Kirjoittaja Aihe: Originaali lastua 16 vt:hen?  (Luettu 12418 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Autotyttö

• Vieras
Originaali lastua 16 vt:hen?
« : Joulukuu 08, 2009, 13:52:06 »
Moikkelis,

Mistähän mahtaisi löytyä originaali lastua 16 vt :hen...mulle välttäs 190 hv mitä tehtaalta tullessa coupessa on ollut ja nyt kun joku neropatti oli lastuttanut sen 220 hv:ksi ilman muita muutoksia niin nykii....ja turbon veto loppuu kuin seinään. Kesällä oli puhe Lappeenrannan lentokenttäajoissa että bensanpaineen säädin pitäisi vaihtaa tms. Mutta olenko aivan väärässä että jos originaalin lastun saisi niin ko. ongelmat poistuisivat?

Kyseleepi,

Autotyttö
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2009, 20:36:48 kirjoittanut Coupé 16vt+ »

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Fiat Coupé 20v turbo plus (Ahdin määrää tahdin!)
Vs: Coupen huoltomanuaalit netissä!
« Vastaus #1 : Joulukuu 08, 2009, 21:55:13 »
Moikkelis,

Mistähän mahtaisi löytyä originaali lastua 16 vt :hen...mulle välttäs 190 hv mitä tehtaalta tullessa coupessa on ollut ja nyt kun joku neropatti oli lastuttanut sen 220 hv:ksi ilman muita muutoksia niin nykii....ja turbon veto loppuu kuin seinään. Kesällä oli puhe Lappeenrannan lentokenttäajoissa että bensanpaineen säädin pitäisi vaihtaa tms. Mutta olenko aivan väärässä että jos originaalin lastun saisi niin ko. ongelmat poistuisivat?

Kyseleepi,

Autotyttö

Jos toi ongelma johtuu tosta virilastusta ni ongelma ratkeaa vaihtamalla vakio-lastuun... Mulla on toi tallessa mut en taida siit kuitenkaa luopua, kopion jos siitä joku osais tehä O0...
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa AjH

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Sukupuoli: Mies
  • 20v ilmankierrätin
Vs: Coupen huoltomanuaalit netissä!
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2009, 02:15:38 »
Jotenkin kyllä kuulostaa ettei olisi pelkästä lastusta ongelma lähtöisin. Tosin näin lyhyellä kuvauksella ei osaa varmaa sanoa suuntaan saati toiseen.

Moderaattorit siivonnee omaksi ketjukseen, ei tällä huoltomanuskan kanssa ole mitään tekoa? Ja voisi ehkä paremmin tulla vastauksiakin kun pistää ihan oman aiheen pystyyn tästä.
www.turvajarjestelmat.net - Mårbackan autohuolto
Harrasteena hitsausta, välineinä TIG(RSTlle) ja MIG(mustalle). Pako- ja ahtoputket yms.

Poissa dera

Vs: Originaali lastua 16 vt:hen?
« Vastaus #3 : Elokuu 26, 2010, 19:42:22 »
Ikivanha topic. Jos jollain on tarvetta, mulla on prommeri jolla voin noita orig. lastuja polttaa tarvitseville.
Fiat barchetta
Fiat Coupe 16vt

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Vs: Originaali lastua 16 vt:hen?
« Vastaus #3 : Elokuu 26, 2010, 19:42:22 »