FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bravon huolto 3.v  (Luettu 58567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #50 : Lokakuu 29, 2010, 17:23:00 »

Kävin eilen tilaamassa kolmivuotishuollon Espoonlahden Autohuollosta.
Hinnaksi koko hoidolle tulee hihnan ja vesipumpun, öljyjen, nesteiden, tulppien, suodattimien ja työnosuuden kanssa alle viisisataa.

Kiesi menee marraskuun lopussa tuonne. Autokeskus paukuttaisi vähintään tonnin samasta hoidosta. Luulisin. En ole edes viitsinyt kysyä.

Ei paha hinta ! Autokeskus ei varmasti pääse edes lähelle tuota hintaa.

Kysyin bravoon öljynvaihtoa autokeskuksesta. Hintaa operaatiolle 175€ suodattimen kanssa, eikä ole edes seleniaa. Jotain ties mitä kuraa, kun ei osannut tiskillä kertoa edes merkkiä...
Kirjattu
No more FIAT

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #51 : Lokakuu 29, 2010, 18:30:54 »

Samaa kohtuu linjaa mun kanssa. Näitä edullisimpia osasia saa tilata kolmessa hintakategoriassa ja omaan otin kalliimmat. Bravooni
Ricambi Originalet ja mulla 495e johon päälle Seleniat, 75e.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #52 : Marraskuu 17, 2010, 21:02:16 »

Samaa kohtuu linjaa mun kanssa. Näitä edullisimpia osasia saa tilata kolmessa hintakategoriassa ja omaan otin kalliimmat. Bravooni
Ricambi Originalet ja mulla 495e johon päälle Seleniat, 75e.
Joulukuussa mulle tulossa samat ja Filaron ammattitaitoon luotetaan  8)
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

rd-jam

  • FTCF-Tukija
  • Tuning-kalustoa
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 228
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #53 : Marraskuu 24, 2010, 20:15:18 »

1.12.2010 edessä 3.vuosihuolto ja pakollinen 5v-takuun mukainen hihnanvaihto. Alustavasti hinta on n. 650 euroa ilman öljynvaihtoa Deltassa.

Saa nyt nähdä mikä se lopullinen hinta on, kun viimeksi vaihdetuilla tulpilla on ajettu vasta 10tkm. Tarvitseeko lopulta edes niitäkään vaihtaa vielä.

Saan kuulemma limusiinikyydin töihin aamulla, kun vie auton huoltoon Joulukuun alussa. Saa nähdä :)
Kirjattu
Seat Leon Copa Plus 1.2 TSI
====================
ex. Fiat Bravo T-jet Sport -08
ex. VW Golf II 1.6 Manhattan

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #54 : Marraskuu 27, 2010, 03:28:36 »

Tähän threadiin tulossa mielenkiintoista kerrottavaa lähipäivinä. Kun työkiireet hellittävät, avautumista riittää..
Kirjattu

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #55 : Marraskuu 27, 2010, 11:05:08 »

Tähän threadiin tulossa mielenkiintoista kerrottavaa lähipäivinä. Kun työkiireet hellittävät, avautumista riittää..
Tätä odotellaan mielenkiinnolla  :o
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #56 : Marraskuu 28, 2010, 04:22:16 »

No niin, yritetään aloitella, vaikka armaaseen Fiatiin onkin tällä hetkellä välimatkaa ihan tarpeeksi..
Tätä kolmivuotishuoltoa olinkin jo yrittänyt alustaa huolellisesti. Tiesin, että Autokeskus tarjoaa (mikähän se nyt oli nimeltään?) huoltotakuuta,
että jos ja kun Fiiun huoltaa heillä, saa vastapalveluksi vuoden tiepalvelusopimuksen (auto hinataan ja korjataan jne, jne..vaikka mistä).

Toisaalta Delta-Auto on lähestynyt huoltotarjouksilla jo jonkin aikaa, joten nyt alkoikin olla vaihtoehtoja.
Olin kuitenkin päättänyt saada kolmivuotishuollon hihnanvaihtoineen edullisemmin. Näistä nykyisistä ja entisistä merkkihuolloista viis.

