FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bravon huolto 3.v  (Luettu 58565 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #75 : Tammikuu 04, 2011, 21:12:17 »


Mutta t-jetin tulppia ei ihan helpolla tukkureilta löydy  :)
Ilmankos nuista voikin mukamas mitä vaan pyytää  ;D





Infoa vaan jos löydät tulppia jostain, varmasti palstalaisilta löytyy kysyntää  ;)
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #76 : Tammikuu 05, 2011, 20:06:17 »

Juu kerron kyllä.
Kyselen myös muita merkkejä.
Ei niin helppo nakki ollutkaan   :o
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

YHZGrey

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Viestejä: 58
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #77 : Tammikuu 07, 2011, 15:10:21 »

Käytin tänään -07 T-jet Sportin 3 vuoden huollossa Lahden Delta-autossa. Kilsoja on mittarissa n. 57 000. Vaihdettiin tulpat, öljyt, suodatin, apulaitehihna, jakohihna + kiristin, vesipumppu sekä jäähdytysneste. Lisäksi putsasivat pyynnöstäni huohotinsysteemin; jotain öljyistä töhnää oli kuulemma vähän kertynyt. Koko hoito maksoi 650 euroa. Alkuperäinen tarjous oli 560 euroa, mutta siihen lisättiin vielä vesipumppu ja sen vaihto. Soittivat erikseen ja kysyivät luvan pumpun vaihtoon, kun oli lievää voutoa havaittavissa. Lupasivat vielä myöhemmin vaihtaa takuuseen vaihteiston siirtovaijerit, kun ovat pakkasella vähän jäykänoloiset.
Palvelu oli erittäin ystävällistä ja aikataulu piti. Ainoa kauneusvirhe oli se, että asentaja unohti kiinnittää turbolle menevän ilmaputken/letkun ilmanputsariin. Piti mielenkiintoista mekkalaa kiihdytettäessä. No, ei muuta kuin takaisin pihaan ja minua palvellut huoltoneuvoja tökkäsi letkun kiinni. Kallista lystiähän tuo huollattaminen on, mutta minkäs teet.
Huollon ajaksi otin koeajoon Kia Ceed-dieselfarkun, ihan mukava auto. Jos farkkua tarvitsisi, olisi harkinnan arvoinen!
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #78 : Tammikuu 07, 2011, 20:06:20 »

Huohottimen tsekkaus hyvä pointti !
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #79 : Tammikuu 07, 2011, 21:07:38 »

Huohottimen tsekkaus hyvä pointti !
Mulla vuosi sitten pyynnöstäni tutkittiin huollossa huohottimen kunto. Puhdas oli.
Seleniaa on koneessa käytetty  8)
Tänä vuonna taisi tarkastus jäädä kun en muistanut pyytää  :(
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #80 : Helmikuu 06, 2011, 21:31:04 »

ngk:n IKR 9F 8 tulppia voisin hukata 60 € 4kpl.
Tietty jos otan nuita XXX kpl. saanee hintaa alemmas...



Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #81 : Helmikuu 07, 2011, 13:19:54 »

ngk:n IKR 9F 8 tulppia voisin hukata 60 € 4kpl.
Tietty jos otan nuita XXX kpl. saanee hintaa alemmas...





Hienoa!  Nyt sitten vaan porukkaa kasaan että saadaan mahdollisimman alas hinta  ;)
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Ricambi Heikka

Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #82 : Helmikuu 10, 2011, 09:07:07 »

Sain viimein lisätty verkkokaupaani nuo T-Jetin tulpat. Harmikseni jouduin nostamaan noiden hintaa vuodenvaihteessa, joten englannin hinnoille en pysty kilpailemaan. http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=2_329_573&products_id=1153. Nuo ovat Ricambi orginali paketeissa.

Kannattaa soittaa ja kysyä jos tarviitte osia kun kaupankäynti on vienyt niin paljon aikaa ettei kaikki tuotteita ole saanut lisättyä verkkokauppaan ja sähköpostejakin vastaukset välillä kestää. Suurinosa esim. uusien Bravojen huolto-osat löytyy varastosta, myös JTD malleihin.


