pitää ostaa.

-tukivarret tulee eteen molemmat uudet sillä takahelat niistä on päreinä ja toisessa alapallo.
-iskarit ja jouset tulee eteen uudet (jämäkämpää mallia alle kun vanhat on sopivasti vaihtokunnossa)
-vakaajan koiranluut tulee uudet, vanhat kolisee ja väljät molemmista päistä
-raidetangon ulkopäät menee myös uusiksi kun toinen on koliseva ja toinen melko löysä myös
-pakoputki pitää uusia kokonaan, putki hapan ja jousto edestä hajalla ja takapönttö on mätä.

huollot on kaikki nyt tehty tekniikan puolelle, oli muuten pikkanen kärkiväli tulpissa kun ristipää ruuvarin kärki mahtui väliin, oli ihme että auto kävi noilla ylipäänsä :D

autossa toimii kaikki sähköt, kopkop ja takapään puslat ei kolise, saa sitten konttorilla niitä rynkytettyä niin näkee missä kunnossa ne ovat  ;D

suunnittelen laittavani vielä eteen 3-ovisen puskurin on räväkämpi ilme siinä sekä uudet etulokarit kun tuo punainen iskee niin pahasti päin näköä hirveydellään harmaassa autossa ja tuosta apparin lokarista irtoaa 20cm pitkä kittisuikale etureunasta, en tiiä mitä sitä on menty pakkeloimaan joskus mutta uusiksi menee jos sopiva löytyy!






61
Yleistä (Stilo) / Vs: takaluukun sähköaukaisu ei pelitä
« : Heinäkuu 25, 2014, 23:42:37 »
Toimii jo, ajoin ensimmäisen kerran stilollani nyt siirtoluvilla somerolta vantaalle ja tämän jälkeen katosi sähköviat eli kuskin oven lukon toiminta keskuslukitusta käyttäessä sekät tuo takakontin aukeamattomuus.

62
Yleistä (Stilo) / Vs: takaluukun sähköaukaisu ei pelitä
« : Heinäkuu 23, 2014, 01:12:28 »
tuli hankittua tuollainen stilo mw 2004 1.4 16v ja en ole autoon tutustunut vielä kovinkaan hyvin (siis ominaisuuksiin sekä vuosien ja kilsojen tuomiin lisäominaisuuksiin tai entisten katoamiseen) olen siis vain putsannut entisen sian jäljiltä (auto siis sisältä aivan kamalassa kunnossa), korjannut kolari vaurion jäljiltä ja suorittanut kaikki huollot tekniikka puolelle koska ne oli tekemättä!

minullakaan ei kontti aukea mitenkään muuten kuin avainta luukun lukossa käyttämällä, kaukkarissa on kontin avaus nappi, mitä tästä pitäisi tapahtua? kontin kahvassa on myös jotain sähkönappeja sisäpinnassa? ja onko tosiaan jokin bootlock millä kontin avauksen voi estää, noo pitää tutustua kunnolla aiheeseen kun saan leiman ja kaiken muun kuntoon!

63
kyllähän se varmaan purkin kyljestä selviää, mutta miten tarkalleen ottaen tuollaista ainettu tulee käyttää, laitetaanko se tyhjenemään sinne sisäilman kiertoon kanavia pitkin vai tyhjeneekö se jotenkin pikku hiljaa puhaltimen ollessa päällä? ei ole tyhmiä kysymyksiä on korkeintaa tyhmä kysyjä  ;D

nonnii tänää tuli huoltoja tehtyä ja auton huolto oli yhtä hyvällä mallilla kuin huoltokirjasta osaa tavata eli ei mitään tehtynä!
uusin jakopään vesipumppuineen, hihna oli halkeillut kiristäjän rullassa klappia ja rallatusta ja ujeltavan vesipumpun laakerissa klappia myös, luojankiitos että päätin tuon jakopään alkuun laittaa :D

