FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Aiheet - Kata

Sivuja: 1 [2] 3 4 5
26
Yleistä (Punto) / Haynes Max Power - Fiat Punto
« : Syyskuu 19, 2005, 00:55:18 »
The Fiat Punto is distinctively Italian with subtle design cues that set it apart from other superminis, suggesting that the manufacturer has mastered the sleek Euro look perfectly. The modifier can only enhance this look with a huge range of aftermarket modifying products designed especially for the Punto, that are easy to obtain. But what if you should run into problems when creating the car of your dreams - ill-fitting kit, no instructions? Well, Haynes are here to help at every stage of your car's transformation with the full colour Haynes Max Power guide to DIY modifying - everything you need to know, under one cover....

Hardback, 270 x 210mm, 208 pages, approx 1000 colour illustrations 
 
ISBN:  1 84425 084 9
Web price: £19.99 (=29€)





27
Yleistä (Punto) / Mitat haussa - vaparia hankkimassa
« : Syyskuu 19, 2005, 00:37:42 »
Sanokaas puntoiljat (mk2) kun olen vaparia hankkimassa että minkälainen operaatio on odotettavissa ?
Onko ilmanmääränmittari miten jne ? (Bravassahan vaihtaminen oli abt 2 minuutin juttu...)

Mitenkäs kiinnitys Ø ja ulko Ø  ?  ::)

28
Tekniikka / Ratin vaihtaminen ilman Airbag ongelmia
« : Syyskuu 12, 2005, 15:59:36 »
edit: harmi ettei tossa oo sitä hienompaa rattia

Älä muuta sano !
Sporting:in tai HGT:n ratti ois hieno  ;D
Menisköhän heittämällä jos vaihtais  ::)

29
Tekniikka / Tuontiauton muutokset Suomen talvea varten ?
« : Syyskuu 10, 2005, 23:02:31 »
Nyt kun Punto on hallussa ja tarkoituksena tässä kuukauden sisään ajaa Suomeen niin mitäs teknisiä seikkoja täytyy ottaa huomioon kun tuo keski-eurooppalaisen Punton kylmään Pohjolaan ?

Jotain nesteitä varmaan vaihtaa...  ???



nim. mä en tiedä mittään mutta talonpoikaisjärki kehoittaa kysymään


30
Projektit / Punto HLX 1.2 16V
« : Syyskuu 10, 2005, 22:57:57 »
Nyt on Punto haettu  ;D

Väri: 597 Blu Teseo



Plyyshisisusta, 6 airbagia, ilmastointi, 14" Fiatin orkkis aluvanteet...



100W subbari vakiona  :)




Kuljetus onnistui mukavasti kaverin Dodgella (RAM 2500 V8 5.9 litrainen kone) Sama kaveri jolla on Bravo Turbo+
( ja traileri sen kuljettamiseen) 8)



Oli aika halpaa huvia kuljetus kun Dodge vei vaan 55 litraa 98 -bensaa 300 kilometrin matkalla  '.|

31
Yleistä Fiateista / Mistä kyse: "Fiat Close Protection Program"
« : Syyskuu 03, 2005, 20:24:29 »

Mistähän mahtaa olla kyse  ???



Googlasin ja katoin Fiatin oman saitinkin, muttei mitään tietoa  :(

32
Tekniikka / Fiat originaaleja osia edullisesti
« : Syyskuu 03, 2005, 20:17:43 »

Täältä Keski-Euroopasta saa Fiatin orkkis osia edullisemmin kuin Suomesta, jos tarvitset ota yhteyttä !

Halpaa en voi luvata, mutta voin ainakin selvittää hintoja  ;)

Kiinnostuneet voivat laittaa joko privaa tai postia bravagt@ftcf.org

...Ja saa mainostaa FTCF:n ulkopuolellakin jos on tuttuja   :)

33
Yleistä (Punto) / Uusi Punto julkaistaan 7.9.2005
« : Syyskuu 03, 2005, 20:13:59 »
www.fiatpunto.com




Jotenkin tulee Corsa mieleen tuosta perän muodosta...

