Kirjoittaja Aihe: Fiat-aiheinen sivusto  (Luettu 984 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aikki

• Tuning-kalustoa
Fiat-aiheinen sivusto
« : Maaliskuu 13, 2015, 23:22:05 »
Ajattelin lähteä kysymään ihan huvikseni, että miten kiinnostunut porukka olisi fiat-aiheisesta sivustosta?
En tarkoita foorumia, vaan sisältö koostuisi lähinnä uutisista, tekniikasta, artikkeleista, historiasta, koeajoista ja käyttäjien omista kokemuksista ja tarinoista.
Muistaako kukaan fiat-abarth.net - sivustoa? Jotain sen kaltaista, tai kuten oli italiaspeed.com tai on nykyäänkin autoitalia.nl . Ei mitään kaupallista, vaan harrastepohjalta.

Itsellä olisi ainakin kovasti kiinnostusta tuottaa sisältöä. Olen tutkinut fiatin ja muiden italialaisten autojen historiaa useita vuosia ja tekniikkaa hyvinkin tarkasti.
Olisi mukava koota vaikka eri moottoreista mahdollisimman paljon tietoa, eli teknisestä toteutuksesta, spekseistä ja automalleista joissa käytetty. Esimerkiksi Ville Vieri on kirjoittanut hyvän artikkelin TC-moottoreista omille sivuilleen. Wikipedioissa tiedot eivät välttämättä pidä paikkaansa, italian wikipediasta löytyy aika paljon faktaakin, mutta Suomeksi olisi mukavampi lukea.

Tekninen toteutus saattaa olla ongelma. Itse osaan kyllä koodata usealla eri kielellä, mutta en osaa tuottaa visuaalisesti näyttäviä/mobiilissa toimivia bling bling - sivustoja. Sivustoja olen kyllä tehnyt ainakin 20 erilaiset tässä 10 vuoden aikana, mutta kaikki näyttää aika kuralta nykymeininkiin verrattuna :D

Jos kiinnostusta ja ideoita löytyy, niin kertokaa ihmeessä tähän ketjuun. Voin pyöräyttää lähiaikoina vaikka testisivut tulille.

Poissa tapi0

• Tuning-kalustoa
  • Sukupuoli: Mies
  • GFF
Vs: Fiat-aiheinen sivusto
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2015, 20:59:38 »
No miten olisi vaikkapa, että kirjotettaisiin autowikiin artikkeleita?
Ei tarvitsisi erikseen mitään sivustoa laittaa pystyyn.

Autowiki löytyy osoitteesta autowiki.fi.
Abarth 595 Turismo - Azzurro Leggenda

Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e. -> 1.4 T.i.e.
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Vs: Fiat-aiheinen sivusto
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2015, 20:59:38 »