Kirjoittaja Aihe: Neuvoja vaihteisto ongelmaan  (Luettu 191 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa päälakimies

Neuvoja vaihteisto ongelmaan
« : Elokuu 30, 2018, 14:11:48 »
Tervehdys!

2008 T-jet sport ajettu 177000km vaihteiston meteli on alkanut lisääntymään huolestuttavasti. Sirklaava ääni kuuluu voimakkaimmillaan 3 ja 4 vaihteella, 5 ja 6 vaihteella vaimeasti mutta 1 ja 2 vaihteella ei juuri ollenkaan.

Tiedustelisin vaihtoehtoja mitä kannattaa tehdä, koska auton arvo on kuitenkin melko pieni, vaikka se on muuten loisto kunnossa.

Eli löytyykö täältä mahdollista korjaajaa tai ehdotuksia minne kannattaa viedä laitettavaksi, mielellään Etelä-Karjalan alueelta. Tai sitten hyviä neuvoja jos tuon lootan itse korjaa. Purkuautojen laatikoita ei tunnu Suomesta löytyvän.

Vai laittaako radiota vaan kovemmalle ja odottaa mitä tapahtuu, eli onko kokemuksia mitä tuolle lootalle lopulta tapahtuu jos sille ei tee mitään.

Yksi vaihtoehto on tietenkin ostaa samanlainen ehjä laatikkoinen auto (saa tarjota) ja jättää tuo varaosiksi.

Poissa PehmoLelu

• Hard Core Tuunaaja
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Neuvoja vaihteisto ongelmaan
« Vastaus #1 : Elokuu 30, 2018, 17:39:57 »
No jos sillä ajaa rulluuttaa niin sitä laatikkoa ei saa sit enää korjattuakaan.
Mä olen odotellut jos jostain löytyisi edullisesti tuollainen laatikkovikainen bravo. Mutta ei ole sopivaa vielä löytynyt...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

Poissa päälakimies

« Vastaus #2 : Elokuu 30, 2018, 18:35:21 »
No jos sillä ajaa rulluuttaa niin sitä laatikkoa ei saa sit enää korjattuakaan.
Mä olen odotellut jos jostain löytyisi edullisesti tuollainen laatikkovikainen bravo. Mutta ei ole sopivaa vielä löytynyt...

Laitoin Yv:n.

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

« Vastaus #2 : Elokuu 30, 2018, 18:35:21 »