Bravon kaksivuotishuolto tilattiin tyylikkäästi uudelta maahantuojalta Autokeskukselta kyselyllä, että mitähän tuohon T-Jetiin mahtaisi kustantaa
kyseinen toimenpide. Vastauksena kyselyyn saatiin kohtelias vastaus, jossa toivotettiin auto tervetulleeksi merkkihuoltoon, ja että kustannus olisi alle
400 eur. Sinäänsä tehdystä työstä tuo oli mielestäni kallista, mutta ajattelin, että uusi maahantuoja saa näyttää kyntensä, ja ehkä hoitaa tonttinsa niin hyvin, että muualle ei enää tarvitse vilkuilla. Delta oli ottanut pahasti takkiinsa sekä palvelunsa, että hintansa kautta aikaisempien italoautojeni kohdalta, joten ajattelin, että nyt uutta näyttöä saadaan kertalaakista.

Ja saatiinhan sitä. Bravo haettiin Olarin Autokeskuksesta pois tästä tilatusta kaksivuotishuollosta siihen aikaan (vuosi sitten). Ilmoitetun neljänsadan euron sijasta lasku olikin muistaakseni 620 eur. (Tämän summan voi tarkistaa aikaisemmista threadeista, en nyt jaksa itse penkoa läpi näitä).
Keskustelu meni jotakuinkin näin:

-Tervehdys, tulin hakemaan tuon MHY-400 Bravon neljänkympin huollosta.
-Joo, näyttäisi olevan valmista. (Kaveri plärää laskua läpi näyttämättä asiakkaalle, eli auton omistajalle, mitään).
-Niin joo, mulla oli tavallaan toi kokeilu tuoda Fiatti teile huoltoon, olette kuitenkin uusi maahantauoja, ja meinaatte tehdä tähänkin myymäläänkin kuulemma muutoksia.
-Joo, me ei saada enää myydä Nissaneita tosta samasta tilasta Alfan ja Fiatin kanssa, tehdas vaatii muutoksia......jne, jne...tätä keskustelua
käytiin hyvän aikaa, samalla kun kaveri tiskillä totesi olevansa Alfamiehiä ja ajaneensa radalla ja blaa, blaa, blaa.
-No Bravon saa kuitenkin nyt mukaansa?
-Joo 620 euroa kiitos.
-Öö, allekirjoittanut ei nyt ymmärrä. Tämän piti maksaa 400?
-Joo maksaahan se 400, mutta tässä on tämä jarruhuolto myös.
-Mikä jarruhuolto?
-Jarruhuolto tehdään vuoden välein, se maksaa 200 eur.
-Aha. Selvä. Varmaan hölpötin tarpeellista, mutta ei tästä mitään puhetta ollut?
-Niin joo. Ei varmaan ollutkaan, mutta jarrut pitää huoltaa vuoden välein.
- Selvä....muovikorttia pöytään, ja sarvi otsassa niinsanotusti kettuun koko putiikista.

Tämä radikaalisti lyhennettynä todellisesta elämästä.

Vajaa vuosi edellisestä, ja Bravolla on edessään 60 tkm huolto hihnanvaihtoineen.

Olin väliöljynvaihtojen kautta löytänyt paikkakunnalta uuden Fiatin virallisen huoltoliikeen nimeltään Espoolahden Autohuolto.
Ajattelin kokeilla kepillä jäätä ison huollon suhteen, ja marssin sisälle putiikkiin kysymään hintaa 60tkm huollolle Bravoon.
Asiantunteva vanhempi (ja hyvin ystävällinen) herrasmies laskeskeli pitkään ja hartaasti hintaa toimenpiteelle. (Tästä tapahtumasta löydätte varmaan referenssin aiemmista posteistani) Loppusummaksi saatiin 480 euroa kaikkine töineen ja osineen.

