FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stilo 1.4 jako sekaisin  (Luettu 3217 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pessal

Stilo 1.4 jako sekaisin
« : Maaliskuu 02, 2018, 17:26:34 »

Tervehdys!
Nyt tarvitaan viisaita vinkkejä. Jakohihnan ja vesipumpun vaihto tuli eteen, mutta pienen tutkimisen jälkeen muovikuoret takaisin paikalleen ja ajanvaraus remmin vaihtoon korjaamolta. Ei sitte tarvinnukaan viedä. Kone kävi jonkin aikaa (tutkimisen jälkeen) normaalisti, mutta yhtäkkiä kova raminä/nakutus. Kuulosti venttiileiltä. Ja mihinkään muuhun, kuin muovisiin suojakuoriin ei tosiaan oltu kajottu! Uudestaan käyntiin ja sama homma. Engine fault ja nakutus. Tämän jälkeen kone sammui, eikä käynnistynyt enää. Tän jälkeen tutkiskelussa havaittiin, että koneen kiinnityskorva on löyhästi kahdella pultilla kiinni ja koneen ja korvan välissä (alareunassa) sentin rako, eli kone lintallaan ja nokka-akselin hammaspyörä käytännössä kiinni koneen korvassa... oiskohan ottanut ratas koneen kannattimeen kiinni ja remmin hampaat hypänneet yhden, kaksi pykälää joko nokan tai kampiakselin rattaalla, sillä remmi oli selkeästi kireämpi nokan hihnapyörän ja vesipumpun väliltä, kuin aiemmin.
Tässä laitteessa kun ei ole mitään kohdistusmerkkejä, tarvitaan ajoitus ja lukitustyökalut. Löytyiskö joltakulta turun seudulla vuokralle moisia? Ja kenties vinkkiä? Vai onko peli jo pelattu venttiilien suhteen? Ja jos venttiilit on moro, niin millä pirulla ne pääsee tsekkaamaan/vaihtamaan, kun venttiilikoppaa ei saa auki ainakaan yläkautta. Onneksi auto hyytyi lämpimään talliin, jossa on hyvä tehdä hommia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2018, 17:40:17 kirjoittanut Pessal »
Kirjattu
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)