FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin  (Luettu 26347 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sampsulisami

  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 431
  • Stilo black edition
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #75 : Marraskuu 25, 2014, 12:52:09 »

Millos ehtis tulla kartanlukijaksi?
Jos jonkun loppuu ajetun stilon hommaisi ;D
Kirjattu

aikki

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 125
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #76 : Marraskuu 26, 2014, 00:27:32 »

Tuliko siihen nyt lisää tehoa? Onko kulutus ollut pienempi tai onko ollut vaivan arvosta sovitella näitä uusia palasia?
Kirjattu

punto2001

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 226
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #77 : Marraskuu 26, 2014, 01:56:32 »

Sampsulisami: stilossa on rakentelut vähän kesken mutta kyllä sen tällä viikolla varmaan saan ajoon joten vois sitten viikonloppuna kattoa jos pääsisit testamaan autoa :) kyllähän stilon uskaltaa ostaa kunhan ottaa tuolla 1.4 koneella se 1.6 ja ne muut isot voivat olla ongelmapesäkkeitä, mutta tietysti se diesel on mukavan tehokas  :P

en osaa sanoa vielä onko ollut vaivan arvoista tuo pakosarjan laitto, tuntuu jopa vähän tuhnummalta mutta pitää vielä ajella enemmän jotta osaa sanoa paremmin! kulutuksesta en osaa antaa hyviä tuloksia koska olen nyt ajellut aika pitkälti kaasu pohjassa tuolla kun olen vielä virityksistä innoissani!
Kirjattu

sampsulisami

  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 431
  • Stilo black edition
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #78 : Marraskuu 26, 2014, 21:17:23 »

Mjoo, katsellaan vkl jos saat kasattua valmiiksi. Mitäs on laittamati?  ::)
Diesel koneen omaava stilon hinta sen verran korkea että joutuis hommaa yli 300tkm ajetun  '.|

Mihin kohtaan laitoit viimeisen lambda anturin? eikös stilossakin ole kaksi?...

edit: saa tota puntoakin kokeilla, tosin vaatii kunnon henkivakuutuksen kun on hieman folio tyyppinen korirakenne  ;D

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2014, 21:24:29 kirjoittanut sampsulisami »
Kirjattu

punto2001

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 226
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #79 : Marraskuu 27, 2014, 01:19:26 »

Nyt on putkisto valmis, tuli aika hyvä =) ei ole peltisatsi paikallaan tällä hetkellä, liikaa ääntä liian vähän tehoa! vei väännöt korkealle ja se ei oikein sovi raskaan farmarin luonteeseen se huudattaminen jos haluaa edetä liikenteessä kun pensaa palaa  ??? Jos sitä jonku raaserin innostuis rakentaa 1.4 16v koneella tai sillä pienemmällä niin opahan ainakin peltisatsi olemassa ja kaunis laitehan tuo on koristeenakin, vitsit vitseinä täytyy miettiä mitä sen kanssa tekee!

Kaverilla on se 350tkm ajettu 2007 multijet stilo mistä mulla oli kuvia taka-akseli remontista niin kyllä se oli täysin iskussa niilläkin kilsoilla voisin kehua :) mutta tietysti ne paremmat dieselit maksaa enemmän!
Kirjattu

sampsulisami

  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 431
  • Stilo black edition
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #80 : Marraskuu 28, 2014, 23:22:29 »

Hyvinhän se kulki  8) Mahtaako noissa 2002vm malleissa olla jotain tyyppivikoja?

Mitäs on stiloon seuraavaksi tulossa?
Se peltipakosarja saattaisi toimia race nokka-akseleilla...
Kirjattu

punto2001

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 226
Vs: Stilo multiwagon 1.4 16v 2004 Raato ajoon tai myyntiin
« Vastaus #81 : Joulukuu 14, 2014, 02:55:27 »

stilon pötkylän kanssa on tullut taas puuhasteltua jonkin verran mutta ei kameraa ole ollut mukana niin ei ole kuvamateriaalia tarjolla. Eli kontin alareunan maalasin paremmin samoin helmat, sitten tein jotain todella hullua, eli vahasin koko auton. On sille tehty jotain ihan oikeastikin, eli vaihdoin laadukkaammat lootaöljyt kun ei kylmän tullen meneet alkuun enää pykälät sisää, nyt menee hienosti castrollin GL4 + öljyillä heti käynnistyksen jälkeenkin, eli ilmeisesti tuo 6-lovinen on tarkempi kuin firen 5-lovinen jolla ei tuntunut koskaan olevan mitään väliä mitä siellä on.

Vaihdoin myös molemmille puolille uudet vetarien suojakumit kun oli toisen vetarin ulkopää reikaleina. toinen ulkopää oli aavistuksen väljä mielestäni mutta menkööt vielä kun tuli kasattua :D sain myös subarun penkin rakenneltua, eli itselleni sopivalle korkeudelle ja stilon kiskoille hienot korvakkeet penkkiin. joku päivä pitäisi innostua laittamaan.

Olen keventänyt autoa jonkin verran, seuraavat tavarat joutuivat poistumaan: Vara pyörä noin 20kg, takapenkin isompi puolisko noin 45kg, hattuhyllyn rulla systeemi vajaa 10kg, työkalupakki ja muu roina jonka ei tarvitse kokoaika kulkea mukana yli 50kg, voin sanoa että kylläpä kulkee paremmin nyt  ;D

Autoon on tulossa lähi tulevaisuudessa nätimpi tumma sisusta jotta subarun penkkikin sopii tummana paremmin paikoilleen.

Suunnitteilla on myös jäykistää auton etupäätä jonkin verran. Meinaan hankkia toisen terveen stilon etukelkan, tätä vahvistushitsaa reippaasti ja hitsaan siihen kiinni kiinteät korvakkeet poikkituille, ei pysty vetää sellaisia suoraan kiinni muuten tulee pakoputken kanssa vehtaamisesta hankalaa. Stilon etukelkka tulee koriin kiinni neljällä pultilla, edestä suoraa runkoaisioihin ja takaata pohjaan mutta takapäässä on puslat, nämä puslat saavat jäädä ja teen asennuksesta kiinteän jotta kelkka sitoo korin etupään jämptimmin muuhun autoon, eikä runkoaisojen välillä tapatuisi senkään vertaa joustoa. Meinasin laittaa etupäähän vielä pohjapanssarin kun kelkka on laitettu.

Kaiken tämän teen siksi että tämän hetkinen kelkka ei ole se tervein mahdollinen ja tietysti ihan puhtaasta säätämisen riemusta! kaverin purku stilon etukelkka oli niin mätä takapäästä, että huitasin vasaran läpi siitä, olisi mennyt monestakin kohdasta jos olisi hakannut.
Kirjattu
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)