Vetäydyin tyytyväisenä miettimään tätä tarjousta, mutta mielestäni se kuulosti niin edulliselta että kun ryhdyin vakavissani varaamaan aikaa huollolle, päätin, että tarkastutan hinnan vielä kertaalleen tiskillä, ennenkuin varaan lopullisen ajan. Tämäkin laskelma antoi hinnaksi alle 500, joten varasin ajan huoltoon.

Bravo kävi viikko sitten kyseisessä huollossa juurikin tässä (Espoonlahden Autohuolto) nimisessä firmassa. Sovimme, että auto tulee huoltoon xx-päivänä aamulla kellonaikaan x, ja että se on noudettavissa saman päivän iltana.
Noh. Sovittuna ajankohtana (firma ilmoittaa avaavansa huollon klo 8:00 aamulla) olivat ovet putkassa kiinni. Odottelin puoli tuntia aukeamista, mutta päätin lopulta pudottaa auton avaimet postiluukusta.
Mietiskelin koko päivän, että mahtaakohan auto olla työn alla, koska mitään infoa en asiasta saanut.
Menin pakanpäälle takaisin klo 15:30. Sama ystävällinen herrasmies saapui tiskin taakse kymmenen minuutin odottelun, ja noin viiden kerran kellonsoittelun jälkeen:

-Joo hei. Onkohan se Bravo valmis jo?
-On se joo.
-Hyvä, maksetaan pois.
-Joo, tää olis 809 euroa sitten.
- ???
- Niin joo, kun tää olikin toi T-Jet, kun mä katsoinkin, että tässä pitää olla nää iridium-tulpat, joo.
- Niin???
- Joo, tässä jouduttiin tekemään koko päivä töitä.
- ???
- Tätä ilmanputsaria me ei sitten vaihdettu, ku se näytti ihan uudelta (huom!! Ei sitä pidäkään vaihtaa, koska se ei kuulu huolto-ohjelmaan tuossa kohdassa!!)
- OK.
- Onko sulla lastu tossa?
- Ei, eikä tuu.
- Aha joo. Kattelin, että sulla on toi hieno rosteriputkisto tossa. Lastulla sais yli 200hp:ta kevyesti irti tosta.
- Aijaa.
- Joo, mulla on ollut lastu autossa, ei tosin Fiatissa.
- No hyvä.
- 809 eur kiitos, saatko sä ajettua itse ton alas tuosta nosturilta.
- Joo saan. Tossa on muovirahaa. Revi siitä.

Alkaa Kettu riittämmään kaikkineen tämä pelleily näitten autohuoltojen kanssa. Onneksi firman sisällä on sellainenkin ohjelmaformaatti kuin Kuningaskuluttaja. Katsotaan, jaksanko ryhtyä paukuttamaan heille tätä aihetta. Tahtotila ei ole kauhean kaukana siitä!!

Tästä eteenpäin tulen vaatimaan kaikki hultotarjoukset KIRJALLISESTI.

Tuosta perheen Alfasta riittäisi sitten saman verran avautumista, koska auton piti olla jo tiistaina vahdossa, mutta tuossa se nököttää edelleen samanlaisten huoltoliikkeiden "korjausten" jäljiltä.

Karmea sarvi päässä näistä ns. ammattilaisten hölmöilyistä!
Kirjattu

Kaljamaha

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 753
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #57 : Marraskuu 28, 2010, 11:47:34 »

Eli näytät tietävän tuon max. 15 % voi loppusumma nousta alustavan hinta-arvion?
Itse olisin huutanut jo tiskillä naama punaisena jos hinta pomppisi sovitusta noin paljon!
Kirjattu

rd-jam

  • FTCF-Tukija
  • Tuning-kalustoa
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 228
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #58 : Marraskuu 30, 2010, 18:22:51 »

Eli näytät tietävän tuon max. 15 % voi loppusumma nousta alustavan hinta-arvion?
Itse olisin huutanut jo tiskillä naama punaisena jos hinta pomppisi sovitusta noin paljon!