*Korjattu linkki toimivaksi / Eralumi_
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2011, 10:37:31 kirjoittanut Eralumi_ »
Kirjattu
Ricambi Heikka
040 - 57 59 460
ricambi(at)heikka.fi
www.heikka.fi

Ose

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 504
  • Fiat Bravo Mjet, Fiat Marea Weekend 1,8
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #83 : Helmikuu 10, 2011, 20:10:31 »

Sain viimein lisätty verkkokaupaani nuo T-Jetin tulpat. Harmikseni jouduin nostamaan noiden hintaa vuodenvaihteessa, joten englannin hinnoille en pysty kilpailemaan. http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=2_329_573&products_id=1153. Nuo ovat Ricambi orginali paketeissa.

Kannattaa soittaa ja kysyä jos tarviitte osia kun kaupankäynti on vienyt niin paljon aikaa ettei kaikki tuotteita ole saanut lisättyä verkkokauppaan ja sähköpostejakin vastaukset välillä kestää. Suurinosa esim. uusien Bravojen huolto-osat löytyy varastosta, myös JTD malleihin.


*Korjattu linkki toimivaksi / Eralumi_
Sisävaihto-paperi öljynsuodattimet ei käy Mjetiin, siinä on ihan peltikuorinen täysvaihto.  1,3 on ihan eri kone kuin 1,9  Samoin ilmansuodatin on ainakin 1,9 8 V Mjetissä suora eikä silinterimalli.
Kirjattu
Bravo Mjet 8V Powered by KCR 147 hp 310 Nm, Marea Weekend 1,8 115 MPI, ex; Brava 1,4i, Tempra STW 1,6 MPI, Ducato 2,5 D, Regata Weekend 85, Ritmo 1,7 D,  131 Mirafiori 1,6 L 127 Stella, Lancia Prisma 1,6 MPI

Ricambi Heikka

Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #84 : Helmikuu 11, 2011, 08:09:32 »


Sisävaihto-paperi öljynsuodattimet ei käy Mjetiin, siinä on ihan peltikuorinen täysvaihto.  1,3 on ihan eri kone kuin 1,9  Samoin ilmansuodatin on ainakin 1,9 8 V Mjetissä suora eikä silinterimalli.
[/quote]

Näin on, JTD:ssä 1.9:ssä peltinen kun taas 1.6/2.0 JTD on vaihtosuodattimella. 1.9 JTD suorakaidemalli, muut muistaakseni samat kuin T-Jet eli silinteri. 1.9 JTD peltinen alkup. öljynsuodatin 11 euroa ja alkup. ilmansuodatin 17 euroa. Yritän lisäillä nuo ensi viikolla verkkokauppaan.

Jossain välissä oli virheellisesti tuon 1.3:sen suodattimen kohdalla mainittu listoillani Nuova Bravo vaikka ko.konetta ei Bravossa ole ollut.
Kirjattu
Ricambi Heikka
040 - 57 59 460
ricambi(at)heikka.fi
www.heikka.fi

-HH-

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Viestejä: 96
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #85 : Helmikuu 23, 2011, 23:50:09 »

Sain viimein lisätty verkkokaupaani nuo T-Jetin tulpat. Harmikseni jouduin nostamaan noiden hintaa vuodenvaihteessa, joten englannin hinnoille en pysty kilpailemaan. http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=2_329_573&products_id=1153. Nuo ovat Ricambi orginali paketeissa.

Kannattaa soittaa ja kysyä jos tarviitte osia kun kaupankäynti on vienyt niin paljon aikaa ettei kaikki tuotteita ole saanut lisättyä verkkokauppaan ja sähköpostejakin vastaukset välillä kestää. Suurinosa esim. uusien Bravojen huolto-osat löytyy varastosta, myös JTD malleihin.
Ja noista hinnoistahan Grupon (Gruppo Fiat Finlandian) jäsenet saavat vielä sen 5% alennusta - noin niinkuin pikku vinkkinä ;)
Kirjattu

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #86 : Maaliskuu 02, 2011, 16:20:40 »

Selvittelin tässä pelkän jakohihnan vaihtoa bravoon, kun muut huollon osat jo tehty.
Autokeskus antoi osineen ja töineen 279€.
Delta pisti pikkasen korkeemman hinnan, 399€.

Eli ei tartte montaa kertaa miettiä kumpaan vien :)
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #87 : Maaliskuu 02, 2011, 17:38:57 »

Selvittelin tässä pelkän jakohihnan vaihtoa bravoon, kun muut huollon osat jo tehty.
Autokeskus antoi osineen ja töineen 279€.
Delta pisti pikkasen korkeemman hinnan, 399€.