34
Tekniikka / Lohkolämmitin jälkiasennuksena - mitä maksaa ?
« : Elokuu 30, 2005, 23:15:51 »



Onkos tietoa mitä mahtaa maksaa Puntoon lohkon jälkiasennus ?  ???

35
Yleistä Fiateista / Fiatin tuonti Saksasta - kokemuksianne
« : Elokuu 24, 2005, 23:36:05 »
Olen ajatellut tuoda Saksasta auton tässä syksyllä ja ajattelin kysellä vähän kokemuksianne sekä itse tuonnista että Tullin proseduureista.

Tarkoituksena on tuoda ihan peruspirssi; Fiat Punto mk2 HLX / ELX / Sporting (ehkä jopa HGT) jonka ilmeisesti saisi n. 4000€ hintaan
--> ei siis hassumpi hinta jos ajattelee että Delta pyytää tavallisesta karvalakki-Puntosta "vaan" 9900€

Kysyn neuvoja myös miten autoveron osuus lasketaan automallista jota Suomeen ei tuoda.
Yritin tuolta Tullin sivuilta lukea mutta esimerkit oli hieman eriluokkaa kun mitä Punto on  :-\

Löytyisikö neuvojia; 'p0wer', 'Pablo Honey'...  ???


Kiitos  ;D

(Älkää kysykö miksi pikku-Punto, vastaan siihen sitten kun auto on hankittuna  ;))

36
Mappi-öö / Millä autolla pomoni ajaa ?
« : Elokuu 16, 2005, 14:38:35 »
Tuli tässä mieleen laittaa tälläinen kysely kun oma pomoni tuli tänään uudella autollaan töihin ja sillä on entinen Range Roveri vielä firman pihassa odottamassa leasing:in päättymistä  ???

Range Rover HSE V8 (en selvittänyt oliko se supercharged !?) hinnat alkaa täällä 89.000€ (Suomessa 128.000€)

- stereot Harman/Kardon (hieman hi-end  :o)



Ja naapuri firman pomon näin tänään ekaa kertaa --> H2 ratissa  8)

Köyhät kyykkyyn ja silleen  :P

Oon muuten huomannut sellasen mielenkiintoisen puolen pomossa että aina kun se menee lomalle niin paikkoina on Etelä-Afrikka ja viimetteeksi Kenia --> paikkoja joissa on todella köyhiä ihmisiä... Oiskohan se joku fetissi rehvastella rahalla ;)


37
Yleistä (Stilo) / Nariseva kytkin - mikä avuksi ?
« : Elokuu 10, 2005, 22:09:22 »
.
Pentele ! Stilon kytkin narisee niin penteleesti --> mikä avuksi ?  '.|

39
Mappi-öö / Kuvia ATEC Tuning -tapaamisesta
« : Heinäkuu 20, 2005, 18:54:25 »
ATEC Tuning on yksi Hollannin isoimpia, parhaimpia tai ainakin kuuluisimpia tuning kerhoja jonka takana on samanniminen autolaittamo (uusi hienoa sana  ;) )

Tässä kuvasatoa sunnuntaisesta miitingistä;










Vaikka en Tohatsuista niin piittaakaan niin upeata jälkeä *IMO*


40
Mappi-öö / Rakkaalla autolla on monta nimeä...
« : Heinäkuu 07, 2005, 23:14:28 »
joten antakaas tulla millä nimellä kutsutte autoanne  :)

Punto taipui meillä Migiksi kun sen rekkari oli MGI, Brava on usein "vaan" Brava, Risto-Iivari-Jaakko tai Raava noin savolaisittain (huom! vaikken Savoon mitään siteitä omaakaan) ja Stilo on niin tuore tapaus vielä ettei siitä oo kerinny vääntää mitään...

