Kirjoittaja Aihe: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d  (Luettu 94382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AiT

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Viestejä: 605
Vs: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d
« Vastaus #450 : Huhtikuu 26, 2015, 23:03:16 »
Ainakin toistaiseksi tuo liimaus on pitänyt merkin paikoillaaan. Kun olisi alunperin tehnyt tuon tempun, niin olisi jäänyt monta harmia paitsi, mutta eihän tuon skorpionimerkin erilaisuutta tiennyt ennenkuin irroitti peitinpanelin ja ryhtyi hommiin ja havaitsi tuon napin  mahdottoman eron orkkisnappiin.
Fiat Stilo -04,Fiat Linea 1.4 T-Jet -08, Fiat Bravo 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d -09.

Poissa AiT

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Viestejä: 605
Vs: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d
« Vastaus #451 : Heinäkuu 30, 2015, 18:25:18 »
Sen verran vielä täällä kuppelehdin, että kun vaihdoin Bravon Alfa Giuliettaan, niin orkkisarvot ovat :
-teho 170Hp
-vääntö d-asennossa 250Nm

Mannantaina optimointi ja:
-teho 205Hp
-vääntö 320Nm.
En voinut hyväksyä, että Alfassa arvot olisivat alle Bravon: 181Hp ja 313Nm!

Hyvänkin saa paremmaksi. Toinen samanlaisen Alfan omistaja kiinnostui optimoinnista ja vie samaan paikkaan operoitavaksi. Neuvottelin hänellekin 50€:n alennuksen. Kun kerran on optimoinut moottorin, niin ei enää voi olla teettämättä sitä, on se kone vaan niin paljon parempi... :)
Fiat Stilo -04,Fiat Linea 1.4 T-Jet -08, Fiat Bravo 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d -09.

Poissa Tomi

Vs: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d
« Vastaus #452 : Elokuu 02, 2015, 12:51:38 »
Tervehdys!

Mammalle omaa autoa ollaan katselemassa, yhdeksi omasta mielestänikin kivaksi vaihtoehdoksi tehojen puolesta on tullu tämä TurboBravo.  :) ja aika vähä ajettujakin tuntuu saavan suht. edukkaasti.

Oon lueskellut vähän että olisi joillain olisi ollu vikaa vaihdelaatikoiden kestävyyden kanssa? onko vaihdelaatikko sama kaikissa vuosimalleissa (esim. 08 ja 2011) ?

Ja onko tuolla Sport ja Torino Sport varusteluilla jotain eroa?

Poissa -AH-

Vs: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d
« Vastaus #453 : Toukokuu 16, 2017, 07:41:42 »
Onko muilla ollut ongelmia t-jetin kylmäkäynnistyksissä? Lähinnä kun lähtee ajamaan niin eka kilometri on nykimistä! Ongelma voi johtua laihasta seoksesta koska kaasulla kikkailemalla saa nykimisen pois. Kuumana toimii ok! Lambda anturi voisi olla yksi syy. Guukelilla löytyy että ongelmaa on ollut yleisesti mutta syytä en ole löytänyt. Onkohan noihin tullut päivityksiä ecuun?
x1/9 T16 1/4 10.9s 230kmh mile 326 kmh
coupe 20vt
ar 156 2.4 20vt jtd m-jet

Poissa tare

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Viestejä: 578
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d
« Vastaus #454 : Toukokuu 16, 2017, 17:08:34 »
Onko muilla ollut ongelmia t-jetin kylmäkäynnistyksissä? Lähinnä kun lähtee ajamaan niin eka kilometri on nykimistä! Ongelma voi johtua laihasta seoksesta koska kaasulla kikkailemalla saa nykimisen pois. Kuumana toimii ok! Lambda anturi voisi olla yksi syy. Guukelilla löytyy että ongelmaa on ollut yleisesti mutta syytä en ole löytänyt. Onkohan noihin tullut päivityksiä ecuun?

Näistä ECU-päivityksistä. Autossa on Bosch Motronic-systeemi ja luulisi siihen tulevan päivityksiä. En ole kyllä itse kysynyt tuota huollossa. Joskus aikoinaan kauan sitten katselin Bravo 80:n huoltoa ja auto kytkettiin Turun Deltassa Bosch:in räkkiin. Ikivanhassa Bravossa oli jo Motronic.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Dualogic (2010)
Suzuki GT 250  (1979)

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Vs: Fiat BRAVO 1.4 150 T-Jet Turbo Dynamic 5d
« Vastaus #454 : Toukokuu 16, 2017, 17:08:34 »