FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: M32 laatikko  (Luettu 8161 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AriFerra

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 508
M32 laatikko
« : Joulukuu 15, 2015, 17:21:32 »

(Alkuun jossittelua: Jos aiheesta on jo oma topic, anteeksi, modet voinevat poistaa tämän.)

M32 laatikosta löytyy tältä(kin) foorumilta paljon infoa sieltä täältä. Oliko Fletch, ja moni muukin, jotka ovat aiheesta kertoneet? Tieto on kuitenkin siellä täällä ympäri forkkaa.

Pojalle saattaa tulla ekan auton osto eteen kohta. Meillä oli vuosina 2008-2012 07-vuosimallia 150 T-Jet. Poika sai pelkääjän paikalla sellaista kyytiä, että nyt hän harkitsee nimenomaan samanlaisen hankkimista.

Tuo laatikko vaan hieman arveluttaa. Vaikka omassani, kilometreillä 60 000 - 150 000, ei ollutkaan mitään ongelmia.

Jos tieto-taiturit viitsisitten, niin voisitte laittaa tähän otsikkoon infoa, tietoa, faktaa ja kuulopuheita ko. asiasta.

Kiitos.
Kirjattu
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani

Ex F14T:
Ritmo 105 TC -82, Ritmo 105 TC -83, Uno 70 SL -88, Stilo 130 -03, Bravo 150 T-Jet -07

MUUT: Ascona 1.9 -75, BMW 320 V6 -82, BMW 320 V6 -84, Golf II -88, Polo Classic 1.6 -98, Grand Scenic II 2.0T -08

tapi0

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 111
  • GFF
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #1 : Joulukuu 15, 2015, 19:44:29 »

Itselläni ei ole oikeastaan minkäänlaista kokemusta ko. lootasta, mutta aika hurjiakin juttuja tuosta GM:n tekeleestä kuullut.

Silti olen miettinyt sellaisen laittoa omaan Abaraattiin joskus. :)
Ainahan siihen voi paremmat sisuskalut vaihtaa. ;D
Kirjattu
Abarth 595 Turismo - Azzurro Leggenda

Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e. -> 1.4 T.i.e.
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #2 : Joulukuu 15, 2015, 21:54:53 »

Fiatforum.com on hyvä lähde tuon kirosanan hakuun. Laita hakusanaksi M32 ja lue kauhutarinoita  :-\

Tuossa sitten vähän faktapohjaa tuosta askista http://autolusso.co.uk/gearbox-m32.html

Eiks PehmoLelu lupautunut korjaamaan noita asiallista korvausta vastaan notta jos ongelmia tulee niin eikun häneen yhteyttä. Kuitenkin oon käsittänyt että ton voi ehjätä ottamatta askia pois niin ei oo ajallisesti ihan mahdoton operaatio. Perus nurmikkoasentajille tosin ehkä vähän liikaa haastetta.
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #3 : Joulukuu 15, 2015, 22:04:05 »

83e näyttäis maksavan koko setti rullalaakereita jotka sieltä porsii.
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #4 : Joulukuu 16, 2015, 22:11:43 »

GM:ltä on kuulemma tehnyt jonkun "korjaussarjan" joka käsittääkseni sisältää vain uudenlaiset laakerit tohon. Korjaako se ton ongelman sit oikeesti niin en tiedä. Jossain mainittiin myös että osaltaan tuo ongelma sen välyksen lisäksi johtuis siitä että se ongelmallinen laakeri ei sais tarpeiksi voitelua ja ylikuumenee joka edelleen nopeuttaa kulumista. Tohon kait auttais vähän kun ylitäyttäis vähän askia. Itse veikkaan että kolmas mikä auttaa on Redline.
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

AriFerra

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 508
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #5 : Joulukuu 17, 2015, 20:35:00 »

Niin, jos laakerit maksaa alle satkun, ja jos ne tosiaan saa vaihdettua ilman laatikon irroitusta, niin eihän tuo kauhea kustannus ole. Ja jos autoa pitää pitkään, muutaman vuoden kuluttua uusii homman.