Eli ei tartte montaa kertaa miettiä kumpaan vien :)
Kyllä Ak on tullut hinnoissa alaspäin.
Mitenkäs vesipumppu, vaihdetaanko vai onko aikaisemmin vaihdettu?
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Stiloäijä

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 245
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #88 : Huhtikuu 06, 2011, 09:08:44 »

Eilen Bravo Autokeskuksessa 3V / 90tkm huollossa. Takuuseen vaihdettiin etuiskarit sekä vuotanut vesipumppu sekä sen yhteydessä myös jakohihna uusiksi takuuseen, itselle jäi joku kiristinrulla tms. maksettavaksi. Koko hoito kustansi 397 EUR käyttäen AK:n 50 EUR huollon kevätetua.
Kirjattu

a.f

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 122
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #89 : Elokuu 17, 2011, 20:21:12 »

Auto kävi 3. vuosihuollossa heinäkuun puolessa välissä, Autofilarossa. Olin tyytyväinen palvelun laatuun ja huollon kilpailukykyiseen hintaan. Huollon yhteydessä kävi ilmi, että vetoakselien sisäpäät vuotaa öljyä... veinkin auton pian Deltaan katsottavaksi, koska kyseessä oli takuuasia (3+2v.) Vika on nyt hoidettu ja auton pitäisi olla täydessä terässä! ;)
Kirjattu
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 Speciale

Ose

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 504
  • Fiat Bravo Mjet, Fiat Marea Weekend 1,8
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #90 : Elokuu 17, 2011, 21:09:36 »


Sisävaihto-paperi öljynsuodattimet ei käy Mjetiin, siinä on ihan peltikuorinen täysvaihto.  1,3 on ihan eri kone kuin 1,9  Samoin ilmansuodatin on ainakin 1,9 8 V Mjetissä suora eikä silinterimalli.

Näin on, JTD:ssä 1.9:ssä peltinen kun taas 1.6/2.0 JTD on vaihtosuodattimella. 1.9 JTD suorakaidemalli, muut muistaakseni samat kuin T-Jet eli silinteri. 1.9 JTD peltinen alkup. öljynsuodatin 11 euroa ja alkup. ilmansuodatin 17 euroa. Yritän lisäillä nuo ensi viikolla verkkokauppaan.

Jossain välissä oli virheellisesti tuon 1.3:sen suodattimen kohdalla mainittu listoillani Nuova Bravo vaikka ko.konetta ei Bravossa ole ollut.
[/quote]

Ensi viikolla, helmikuu-elokuu?
Kirjattu
Bravo Mjet 8V Powered by KCR 147 hp 310 Nm, Marea Weekend 1,8 115 MPI, ex; Brava 1,4i, Tempra STW 1,6 MPI, Ducato 2,5 D, Regata Weekend 85, Ritmo 1,7 D,  131 Mirafiori 1,6 L 127 Stella, Lancia Prisma 1,6 MPI

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #91 : Elokuu 17, 2011, 21:54:04 »

Huollon yhteydessä kävi ilmi, että vetoakselien sisäpäät vuotaa öljyä... veinkin auton pian Deltaan katsottavaksi, koska kyseessä oli takuuasia (3+2v.)

Tyyppivika, joka kannataa tsekata kaikissa käytetyissä Bravoissa. Vetoakseleiden suojakumien kiinnityspannat löystyvät ja falskaavat rasvat ulkoilmaan, ja niiden pitäisi olla takuuaikana vaihdettuja osia.
Akuutti asia ainakin käytetyissä bensakoneisissa Bravoissa. Dieseleistä ei tietoa.
Kirjattu

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #92 : Elokuu 17, 2011, 22:15:32 »

Huollon yhteydessä kävi ilmi, että vetoakselien sisäpäät vuotaa öljyä... veinkin auton pian Deltaan katsottavaksi, koska kyseessä oli takuuasia (3+2v.)

Tyyppivika, joka kannataa tsekata kaikissa käytetyissä Bravoissa. Vetoakseleiden suojakumien kiinnityspannat löystyvät ja falskaavat rasvat ulkoilmaan, ja niiden pitäisi olla takuuaikana vaihdettuja osia.
Akuutti asia ainakin käytetyissä bensakoneisissa Bravoissa. Dieseleistä ei tietoa.