(Stilon osalta mielikuvitukseton omistaja ottaa nimiehdotuksia vastaan  '.| )

41
Mappi-öö / Jotain edullista (Fiat) tuning -tavaraa
« : Kesäkuu 10, 2005, 18:53:26 »
Huuto.netin kautta vastaan tui seuraava linkki www.stylex.fi

M3 -look peilejä jne näyttäis olevan kaupan...

42
Yleistä (Bravo/a & Marea) / Mukava Brava
« : Toukokuu 19, 2005, 18:04:44 »
(sorry oli pakko laittaa otsikko tolleen..)

Ennen:





Jälkeen:




43
Yleistä (Bravo/a & Marea) / Mukava Marea
« : Toukokuu 18, 2005, 17:58:53 »
Laitan ensiksi kuvan Mairesta ennen



Sitten pientä tuunausta eli Mairen valot mäkeen ja Lancia Lybran valot tilalle



Ja nyt pienen tuunaamisen jälkeen




45
Mappi-öö / Yksityinen kotisivu - Fiat Passions
« : Huhtikuu 08, 2005, 07:59:41 »
Käykäähän ihmettelemässä;

Fiat Passions

46
Mappi-öö / Spot the not...
« : Maaliskuu 22, 2005, 16:43:37 »
 ;D


47
Yleistä Fiateista / Airride-Bravo
« : Maaliskuu 16, 2005, 01:58:41 »
www.photo2web.nl/

open albums (vasemmalta valikosta)
overig (vasemmanpuoleinen drop-down)
'Eerste Bravo met airride' (oikeanpuoleinen drop-down)



...ja eikun ihmettelemään mitä parilla tuhannella eurolla saa  ;)

48
Yleistä Fiateista / Fiat pienoismallit - kiinnostuneita
« : Maaliskuu 11, 2005, 22:56:39 »
Osaako joku sanoa miten hyvin ja mihin hintaan Suomesta saa Fiatin vanhojen mallien pienoismalleja ?

Kiinnostavatko ne ketään täällä ?

...Punto Kit-Car, Fiat 600 jne...

Löysin tänään kotinurkilta pienoismalleihin erikoistuneen kaupan jolla on hillitön valikoima kaikkia automerkkejä Fiatti mukaan lukien.

Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaahan viestiä tai meiliä bravagt@ftcf.org

**

Kävin tänään uudestaan liikkeessä ja saatavilla on vanhempia Fiatteja; vanhoilla tarkoitan 60-lukua ja siitä vanhempia.
Uudemmista X1/9, Barchetta, Ritmo, Stilo MW, Stilo 3-ovinen, Idea, Panda (uusi)...

49
Yleistä Fiateista / Fiat foorumi - European Fiat Alliance
« : Maaliskuu 07, 2005, 23:28:05 »
Englantilais-saksalais-hollantilais-portugalilainen foorumi asiasta kiinnostuneille :D

www.gfx-mediendesign.de/forum/cmps_index.php

50
Yleistä Fiateista / Pompannapin paluu - Fiat Trepiuno konseptiauto
« : Maaliskuu 03, 2005, 18:40:23 »
Ai hellanlettas miten sulonen :D


"At Geneva, Fiat is introducing the 'Fiat Trepiùno', the concept car designed by the Fiat Style Centre to represent the theme of 'back to the future'.



The prototype is a modern reworking of the cars that marked the first wave of mass motorisation in Italy. In fact the 'Fiat Trepiùno' prototype, immediately conveys the idea of compactness. This is due to a side section made up of several overlapping layers and a shell-shaped roof that looks much smaller than the sides when viewed from above. The car's specific proportions and certain external traits give it a fun appearance that also conveys a clear impression of solidity and sturdiness.