öljyt vaihdoin/laitoin sisään, tyhjennyspropun avattuani astian sijaan alle olisi voinut laittaa ison kahvikupin sillä tämä olisi riittänyt jäteöljyn määrälle :D

laatikosta valui mustaa kuraa reilu litra, nyt sielläkin on 2 litraa uutta öljyä. jäähdytysnesteet oli kadonnu vuosien varrella paisuntasäiliöstä lähes kokonaan mutta nyt sekin on uusittu, oli muuten helppo ilmattava tuo stilon järjestelmä muutenki mukava auto huoltaa tuolla tekniikalla, kaikki on selkeästi esillä ja tilaa on kaikkien kohteiden ympärillä reippaasti!

vielä pitää vaihtaa ilman putsari, oli pikkasen mäskissä eli aivan musta ja täynnä hiekkaa yms. könttejä. samalla vaihdan myös tulpat, koska tuskin niitäkään on vaihdettu. leimalle täytyy myös takapönttö uusia tai ainakin korvata jollain vähemmän rapealla putken kappaleella.







64
Projektit / Vs: Punto 80 elx cool ehostusta
« : Heinäkuu 21, 2014, 23:42:20 »
itte kanssa heittänyt kaikki punto eristeet roskiin, sekä huovat että bitumit, ei vaikuta mihinkää ainakaa meikäläisen kuulolla ja se on kohtalaisen hyvä ;D

omassa autossa paksusti massaa pohjassa kun on ruosteen estokäsitelty yksilö ja pakoputkessakaan ei enää ole taka pönttöä ja silti on hiljaisempi eristämättömänä kuin tyttöystävän vakio punto 2006 torino! eli mäkeen vaan eristeet jos ovat vähääkään huonot!

65
No nyt on stilo putsattu, eli koko sisusta kojelautaa lukuunottamatta oli kirjaimellisesti pellolla, tai no itseasiassa pellon reunalla ja sitten kaikki hiekkapöly jne. pasta on hinkattu korista irti ja kaikki osat erikseen pesty ja puhdas tuli ja hajua on huomattavasti vähemmän, näyttääkin taas kasauksen jäljiltä ihan uudelta autolta sisältä, mutta vielä pitäisi jynssätä kattoverhoilu jollain on tod.näköisesti imassu sitä röökin käryä itseensä jonkin verran samoin ovi pahvit mutta muuten alan jo olemaan tyytyväinen, lattiaverhoilukin on niin puhdas painepesurin ja liuottimen jäljiltä :)

kiitos vinkeistä, miten on minne tuommoinen ilmastoinnin putsaus pommi tulee työntää jotta toimii?
seuraavaksi täytyy vielä tosiaan vähän jynssätä sieltä ja täältä lähinnä ovi ja kattoverhoiluja. sitten täytyy alkaa katsomaan tarvitseeko tuolle teknisesti tehdä mitään huoltojen lisäksi.

kuskin ovi ei ainakaan sisäpuolelta kahvasta enää aukea, täytyy kurkata onko jokin tanko irronnut, aukesi kyllä vielä silloin kun tuon ostin.
saapi nähdä mimmoisia kolinan lähteitaä alustasta löytyy, toivottavasti koiran luun lisäksi ei muita nyt alkuun, taka-akselin puslien vaihto ei kiinosta, mahtaisiko foorumilta löytyä innokkaita kavereita moiseen hommaan, itsellä ei ole prässiä eikä ulosvetäjiä? mielestäni tuo ei kuitenkaa takapäästä kolissu mitä nyt pellon reunalla ja metikössä vähän päristelin menemään!








66
Projektit / Vs: Fiat Punto "Ferrari"
« : Heinäkuu 18, 2014, 18:54:51 »
Täälläkin sopii :)

67
Projektit / Vs: "Rallipunto"
« : Heinäkuu 18, 2014, 18:53:52 »
on se aina ollut painavan oloinen, mutta saksassa saa päästellä niin täytyy se tehä! joo laskin tankatessa ja summailin lopulta yhtää ja koko reissun keskikulutus oli 5.6l/100km ja en tosiaan kökköilly saksassakaan ja italian vuoristotiet tietysti lappu lattiassa kakkos ja kolmos vaihteilla! kaverin mukana ollut punto dynamic 16v vei myös tismalleen saman 5.6 tuolla reissulla