Sama juttu oli omassakin Bravossa. Vetarin suojakumin kiinnityspanta todettiin löysäksi kun auto kävi myyntivaiheessa Autokeskuksessa kuntotarkastuksessa.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #93 : Elokuu 18, 2011, 18:20:10 »

Auto kävi 3. vuosihuollossa heinäkuun puolessa välissä, Autofilarossa. Olin tyytyväinen palvelun laatuun ja huollon kilpailukykyiseen hintaan. Huollon yhteydessä kävi ilmi, että vetoakselien sisäpäät vuotaa öljyä... veinkin auton pian Deltaan katsottavaksi, koska kyseessä oli takuuasia (3+2v.) Vika on nyt hoidettu ja auton pitäisi olla täydessä terässä! ;)
Hyvä että olit tyytyväinen ja hinta varmasti halvempi kuin muualla.
Mulla kanssa Filarossa tarkastettiin vetoakselin kumit, ei vuotanut mutta pitää tarkkailla jatkossa.
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Kaljamaha

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 753
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #94 : Heinäkuu 23, 2012, 21:49:21 »

Kävin tänään kysäsemässä 3. vuosihuollon hintaa hihnan vaihtoineen, mutta ilman öljyn vaihtoa (enkä muistanut vesipumppua mainita) Deltalta ja AK:lta.
Delta: 570 € ja tarjous erittelyineen paperilla.
AK: reippaasti yli 600 €, ei osannut sanoa tarkkaa hintaa, eikä saanut paperille. Ok?
Saa Delta hoitaa tämän tällä kertaa.
Kirjattu

Shuttle

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 189
  • Punto Classico
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #95 : Elokuu 26, 2012, 20:21:22 »

AK:n toiminta on kyllä ollut täällä Turun suunnalla täysin ala-arvoista noin ihan yleisestikin. Tuntuu ettei siellä niitä kiinnostaa pätkääkään ja ammattitaitokin on jossain olemattoman ja tyhjä välissä. Onkohan siellä myyntipuolella vielä se yks Alfisti? Tosi mukava kaveri ja jopa tiesi Alfoista aika paljon... harmi et ei ostettu silloin, kun työpaikka pysyikin bussireitin varrella..
Kirjattu
Fiat Punto ELX 16v -00

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #96 : Elokuu 27, 2012, 14:34:33 »

AK:n toiminta on kyllä ollut täällä Turun suunnalla täysin ala-arvoista noin ihan yleisestikin. Tuntuu ettei siellä niitä kiinnostaa pätkääkään ja ammattitaitokin on jossain olemattoman ja tyhjä välissä. Onkohan siellä myyntipuolella vielä se yks Alfisti? Tosi mukava kaveri ja jopa tiesi Alfoista aika paljon... harmi et ei ostettu silloin, kun työpaikka pysyikin bussireitin varrella..

allekirjoitan tämän
Kirjattu
No more FIAT

Kaljamaha

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 753
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #97 : Syyskuu 06, 2012, 12:38:46 »

Hiukan pelottaa jo näin etukäteen mitä on jätetty tekemättä kun huollon hinnaksi tuli 585 €. Vaikuttaa vaan liian halvalta (sairasta että sitä voi sanoa näinkin päin), ollakseen totta. Nouto tänään.
Mainittu huoltoa varattaessa, vesipumppu, jakohihna, jakopään sarja, lat.hihna, syt.tulpat, sis.ilmasuodatin, moot. ilmansuodatin, jäähdytinnesteet.
Lisäksi mainittu että kävisivät kaikki alustan puslat läpi, vetarit yms. + huohottimen tsekkaus.

Joo-o, vesipumppu oli jääny vaihtamatta ainakin, tiedä sitten mitä muutakin tai jäänyt tarkastamatta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2012, 17:50:02 kirjoittanut Kaljamaha »
Kirjattu

mela

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Viestejä: 59
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #98 : Tammikuu 11, 2013, 13:15:23 »

tänään meni sitten 2 vuotta / 30tkm huoltoon. En sitten kysyny hintaa ennenkuin avainten luovutuksen jälkeen, reilu 400 € mennee.... '.|

olis melkein kannattanut koeajon jälkeen pistää vaihtoon ja Giulietta alle  O0
Kirjattu
Fiat Bravo T-Jet 150 2010

tare

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 611
Vs: Bravon huolto 3.v
« Vastaus #99 : Kesäkuu 27, 2013, 16:53:08 »

Ensiviikolla testataan Autokeskuksen Turun toimipiste.   :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2013, 16:58:29 kirjoittanut tare »
Kirjattu
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250  (1979)
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)