Stilo > Yleistä (Stilo)

Stilon polttimoiden vaihto

(1/71) > >>

nordlund:
20 000 km täyttyi 1.6 Mw:llä ja toinen ajovalo ( kuskin puoleinen ) tuli tiensä päähän.
Manuaalissa on jokseenkin turha ohje polttimon vaihtoon. Onko joku vaihtanut itse polttimon?
Voisitteko laittaa ohjeet tarkat ohjeet miten onnistuu ( rikkomatta autoa ).

rlonn:
No niin!

Tässä tuullaan taas tähän nykyautojen helppoon huollettavuuteen.
Stilosta en osaa sanoo, mutta Punto II:ssa vaatii joko sulakekotelon irroituksen, tai umpion irroittamisen.

Kysyin itse neuvoa ihan deltan asentajalta, jotka myös kirosivat tätä nykyistä suuntausta.

Veka:
Molemmat polttimot vaihdettavissa yläpuolelta,akunpuoleinen on vain vähän ahdas mutta onnistuu kuitenkin.Pitää olla vaan "käärmekädet" ja vähän pinnaa.Aikaa kuluu n. 10min. molempien polttimoiden vaihtoon kun sen on tehnyt muutaman kerran.

Coupé 20vt+:

--- Lainaus käyttäjältä: rlonn - Heinäkuu 28, 2004, 18:42:49 ---
Kysyin itse neuvoa ihan deltan asentajalta, jotka myös kirosivat tätä nykyistä suuntausta.

--- Lainaus päättyy ---

Se on tää nykymeininki ku jo valmiiks tyhmät suunnittelijat lyö tyhmät päänsä yhteen ni tulos on tämä, kohta varmaa ees konepeltii saa autosta auki...  >:(

Jochanan:

--- Lainaus käyttäjältä: Veka - Heinäkuu 28, 2004, 21:16:05 ---Molemmat polttimot vaihdettavissa yläpuolelta,akunpuoleinen on vain vähän ahdas mutta onnistuu kuitenkin.Pitää olla vaan "käärmekädet" ja vähän pinnaa.Aikaa kuluu n. 10min. molempien polttimoiden vaihtoon kun sen on tehnyt muutaman kerran.

--- Lainaus päättyy ---

Tai sit kannattaa ottaa 1 kpl hiiriä ja kouluttaa ko. tehtävään.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)
Siirry pois tekstitilasta