Asennekysymys siis. Ottaa sen osana määräaikaishuoltoja. Pientähän tuo on verrattuna vaikkapa busson jakohihnan vaihdattamiseen. 1100 € joka kolmas vuosi.  ;D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2015, 20:37:11 kirjoittanut AriFerra »
Kirjattu
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani

Ex F14T:
Ritmo 105 TC -82, Ritmo 105 TC -83, Uno 70 SL -88, Stilo 130 -03, Bravo 150 T-Jet -07

MUUT: Ascona 1.9 -75, BMW 320 V6 -82, BMW 320 V6 -84, Golf II -88, Polo Classic 1.6 -98, Grand Scenic II 2.0T -08

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #6 : Joulukuu 17, 2015, 21:43:45 »

Niin, jos laakerit maksaa alle satkun, ja jos ne tosiaan saa vaihdettua ilman laatikon irroitusta, niin eihän tuo kauhea kustannus ole. Ja jos autoa pitää pitkään, muutaman vuoden kuluttua uusii homman.

Asennekysymys siis. Ottaa sen osana määräaikaishuoltoja. Pientähän tuo on verrattuna vaikkapa busson jakohihnan vaihdattamiseen. 1100 € joka kolmas vuosi.  ;D

Noin tuumasin itsekkin ja jatkan Croma -suunnitelmassa eteenpäin. Mitä tuossa katsellut että tuntuu oudolta että joillain autoilla toi aski kestää paremmin ja joillain huonommin. M32:ia on mm. Alfa 159 & 147 ja sekä Opel Astra. Alfafoorumilla vähän on juttua että 159:t kärsii vaivasta mutta 147sta ei puhuta mitään. Samoin Astrat muka ei kärsis ongelmasta ja nettiautokin on tursallaan 350tkm ajettuja autoja joihin ei ainakaan vielä ole tehty laatikkoremppaa. Ajoin vielä kerran tommosella 300tkm ajetulla astralla eikä se aski vielä jollottanut.

OT No ei se busson jakopää enää noin paljoa maksa. Joskus alussa ehkä kun työ hinnoiteltiin sen mukaan kuin moottori irroitettaisiin vaikkei niin tehtykkään. Sama juttuhan oli Marea/Coupe/Lybra viismukisen kanssa. 500e lähempänä nykyhintaa ja moneen nykyvehkeeseen se on jopa vähän  :D /OT
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #7 : Joulukuu 17, 2015, 21:50:52 »

Mistä te olette kattonu nuita laakereiden hintoja. Halvat on.
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #8 : Joulukuu 17, 2015, 21:58:22 »

^Tos nyt eka mikä osu mun silmään. Jostain muistan lukeneeni että tota M32:n poskilaakereita on kahta eri settiä. En tiedä sitten onko toi se toinen sitten se "korjattuun" M32 versioon vai onko niitä vaan muuten erikokoisia olemassa.

http://www.ebay.de/itm/Fiat-M32-6-sp-Getriebe-3-x-erweitert-modifizierte-SNR-oberteil-gehause-/111676517751

edit: Tossa on sit isompaa settiä johon kuuluu joka akselin toisenkin pään laakeri. 210e ei silti paha musta.

http://www.ebay.de/itm/Fiat-M32-getriebe-62mm-oberteil-keilriemen-6-lager-umbau-kit-/121649638810
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2015, 22:01:15 kirjoittanut Fletch »
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #9 : Joulukuu 17, 2015, 22:02:57 »

No ei ne maksa kyä juur mitään. 230 euroa oli kolme päätylaakeria ja uusi 6 pykälän rataspari.
Sisemmät päätylaakerit kandeisi kattoa myös jos ihan sutta.
Redline ei oikein riitä tuonne pelastukseksi mutta yksi parhaimmista öljyistä on kyllä.
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #10 : Joulukuu 17, 2015, 22:05:20 »

