Fiat-aiheista > Projektit

Fiat Punto "Ferrari"

(1/109) > >>

jonik:
Punto on ollut "työn alla" noin neljä vuotta. Päämäärää tai tavoitteita ei ole, joten ihan harrastepohjalla mennään. Punto on -01 vuosimallia ja 1.2 8V pikkukoneella. Ensin piti äänentoistoa parantaa, soitin jne. Lisää tehoakin tarvittiin, imukittiä... Siitä se kierre sitten lähti.

2010 tämä oli ulkoa päin täysin alkuperäinen.



2011 ensilumet ;D


Sitten tuli imukitti, muutama eri setti.




Läppäkotelo.




Sitten tuli Pioneerin soittimen kaveriksi jyskytintä peräkonttiin ja eteen parempaa kajaria + vahvistimet.


2011 kesä. Takavalot tulee vielä joskus vaihtumaan mustiin tai mk2b.



Sitten tuli hankittua Supersprintin takavaimennin ja massattua pohja. Nykyään on koko putki Supersprintiä ja pakosarjana John Ashleyn tekele.




Sitten tuli tehtyä pieni modi etuvaloille "angel eyes".



Loppuvuodesta hankin Stilauto SR500 aluvanteet, pyörivät vieläkin alla kesäisin.


2012 Talvi




Keväällä vaihtui kajarit eestä ja takaa parempiin & vaimennus ja laitettiin FK:n High Tec alustasarja 60/40mm. Eteen tuli vielä tollainen splitteri vai mikä onkaan.







Kesällä tuli tasoiteltua puskureita, laitettua HGT sivuhelmat, asennettua päiväajovalot ja 866 nokka.





Tässä vaiheessa ollaan tällä hetkellä. Suurin piirtein. En jaksanut kyllästyttää pikkujutuilla, ehkä myöhemmässä vaiheessa. Tällä hetkellä on tuloillaan FK:n 15mm spacerit joka nurkkaan, vaikutti olevan maksimilevitys ilman raapimisia. Pitäisi olla vielä täysin laillisetkin, kun ei akseliväli muutu yli 30mm. Lisäksi tuli tilattua V-Checker A301 ajotietokone, saa nähdä miten pelittää. Keskikulutus ennen Punto 75 "866" nokka-akselia oli 5,75l/100km.

Multa muuten löytyy Fiatecuscan/Multiecuscan + härpäkkeet pohjanmaan suunnalla, jos jollain sattuu olla tarvetta.

Päivittelen tätä aina, kun jotain jännää tapahtuu.

Magilla:
Onnittelut! Ihan hyvännäköistä jälkeä ja asialliset äänet. Vielä kun siistii konehuoneen niin kikkare on ihan maukkaan näköinen ;D

Maxxxed:
Tosta vaparista sanoisin että tee sen verran uusiks toi systeemi että vie se suodatin jonnekin puskurin taakse ja siihen sitten vielä ohjattu raikasilma. Jotta se ei ota lämmintä ilmaa itseensä. :)

jonik:
Konehuone on nyt tällänen:

Akkuna on 55Ah Yellow Top Optima ja kontissa on vielä toinen 20Ah BSB "konkkana". Akulle menee alkuperäisinä vain startin johto ja maadoitus, muut vaihdeltu parempiin ja lisäilty maadoituksia. Laturilta akulle 50mm2, akulta vahvareille 50mm2 (300A sulake), sulakerasialle 25mm2. Maadoituksia vakion lisäksi edessä 50mm2 akulta koriin, 25mm2 moottorista koriin ja akulle. Takana 50mm2 + 25mm2 koriin.

Äänet on nykyään vielä pikkasen kovemmat vaikka laitoin välivaimentimenkin ;D Vaikutti tuo uusi nokka huomattavasti ääniin (ja tehoihin). Nostoa on pari milliä vakiota enemmän. Saa nähä meneekö vielä päästöistä läpi.

Tuo suodatin on ollut vedettynä tuosta suoraan alas, mutta suurta eroa ei ollut (ainakaan pienellä ajolla). Vähän hankala läppärillä kattoa imulämpöjä samalla kun ajaa ;D Kun saan tuon ajotietokoneen niin sitten testiä uudestaan.

Tässä vielä muutama uusi kuvatus:









Spacereita tuo kaipaa, mutta ne pitäisivät olla kätösissä alkuviikosta. Toivottavasti ei hinkkaile.

turanen:
Minkä kokoset limput sulla on tulossa..? Eteen varmaa 3 senttiä ja taakke 5..?? Vois alkaa tulee sopivasti reunalle..

Tämmösestä 3-ovisesta sais kyl häijyn leveillä vanteilla ja veny kumeilla, ja tietysti linttaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)
Siirry pois tekstitilasta