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/sopimusehdot/vakiosopimusehdot/moottoriajoneuvojen-korjausehdot/

Kohdat 4.-5.
Kirjattu
Seat Leon Copa Plus 1.2 TSI
====================
ex. Fiat Bravo T-jet Sport -08
ex. VW Golf II 1.6 Manhattan

rd-jam

  • FTCF-Tukija
  • Tuning-kalustoa
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 228
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #59 : Joulukuu 01, 2010, 19:08:46 »

1.12.2010 edessä 3.vuosihuolto ja pakollinen 5v-takuun mukainen hihnanvaihto. Alustavasti hinta on n. 650 euroa ilman öljynvaihtoa Deltassa.

Saa nyt nähdä mikä se lopullinen hinta on, kun viimeksi vaihdetuilla tulpilla on ajettu vasta 10tkm. Tarvitseeko lopulta edes niitäkään vaihtaa vielä.

Saan kuulemma limusiinikyydin töihin aamulla, kun vie auton huoltoon Joulukuun alussa. Saa nähdä :)

90tkm/3.v huolto oli lopulta 555 euroa Deltassa hihnan vaihdon kanssa, kun ei tarvinnut tulppiakaan vaihtaa kilometrien takia.

Palveluun on yritetty panostaa selvästi.  Huoltoajan varauksesta maksamiseen kaikki meni kiitettävästi. Aamulla olisi vielä saanut kyydin limusiinilla töihin, mutta joutui passaamaan sen oman aikatauluni takia. Mukavaa, että jaksavat panostaa asiakkaan huoltokokemukseen. Pari vuotta sitten tilanne oli päinvastainen...
Kirjattu
Seat Leon Copa Plus 1.2 TSI
====================
ex. Fiat Bravo T-jet Sport -08
ex. VW Golf II 1.6 Manhattan

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #60 : Joulukuu 15, 2010, 21:27:54 »

Italiasta saapui tänään osat, Ricambi Originale.

Jakohihnapaketti:   64.80e

Vesipumppu:           75.60

Sisäilmansuodatin:  22.68

Moot. Ilmansuodatin : 21.60
 >:D
Apulaitehihna:          17.26

Jäähy. Neste, pun.:   23.06

Total:  225.00e.

Asennus ja 3.v huolto tilattu 6.10.
Tämä setti meni sitten Filaron asentamana Bravoon tänään.
Selvisi siinä sitten ylimääräisen äänen aiheuttaja konehuoneesta. Se oli vesipumppu  niinkuin pojat arvelivat jo syksyllä.
Samalla löytyi jo kolmas "pesä" ilm. oravan tekemänä  >:D >:D  Hieman on järsitty konehuoneen äänieristystä ja kun seuraava orava näkyy niin taitaa olla vainaa >:D >:D 
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

AriFerra

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 508
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #61 : Joulukuu 16, 2010, 14:27:36 »

Samalla löytyi jo kolmas "pesä" ilm. oravan tekemänä 

Ootko ihan vakavissasi?
Jos, niin mikäköhän näissä Bravoissa vetää puoleensa tuota eläinmaailmaa?
Näätähän se oli jyrsinyt sitä AutoBildin kaestotesti-Bravoakin.
Petojen sukua...
Kirjattu
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani

Ex F14T:
Ritmo 105 TC -82, Ritmo 105 TC -83, Uno 70 SL -88, Stilo 130 -03, Bravo 150 T-Jet -07

MUUT: Ascona 1.9 -75, BMW 320 V6 -82, BMW 320 V6 -84, Golf II -88, Polo Classic 1.6 -98, Grand Scenic II 2.0T -08

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #62 : Joulukuu 16, 2010, 16:49:11 »

No nyt pelittää taas vuoden kun on "kaikki" uutta ja pesä poissa. ^^
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #63 : Joulukuu 16, 2010, 17:09:57 »

 Juu, kyllä siellä taas oli jyrsijä pesiytynyt, petojen sukua tosiaan  ;D

Jep, pelittää ja ei muutakuin hanaa  8)
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #64 : Joulukuu 16, 2010, 17:13:15 »