^Juuei RL pelasta mutta ehkä vie vääjäämätöntä lopputulosta hieman tuonnemmaksi :D Heh, samalla myyjällä myös 8 ja 9 laakerin korjaussettejä... Rupeiskohan siinä oleen jokainen lakru mikä tossa askissa on. GM kyllä osaa  >:D
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #11 : Joulukuu 17, 2015, 22:10:49 »

Pinnistetääs että sais 700 (huuhaa)postausta täyteen  ;D, eivaan. 599e + 150e pk näytti olevan korjattu aski. Jos se olis shimmattu + laakerit uusittu niin sekin erittäin varteenotettava vaihtoehto.

Täytyis kaivaa vaan jotain osaamista miten noilta akseleilta lähtee purkumaan noi laakerit. Löytyisköhän "Gearbox overhaul for Dummies" -kirjaa jostain. Ei mitään havaintoa kun en oo koskaan laatikkoa purkanut mutta onneks on yks Marean räjähtänyt aski johon voi rauhassa tutustua vailla pelkoa särkevänsä mitään  :P
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

tare

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 611
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #12 : Joulukuu 18, 2015, 14:26:47 »

Missä Fiateissa ja Alfoissa tuota M32 laatikkoa on käytetty? Onkohan minunkin Bravossa, vaikka vaihteet vaihtaa Marellin systeemi?
Kirjattu
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250  (1979)

M.B.

  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Viestejä: 319
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #13 : Joulukuu 18, 2015, 19:11:02 »

Alfa 159 ja Fiat Croman joissain versioissa on M32 käytössä. Taisi olla myös T-jet -koneisissa MiToissa. Eräs tuntomerkki on juurikin robottivaihteisto! Kas kun M32:sta on olemassa robotisoitukin versio -> tämän olemassaolo vihjaa, että manuaalikin lie M32.

Se toinen vaihtoehtohan on C635. Siis jos puhutaan näistä bensaturbon tai isompien dieselien väännön kestävistä lootista. Jos autoon on tarjolla TCT/kaksoiskytkinvaihteisto, niin tästä voi aika hyvin päätellä, että manuaalikin on C635.

Kirjattu

tare

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 611
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #14 : Joulukuu 18, 2015, 20:24:40 »

Miten se kolmas vaihtoehto, eli F40 laatikko? Missä niitä sitten on? https://en.wikipedia.org/wiki/GM_F40_transmission
Kirjattu
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250  (1979)

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #15 : Joulukuu 19, 2015, 11:58:15 »

eikös tota f40 askia ole sit pikkutehoisissa.
Ja väärin meni. On uudemmissa ja parempi tämä f40 vs edelliset m32 ja c635.
Mikä laatikko on vaparibensoissa?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2015, 12:06:41 kirjoittanut PehmoLelu »
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

tare

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 611
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #16 : Joulukuu 19, 2015, 14:42:33 »

eikös tota f40 askia ole sit pikkutehoisissa.
Ja väärin meni. On uudemmissa ja parempi tämä f40 vs edelliset m32 ja c635.
Mikä laatikko on vaparibensoissa?

Mistä voi tarkistaa auton vaihdelaatikon tarkan tyypin? Auton valmistusnumerosta? Konepellin alle katsominen on minulla ainakin turhaa. Vaihdelootaa ei edes näy. Saati sen tyyppikilpeä. Edessä on tuo Selespeed systeemi osineen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2015, 15:13:29 kirjoittanut tare »
Kirjattu
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250  (1979)

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #17 : Joulukuu 19, 2015, 15:29:42 »

Vaihdelaatikon kun purkaa ni sisällä on yleensä ollu valettuna mikä laatikko.
Ei näissä mitään tyyppikilpiä ole ollu. Tosin nämät m32 tai c69 etc emmuista kun yhden tjetin looran olen vaan purkanu.
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

tapi0

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 111
  • GFF
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #18 : Joulukuu 21, 2015, 15:03:54 »

Myös 5-vaihteista C510-laatikkoa on robotisoituna, jotta ei sekotu sitte.
Kirjattu
Abarth 595 Turismo - Azzurro Leggenda

Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e. -> 1.4 T.i.e.
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"

Kaljamaha

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 753
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #19 : Joulukuu 22, 2015, 00:59:39 »

Myös 5-vaihteista C510-laatikkoa on robotisoituna, jotta ei sekotu sitte.

