Coupe / Barchetta > Yleistä Coupe / Barchetta

15" vai 16" pyörät alle Barchettaan?

(1/2) > >>

Larry:
Ensi kesän "kenkiä" pohdin Barchettan alle, 15" vai 16" Onko vaikutusta käytännön tasolla vai pelkästään ulkonäkökysymys? Kokemuksia?

hopia:
Oma, ihan henkilökohtainen, mielipiteeni on: 15". Sen verran ikää jo, että arvostaa ajomukavuutta. Mutta sekin on pienestä kiinni, sillä laitatin omaani pykälän verran korkeamman profiilin renkaat, muistaakseni 60 kun piti olla 55 - sattui olemaan 98 %:set jouten. Ja nämä 60 profiiliset taittuu alle kurveissa ja osuuskaupan p-paikalla tiukoissa käännöissä sorvaa sisälokasuojia.

jalittam:
Mahtuuko 215/45-16?
ET 16" vanneksessa olisi 38, leveys 7".

Ja. Onko orkkis speiserit edessä ja takana?
Mun härvelis vain takana orkkis speiserit...

Uno_mas:

--- Lainaus käyttäjältä: jalittam - Heinäkuu 25, 2018, 01:14:52 ---Mahtuuko 215/45-16?
ET 16" vanneksessa olisi 38, leveys 7".

--- Lainaus päättyy ---

Ei ainakaan kaariin raavi, mutta varmista ettei ota kiinni sisäpuolelle. Sinne se kiinni ottaa helpommin. Varaudu siihen, että tarvit spacerit.

Mulla vanteena 17x7.5 ET 31.5 ja kumina 205/40-17 eikä ota missään kiinni, vaikka autoa on pudotettu edestä 50mm ja takaa 40mm. Taakse laitoin vielä 12mm spacerit sen 5mm alkuperäisen tilalle, eikä vieläkään ota kiinni kaareen.

--- Lainaus käyttäjältä: jalittam - Heinäkuu 25, 2018, 01:14:52 ---Ja. Onko orkkis speiserit edessä ja takana?
Mun härvelis vain takana orkkis speiserit...

--- Lainaus päättyy ---
Vain taakse kuuluu alunperin spacerit.

jalittam:
Mitä katsastushenkilö tuumaa speisereistä, jos huomaa sellaiset?

Mul kans vähä tonttia kohti laskettu. Ei muistikuvaa paljonko tippu Bilstein/Eibach pro(vaimikälie) 12 kitillä.

Alustasta sen verran, et ennen alustasettejäkin kannattaa vakaajat vaihtaa Eibachin vähä tukevampiin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)
Siirry pois tekstitilasta