Working with a total length of just 3.3 metres, the designers lengthened the passenger compartment to obtain a pleasing shape that features a very airy side view, a very short bonnet and minimal wheel overhang. The bonnet is wrapround type and folds over the sides while the omega-shaped rib, now as then, fills the front end without adding any grilles or friezes. Due to its compact size and generous track dimensions, the 'Fiat Trepiùno' is also distinctive for its sporting, dynamic appearance.

All these retro hints share one specific characteristic: no motif has been re-used on the 'Fiat Trepiùno' before considering its usefulness on a present-day car, reviewing its functions and materials or even finding it new applications. For example, the two headlights set into the front end are accompanied by two supplementary lights that are the very essence of cutting-edge technology. The tail-lights, on the other hand, work with LCD screens that display readings in graphic mode: and so communication passes from the car's interior to its exterior. Another example of reworked style is the famous canvas hood found in some superminis of the past that has been interpreted by a Sky-dome on the 'Fiat Trepiùno'. The large window, continuous with the windscreen, stands in for the roof in linear and airy manner while emphasising the two arched pillars.

And so from the exterior to the interior. The designers devoted the greatest attention to details without ever losing sight of the simplicity that is the keynote of the new car. Simplicity does not mean stripped bare, however, but exemplifies a particular approach to styling and construction where the aim is simplified use. The result is an airy, spacious passenger compartment, a place where you can live well and be at your ease throughout the time you spend in your car. And it is also a welcoming, protective place due to the broad ring that delimits the entire interior space. The appointments include front seats of minimum thickness that offer more comfort than seats with conventional padding. They are made out of a layer of soft polyurethane that is complemented by a more rigid polyurethane structure to create a flexible, comfortable three-layer structure able to absorb all loads and, above all, not detract from the volume and space.

The seats allow so much room in the back that two further places can be created through a clever arrangement of backrests and cushions. For example, the split backrests fold forward to create the customary extended load compartment. Or they can be turned up to cover the extended boot area from prying eyes. All this makes it possible to reconfigure the interior to suit the car's various applications and also to accommodate tall people in the back. In a normal 3+1 configuration, the front passenger seat is moved so far forward that it is almost swallowed up by the facia. The facia can be deflated by means of a conversion process to leave room for the front passenger's legs. This makes more room available for people in the corresponding rear seat.

New material technology has made the 'Fiat Trepiùno' the first car to transcend the classic '2+2' arrangements of certain coupés or open-topped sports cars and also the configurations of many city cars that limit passenger room to just two seats in the front. The prototype has thus made it possible for the 3+1 concept to be introduced for cars with little room in the back. This has been achieved through an innovative structure, able to adapt to the most common transport needs and satisfy the greatest number of users: 2 seats, 3 seats, 3+1 emergency seat. To sum up, the Fiat prototype joins the boot compartment to the facia by means of a set of possible conversions that effectively make the interior fully reconfigurable.

The facia deserves a section of its own due to its shape and functional potential. In fact the 'Fiat Trepiùno' proposes an innovative solution that can incorporate the structure and equipment of a present-day dashboard. The upper area therefore accommodates 2 drawers while the controls on the central console are under a film. All you have to do is brush them with your fingers and a light will follow your movements and receive your input. A liquid crystal display extending from the same console shows the menu of another one-touch multifunction control. This control is located between the front seats so that it can be used in intuitive, simple manner without dropping your gaze from the road. Light is also used to ensure the driver obtains a response to any operation: air conditioner temperature or main service activation. Night-time driving and night-time passenger compartment perception are also aided by lights through the use of LEDs concealed in the floor and door pouches. An original design, then, to meet a new post-modern consumer trend that reworks retro shapes and styles to meet present-day needs. It is evident in fashion, music, furnishing and lifestyle: the term 'post-modern' surfaced at the end of the Nineties and inspired designer collections throughout the world. A look that juxtaposes retro smells and colours with up-to-the-minute symbols, objects and styles. A mixture of past and future, a style and construction movement that moves away from mass production to create a unique object. "

Sivuja: 1 [2] 3 4 5

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)