Kirjoittaja Aihe: Edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit / kaikki lukemattomat viestit  (Luettu 2338 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kanimies

Linkki "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" tuntuu toimivan erittäin harvoin, eli löytävän mitään viestejä, vaikka uusia viestejä on - ja samalla sivulla oleva linkki "kaikki lukemattomat viestit" (http://ftcf.org/smf/index.php?action=unread;all;start=0 ) antaa aina tietokantavirhettä..

Poissa Kaljamaha

• Hard Core Tuunaaja
Joo, ei ole toiminut täälläkään moneen vuoteen.  ::)

Poissa Neverth

• Todellinen Tuunaaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Opiskelija
"Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" toimii täällä ilman ongelmia.
Flying is Trying is Dying

Poissa Kaljamaha

• Hard Core Tuunaaja
Sori, itse tarkoitin tuota "Näytä uudet vastaukset viesteihisi." josta tulee tuo tietokantavirhe.

Poissa Kanimies

Sori, itse tarkoitin tuota "Näytä uudet vastaukset viesteihisi." josta tulee tuo tietokantavirhe.
Kaikki lukemattomat viestit -linkki antaa siis myös tietokantavirhettä - se linkki taas löytyy siltä tyhjältä "edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" -sivulta (joka muuten tänään toimi!)

Poissa M.B.

• Todellinen Tuunaaja
Minulla tuo "näytä edellisen käyntisi jälkeen..." bugitti myös tuossa 22./23. päivä, mutta toimii taas.

Tosin on tässä kaikenlaista häröilyä ollut viime aikoina. Kuten nyt pukkasi tietokantavirhettä ensimmäisellä yrityksellä julkistaa tämä sepustus.

FTCF - Fiat Tuning Club Finland