68
No kiitos paljon, ei todellakaan tullut mieleen tuollaista lähteä hankkimaan olisin varmaan täydellisen sisäputsin jälkeen iskenyt perus wunderbaumit tai vastaavat roikkumaan ja sitten olisi ollut se ällötävä löyhkä mikä niistä leviää!

aion ehdottomasti kokeilla tuota bilteman tuotetta jos kokemusta on että hyödyttää!

miten kannattaa kattoverhoilu pestä/putsata? en aio ottaa irti jos on vähääkään samalla tavalla kiinni kun puntossa!

69
Nonniin, tänää tuli häärättyä stilon kimpussa nelisen tuntia, purin penkit pellolle ja konsolit jne. jotta sain lattiamaton ulos. pesin auton päälisin puolin pikaseen painepesurilla ja samalla pesin lattiamaton, penkit ja sisustan irtonaiset muovit painepesurilla ja liuotin aineella, hyvät tuli luulisi tupakan hajun irronneen, ainakin kaikki muu irtosi :) saa nähä räjähtääkö penkeistä airbägit kasvoille kun kuivuttuaan liitän liittimet takaisin ja laitan virrat päälle :D enpä paljoa jaksanut stressiä ottaa olivat penkit niin paskaiset kuten koko muukin auto! kyllä siitä vielä puhdas saadaan!

miten on kun akun kenkä oli pidempään irroitettuna (reilu puoli tuntia) niin syttyykö bägien varoitusvalo kun penkit olivat irrallaan ja ovat kuivumiseensa asti? puntossa ei ainakaan syty vaikka airbägin irroittaa kunhan sen akun kengän on ajoissa muistanut irroittaa!

pistetään puhtaasta stilosta kuvia lauantaina kun operaatio jatkuu, jos saisi samalla vähän huoltoja tehtyä ja vaikka sen hanttarin puoleisen kolinan lähteen poistettua, ilmeisesti koiran luu veikkaisin?

70
Projektit / Vs: "Rallipunto"
« : Heinäkuu 14, 2014, 22:39:10 »
Nyt on autolla reissattu tullu 10tkm ajettua kuukauteen ja en ole autolle tehnyt yhtään mitään, en edes pessyt nyt sen rupeaman aikana ja hyvin on kaikki pelittänyt!

Muutamia kuvia



siinä komia punto hgt 1.9mjet diesel
poliisi punto

Meidän puntot italiassa
matka italiaan taittui äkkiä  ;D

71
Kyllä se siitä, nyt on purkaamoltakin löydetty oikean värinen lokari sopuhintaan ja seuraavaksi olisi tiedossa niitä huoltoja ja "operaatio löyhkän poisto" eli ankaraa siivousta, tuossa eilisessä puurtamisessa yli 30asteen helteessä tuli testattua someron paarmat ja muut kärpäset, niitä oli paljon ja tehokkaita oli, jossain vaiheessa ei enää edes kiinnittänyt huomiota niihin kunhan ei ihan suoraa silmä kulmasta purrut :D

ensi viikolla varmaan tiedossa paluu stilon kimppuun, no eiköhän se lokarikin ehdi siihen mennessä niin laittaa samalla senkin kiinni :) tänään tuli vaihdettua kaverin puntoon mätä öljypohja uuteen ja kone öölit sekä suodatin ja ilmeisesti 236tkm ajetut laatikko öljyt, olivat mustat ja sitä oli vähän ja viskositeetti oli sama kuin virtsassa, eipä ole laatikko kuitenkaan oireillut, mutta tuskin siitä haittaakaan oli!

72
Nonniin tänään tuli stilo haettua!
Helppo homma ei muuta kuin avk:n ruttutukkuun ja stilo trailerille, no traileri jolla puntoja on kuskailtu oli aika nafti stilo stw:lle perä jäi metrin pitkäksi ja toinen helma ja pyörät jäi kärryn kaiteen päälle. no ei muuta kuin auto kiinni ja kovaan ajoon.

