FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Barchetan takarengaskaari  (Luettu 1847 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luntati

Barchetan takarengaskaari
« : Lokakuu 26, 2014, 11:35:06 »

Muutama vuosi sitten kaivelin massat pois ja totesin ruosteen päässeen hyvälle alulle. Nyt tarkastelin tilannetta ja massa oli hioutunut melko ohkaiseksi, joten sama homma taas. Onko kukaan virittänyt barchettaan sisälokasuojia? Käykö esim. Punton sisälokarit?
Kirjattu

totalitor

Vs: Barchetan takarengaskaari
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2014, 16:15:44 »

Et tehnyt ruosteelle mitään? Mun Barchetassa varsinkin oikealla puolella oli jo suuria vaurioita, leikkasin pois ja hitsasin peltiä tilalle. Mä mietin myös sisälokasuojia mutta mistään ei meinaa saada. Kokeilin taivutella muovista omia mutta ei oikein onnistunut. Jonkun toisen auton sisälokareita voisi kokeilla mutta kuka aloittaa?
Kirjattu

Luntati

« Vastaus #2 : Marraskuu 11, 2015, 09:56:44 »

Vastaan itselleni: Tilasin Punto 1 koppasen kaaret Alvadilta hintaan 7,22€ kappale, arvioimalla, että rengaskaari on suht´ sama kun Barchetassa. Kaaren reuna on, mutta muuten ihan eri muoto. Homma onnistui kuitenkin leikkaamalla sisälokarista puskurin puolelta 10 cm pois ja lämmittämällä kuumailmapuhaltimella sisälokari oikeaan muotoon. Ruostesuojausliikkeestä löytyi S muotoisia kiinnikkeitä rengaskaaren reunaan, niin ei tarvinnut reikiä porata kuin kaksi takareunaan.
Kirjattu

totalitor

« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2015, 17:18:00 »

Tota minäkin olen ajatellut mutta en ole saanut aikaiseksi. Sun täytyy näyttää tuo ratkaisu vaikka ensi kesänä. Jos tulet johonkin tapahtumaan tai jos asut Pirkanmaalla niin mä haluan nähdä tuon.
Kirjattu

Luntati

« Vastaus #4 : Marraskuu 13, 2015, 14:55:01 »

Turussa liikutaan, mutta Bella Italiassa esim. käydään. Miten ihmeessä tänne saa liitettyä kuvia?
Kirjattu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)