No hyvä  8) Ainoa asia mistä mulle sanottiin oli se, että etujarrulevyt & palat ovat puolessa välissä kulumistasossaan.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Jalamari

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 941
  • Se minkä pelti heittää, sen Pakla peittää.
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #65 : Joulukuu 16, 2010, 17:23:51 »

Onpa edukas jakohihnapaketti, kun vertaa Alfa TS koneisiin.
Kirjattu

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #66 : Joulukuu 17, 2010, 21:43:57 »

Onpa edukas jakohihnapaketti, kun vertaa Alfa TS koneisiin.
Juu, Heikaltahan tuo noin halvalla. Muualla paljon kalliimpi.
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #67 : Joulukuu 30, 2010, 21:12:24 »

Delta muistutti tänään kirjeellä huollosta. Samoin teki Autokeskus jo pari viikkoa sitten. Harmi että olivat myöhässä.
Filaron pojat hoitivat tämän jo aikaisemmin ja varmasti halvemmalla ja alkuperäisillä osilla  8)
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #68 : Tammikuu 01, 2011, 13:19:34 »

Hei yksi juttu nuista ngk:n tulpista.
ngk myy a ja b laatuista kynttilää samoilla merkinnöillä.
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #69 : Tammikuu 01, 2011, 19:27:47 »

Hei yksi juttu nuista ngk:n tulpista.
ngk myy a ja b laatuista kynttilää samoilla merkinnöillä.

-ahaa- ja mistähän nämä sitten tunnistaa kumpi on kumpi  ???
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #70 : Tammikuu 01, 2011, 21:04:55 »

No joo toi a ja b hommeli taitanee olla vähäsen joka valmistajalla.

Japan taitanee vaan lukea nuissa "paremmissa" tulpissa...  :P


Kiinasta sitten tulee tietty puhasta piraattiakin joita tuskin erottaa muutaku hinnasta tai myyjä sitten välistä vedetystä katteesta  ^-^

Ma voisin kattella mihinkä rahaan nuita 1,4 turbon kynttilöitä vois saada maailmalta.  Ei mitään kiinaa tietty, ei semmosta ei  :angel:
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #71 : Tammikuu 02, 2011, 21:33:45 »

No joo toi a ja b hommeli taitanee olla vähäsen joka valmistajalla.

Japan taitanee vaan lukea nuissa "paremmissa" tulpissa...  :P


Kiinasta sitten tulee tietty puhasta piraattiakin joita tuskin erottaa muutaku hinnasta tai myyjä sitten välistä vedetystä katteesta  ^-^

Ma voisin kattella mihinkä rahaan nuita 1,4 turbon kynttilöitä vois saada maailmalta.  Ei mitään kiinaa tietty, ei semmosta ei  :angel:
Ok, Japan siis 8)  Mehän tilattiin kimpassa muistaakseni Englannista tulpat ja hinta oli muistaakseni n.50e luokkaa. Stormi muistaa varmaan paremmin  8)  On muuten juuri nuot kimppatilaustulpat mulla nyt koneessa :D
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #72 : Tammikuu 02, 2011, 23:41:29 »

48.50e/ nenä   8)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Hasselhoff

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 76
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #73 : Tammikuu 03, 2011, 17:11:33 »

Oli halpa väliöljynvaihto Bravossa tänään Deltassa. Mulla oli mukana Seleniat ja suodatin. Hakiessani autoa olivat laittaneet Nesteen ölpät ja suodattimen huollon hyllystä. Asentaja ei huomannut öljyjä takapenkiltä. 50€ maksoin kuten sovittiin. Joskus näinkin.
Kirjattu
Fiat Bravo "Abarth" 185Hv/290Nm.

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #74 : Tammikuu 03, 2011, 18:58:52 »

Heh. ompa itsellekin tuollalailla käynyt kun olen asiakkaan autoon öljyjä vaihtanut.
Aina kaikkea voi muistaa  :)

Mutta t-jetin tulppia ei ihan helpolla tukkureilta löydy  :)
Ilmankos nuista voikin mukamas mitä vaan pyytää  ;D




Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)