Mutta taren Fiat Bravo T-jet 120 Dualogic on 6-vaihteinen, joten veikkaan väkevästi että on M32. Ihan vaan ilmoitusluontoisena.
Kirjattu

tare

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 611
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #20 : Joulukuu 22, 2015, 16:36:52 »

Näin on ja vaihteisto on toiminut hienosti nyt yli viisi vuotta. Jos on M32, niin hienoa.

Mutta miten se vaihdelootan tarkka tyyppi selvitetään?  Ei kai ne mitään salaisia tietoja ole.  ;)

Täytyy soittaa sitten Sergio Marchionelle ja kysyä   ;D
Kirjattu
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250  (1979)

AriFerra

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 508
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #21 : Joulukuu 23, 2015, 10:05:33 »

Näin on ja vaihteisto on toiminut hienosti nyt yli viisi vuotta. Jos on M32, niin hienoa.

Mutta miten se vaihdelootan tarkka tyyppi selvitetään?  Ei kai ne mitään salaisia tietoja ole.  ;)

Täytyy soittaa sitten Sergio Marchionelle ja kysyä   ;D

Mä voin soittaa Buffonille. Tuntee sattuneesta syystä hyvin Andrea Agnellin. Eiköhän poika pysty asian selvittämään...   8)
Kirjattu
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani

Ex F14T:
Ritmo 105 TC -82, Ritmo 105 TC -83, Uno 70 SL -88, Stilo 130 -03, Bravo 150 T-Jet -07

MUUT: Ascona 1.9 -75, BMW 320 V6 -82, BMW 320 V6 -84, Golf II -88, Polo Classic 1.6 -98, Grand Scenic II 2.0T -08

Fletch

  • FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 876
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #22 : Joulukuu 23, 2015, 10:23:54 »

Mä soitan Karpolle. Toi Croma ollu vasta viikon / 1tkm ajossa niin nyt sitten alkoi M32 loota merkkaamaan reviiriä. Täytyy kattoo joulunpyhinä mistä se vuotaa ja ryhtyä sitten tarvittaviin toimenpiteisiin. Onneks tolla 80tkm ajetulla askillea on 4kk takuuta vielä jäljellä.
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #23 : Joulukuu 23, 2015, 12:51:19 »

Mä en soita kelleen. Että tossa 1.9 tiisselissä ja t jetissä samanmoinen m32 aski. Höh eli tuohon akan croman askiin saa sitte lurauttaa jekkunestettä mahd pian ihan vaa varmuudenvuoksi. Osta fiat saat viat. Tai siis ympyrähuolen.
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

M.B.

  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Viestejä: 319
Vs: M32 laatikko
« Vastaus #24 : Joulukuu 24, 2015, 21:05:35 »

Mutta taren Fiat Bravo T-jet 120 Dualogic on 6-vaihteinen, joten veikkaan väkevästi että on M32.
...siitäkin syystä, ettei 530 taida pärjätä ahdettujen koneiden parina.

Aiemmin mainitusta F40 askista en sitten kevyellä googlettelulla päässytkään kentälle, että onko lintu vai kala. Lienee hyvinkin samankaltainen kuin M32, koska sellainen tieto löytyi, että Astrassa on johonkin päivämäärään asti ollut käytössä F40, joka M32 on korvannut. Syytä moiseen en osaa sanoa - ehkä F40 oli ylimitoitettu = turhan kallis siihen puuhaan, tässähän on vähän korkeampi ilmoitettu max. vääntömomentti kuin M32:ssa.
Kirjattu
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)