FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: fiat myynti/metro-auto  (Luettu 3059 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tojuha

fiat myynti/metro-auto
« : Syyskuu 12, 2016, 05:55:15 »

Mitä mieltä olette metro-auton myynti halukkuudesta fiiatteihin?Mun kokemukset on suoraan sanottuna perseestä,3kertaa oon käynyt kattelemassa uutta autoa,2kertaa ei myyjiä kiinnostanut edes tulla kysymään että voisko jotenkin olla avuksi ja sit se 3kerta kun myyjä tuli juttelemaan niin ei mitään halua myydä fiiattia kun tyrkytti kokoajan muita merkkejä vaikka sanoin et mulla on nyt neljäs fiiatti menossa ja oon ollut tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen ja aattelin jatkaa kyseisessä merkissä mut ei auttanut joten se ostotapahtuma jäi aikomuksen asteelle.No eipä tartte viedä metro-auton lattialle enää hiekkaa,onneksi turussa/raisiossa on muitakin autoliikkeitä joista joku ehkä myy fiiat merkkisiä kulkineita niitä haluaville. >:D
Kirjattu

Kaitsu

• Aluemoderaattori
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
Vs: fiat myynti/metro-auto
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2016, 13:58:46 »

Lainaus
Mitä mieltä olette metro-auton myynti halukkuudesta fiiatteihin?

Vähän nihkeitä kokemuksia itsellänikin, kun 500X mallia kävin pari kertaa katselemassa aatoksissa vaihtaa Grande Punto sellaiseen. Muita merkkejä ei mulle tyrkytetty, mutta muuten vaan tuntui kovin vaikealta löytää yhteinen sävel ja heitä ei kauheasti kiinnostanut meidän vanha auto, joten se kaupanteko jäi siihen ennenkuin ehdittiin edes aloittaa. Grande Punto vaihtui lopulta uuteen Astra farkkuun. Päinvastoin kuin Metroautossa, niin Länsiautossa todella haluttiin kauppaa tehdä, se näkyi myyjän aktiivisuutena ja erinomaisena vaihtohyvityksenä vanhasta. Kaikki muukin sujui juuri kuten pitikin.

Lainaus
onneksi turussa/raisiossa on muitakin autoliikkeitä joista joku ehkä myy fiiat merkkisiä kulkineita niitä haluaville.

Minun tietääkseni Metro on ainoa Turun seudulla, joka siis uusia Fiiatteja myy. Huittisissa, Lohjalla ja Porissa on sitten seuraavat lähimmät jälleenmyyjät.
Kirjattu
Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTI 2013 & Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo 2016

Shuttle

• Tuning-kalustoa
  • Poissa
  • Punto Classico
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2016, 12:37:21 »

Lainaus
Mitä mieltä olette metro-auton myynti halukkuudesta fiiatteihin?
Minun tietääkseni Metro on ainoa Turun seudulla, joka siis uusia Fiiatteja myy. Huittisissa, Lohjalla ja Porissa on sitten seuraavat lähimmät jälleenmyyjät.

Sama fiilis, kun kävin 500X katselemassa siellä. Lopuksihan omani kotiutin Levorannan liikkeestä Tampereelta (niillä myös konttuurit Raumalla ja Sastamalassa) ihan vain sen palvelun vuoksi. Nettiauton kautta pyyntö ja sieltä soitteli myyjä, joka reilusti kertoi asiat kuten ne ovat. Kokonaisuudessaan todella leppoisa kokemus ja ei tullut perinteistä ns. huijattua oloa siellä liikkeessä. Myyjää kiinnosti kaupan tekeminen, kerrottiin asiat ja käytiin läpi eri vaihtoehdot yms.

Ihan näin ostotapahtuman puolesta suositteluni Levorannan liikkeelle on aika ehdotonta. Kävin myöhemmin vaihtoautoni renkaat viemässä Raumalle, josta ne kuljetettiin Tampereen liikkeeseen, ja silloinkin tapahtuma oli mutkaton ja toimiva. Metrossa oltiin tosiaan kiinnostuneempia myymään Subarua tai käytettyjä autoja "koska olet tottunut italialaisilla ajamaan". Hieno asenne, eikös?
Kirjattu
Fiat Punto ELX 16v -00

AriFerra

• Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2016, 12:09:04 »

Kai te olette laittaneet ko. liikkeeseen palautetta? Ja mieluiten jollekin esimiehelle. Jos kukaan ei tuo tuollaista perseilyä julki, tuskin muutosta tapahtuu.
Kirjattu
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani

Ex F14T:
Ritmo 105 TC -82, Ritmo 105 TC -83, Uno 70 SL -88, Stilo 130 -03, Bravo 150 T-Jet -07

MUUT: Ascona 1.9 -75, BMW 320 V6 -82, BMW 320 V6 -84, Golf II -88, Polo Classic 1.6 -98, Grand Scenic II 2.0T -08

tapi0

• Tuning-kalustoa
  • Poissa
  • GFF
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2016, 13:48:27 »

Mulla ei ole Raision MetroAutosta ostotapahtumasta kokemusta, mutta kun kävin kerran siellä katselemassa silloin kun Fiatit tulivat myyntiin, niin ainakin yksi myyjä tuli heti palvelemaan ja kun aloin Fiateista juttelemaan niin ei alkanut heti muita tyrkyttämään.
Kirjattu
Abarth 595 Turismo - Azzurro Leggenda

Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e. -> 1.4 T.i.e.
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)