Päästiin noin 35km sitten kamala jysäys ja paskat housuun, limut ympäri ohjaamoa ja jotenki yhdistelmä pysähdyksiin ja motarin sivuun. kärrystä räjähti vasta pian 20-vuotias loppuun sladiteltu nasta pyörä ja vanne vääntyi solmuun samalla. soitto paikalliseen rengasliikkeeseen (nummelan rengas myynti) kärrystä pyörä irti kivien ja stilon rimpulaveivi tunkin avulla ja sitten pyörä rengasliikkeeseen, samantien ammattilaiset oikoivat vannetta vähän lekalla ja laittoi jonku ok-kuntoisen käytetyn kumin alle ja naureskelivat ja toivottivat onnea, mutta halpaa ja erinomaista palvelua kuitenkin :D

sitten kärrylle takaisin ja pyörä kiinni ja menoksi, heti perään uusi pyähdys ja kärrystä lokari solmuun väkivallalla kun eihän se käärme-pyörä enää kyennyt pyörimään siellä lokarin sisällä ilman armotonta kuminkäryä. sitten menoksi ja kohti someroa pelkoperseessä siitä kumpi rengas menee seuraavaski, se toinen ikäloppu romurengas vai tämä juuri asennettu kun oli tosiaan niin kiero vanne!

No perille päästiin somerolle ja auto puntolla väkivaltaisesti riuhtoen puntolla alas trailerilta kun tosiaan aika jumissa oli niin ahtaassa kärryssä, no tulihan se sieltä ja säästyttiin lisävahingoilta kun lokasuoja oli jokatapauksessa menossa vaihtoon, sitten vain särkyneet osat: tukivarsi, iskarintolppa, raidetangonpää, koiranluu ja vetoakseli pois ja uudet (lue alle 200tkm koeajetut) tilalle, näistä ainoastaan tukivarsi ja iskari olisivat olleet pakko vaihtaa. ja vähän erisävyinen lokari tilalle! oikean värinen on jo tulossa!

koeajolle pääsi lopulta ja hyvähän siitä tuli vaikka itse tein ja säästin :D kaikki pelaa kuten pitää jopa ilmastointi, ja ainut kolinan lähde mikä alustasta löytyi oli toisen puolen koiranluu, eli vaihdan senkin. sitten huollot täytyy tehdä kun niistä ei ole merkkiäkään! ja siistimistä autossa riittää, sisusta haisee kuin kärpänraato ja ei ihme auto on toiminut varmaan jonain spurgujen suojapaikkana, oli se niin kamalassa kunnossa sisältä!






73
Projektit / Vs: Fiat Punto "Ferrari"
« : Heinäkuu 07, 2014, 22:44:35 »
Annan veikkaukseni: Olisitko jonik saanut pientä inspiraatiota brittipoikien foorumeilta =)? Itsehän heitin subarun penkin puntoon ihan lonkalta ja sinne istui täydellisesti, mutta päätit sitten laittaa koko sarjan ja hieno tuli!

74
Projektit / Vs: Project Unto
« : Heinäkuu 07, 2014, 22:39:29 »
Hieno on auto nyt kun näin kuvista paremmin! Oma autokin on toistaiseksi ainakin vantaalla, pitäisi pistää jotain pientä miittiä pystyyn täälläpäin jos saisi enemmänkin porukkaa kasaan! olisi kiva päästä näkemään livenä muiden autoja :)

75
Projektit / Vs: Project Unto
« : Heinäkuu 07, 2014, 00:46:36 »
Nätin näköinen! ota kuva jossa näkyy koko auto, olisi kiva nähdä kokonaisuus! näinkö oikein vai näkyikö yhdessä kuvassa rapsakka öljypohja? onko missä kunnossa se? missä päin suomea tämä punto vaikuttaa kun en muista törmänneeni aikaisemmin?

Ei muuta kuin tsemppiä projektin kulkuun ja minuun saa ottaa yhteyttä jos tarvitsee mitä tahansa punton osaa!

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)