Tipo / Tempra > Yleistä (Tipo / Tempra)

Tipon digitaalimittaristo ja madallus.

<< < (2/3) > >>

JaLLu:
Uunoon rakentelin Caddyn coileista etutolpat, rokkor valmistaja. Britannian ebayssä on 115 puntaa etutolpilla hintaa. Taakse kolmos Golfin etuvieterit reeeilusti rälläköitynä. Kyllä tippu  8)

Kuvablogissa käyttäjätunnuksella JaLLu- löytyy picturesia tolpista.

pera187:

--- Lainaus käyttäjältä: Karpo - Tammikuu 04, 2012, 14:15:46 ---Niinkuin tuolla projektiosiossa jo kirjoitin, niin Tipoon ei löydy "kunnon linttasarjaa" koska sitä ei voi madaltaa käytännössä 50/50 mm enempää ilman rakenteellisia muutoksia.  :P

--- Lainaus päättyy ---

Mihinkäs se sitten toppaa? jos vetarit ottaa johonkin kiinni niin äkkiäkös sinne lisää tilaa tekee, vai onko jotain ilkiämpää hommaa tiedossa?

bravon coileja kyllä on katseltu, hieman hinnakkaita kuitenki ovat..

mutta pitänee yrittää etsiä jostain painavammasta autosta suurinpiirtein sopivaa iskaria, tai sit soveltaa jotain näitä vagimiesten halpis säädettäviä.

ja perkuleen kuvablogi ei nyt ainakaan toiminut, pitää vielä yrittää uudemman kerran.

PehmoLelu:
Äkkiähän sieltä jouset nakkaa pois ja kattoo mikä mättää.
Yleensä vakiotolppa on itsessään jo niin korkea et sekin rajoittaa sikamatallusta.
Näppärä ja nuuka kaveri sitte itse avaa iskarin ja lyhentää runkoa ja sisäputkea. Ja laittaa vaikka jonkun rajoitusholkin männänvarteen ettei tule liikaa ulos.
Joissakin iskareissa saa männänventtiiliä säätettyä niukemmin virtaavaksikin eli saa jäykistettyä.
Yläpäähän hitsaa kierresetin millä panoo kiinni.
Onnistumisesta en anna takuuta ja melko puhtaat saapi olla olosuhteet. Samaten mitä öljyä siellä tolpassa on niin pitää itse vanhoista mömeröistä ottaa ja päätellä.

Itse touhusin lancerin evoon soppeleista tolpista uunoon etuiskarit.
Ostin käytettynä kun eipä minulla ole varaa uusiin race kalikoihin.

pera187:

--- Lainaus käyttäjältä: PehmoLelu - Tammikuu 05, 2012, 17:40:26 ---Äkkiähän sieltä jouset nakkaa pois ja kattoo mikä mättää.
Yleensä vakiotolppa on itsessään jo niin korkea et sekin rajoittaa sikamatallusta.

--- Lainaus päättyy ---

Joo siis "-65mm" jouset tungin eteen ja ihan ookoolta näytti vielä tilanne vakioiskarin kanssa, mutta joo tosiaan madallellaan lisää ja katsellaan että mitä muokkaillaan :)

e: niin ja ei nyt ainakaan tällähetkellä pointtina ole se 2cm maavara vaan että 14" vanteet sais nätisti tulemaan kaarelle.

PehmoLelu:
Ihan ok matallus alkaa jo sitten olla.  :)
Vaikka onhan ne melkoisia maastureita vakiona.

Hah. Joskus "ritmo" seattia mataltaessani laskeskelin et perä tippui vakiosta 13-15 cm. jousivuolan takomalla lehtijousella. Eikä se siltikään ollunna matala  :angel:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)
Siirry pois tekstitilasta