Kirjoittaja Aihe: PK-seutu  (Luettu 128548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Fiat Coupé 20v turbo plus (Ahdin määrää tahdin!)
Vs: PK-seutu
« Vastaus #25 : Helmikuu 11, 2005, 19:58:09 »
Tänään aamulla n. klo 9.25 Veikkolassa (Kirkkonummi) Musta Bravo, alut, jos oikein näin ni abarth lippa ja abarth logo takaluukussa... Kerpele ku katoin kyllä rekkarin mut en heti sitä tajunnu kirjottaa ylös, en sitä sit enää muistanukkaa kokonaan... Alku tais olla MI?-***...
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #26 : Helmikuu 11, 2005, 20:54:07 »
Tänää illalla Itä-Hakkilassa punanen bravo, oli oikee verrarin merkit takaluukussa ja kaikki.
Ei oo helppoo olla komee

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #27 : Helmikuu 14, 2005, 13:58:09 »
kukas soitteli dumppia unskilla tiksiä ympäri kun oltiin miitissä rusalla?

Wilkki

• Vieras
« Vastaus #28 : Helmikuu 14, 2005, 15:26:03 »
mä soittelin perjantaina ja lauantaina. ja rusalla oli punanen bravo parkissa kattelin sitä ohimennen ni joku morjesti siitä ovelta.

Poissa Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #29 : Helmikuu 14, 2005, 17:49:22 »
Heheheheheeh, JTH:n kanssa taidettii vedellä siitä ohi. Mä yritin apukuskin paikalla kaikkeni saada provosoituu JTH:ta repimään uunoo :)
Ei oo helppoo olla komee

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #30 : Helmikuu 14, 2005, 20:04:36 »

Siis kyseessä toi 3.3 miitti vai joku ihan muu?
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #31 : Helmikuu 14, 2005, 20:39:52 »

Siis kyseessä toi 3.3 miitti vai joku ihan muu?
kyl

JTH

• Vieras
« Vastaus #32 : Helmikuu 14, 2005, 22:14:12 »

Hahah, joku spedehän se varmaan oli. :) :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2005, 22:18:19 kirjoittanut JTH »

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #33 : Helmikuu 15, 2005, 11:42:41 »
ens kerralla sitten dumpin suhina lakkaa ja auto ajautuu parkkiin ja äijät pomppaa jutulle ;)

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #34 : Helmikuu 15, 2005, 13:31:14 »
ens kerralla sitten dumpin suhina lakkaa ja auto ajautuu parkkiin ja äijät pomppaa jutulle ;)

Niinpä... Vai eikö pojat hannaa tulla kahvittelee? :P
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #35 : Helmikuu 15, 2005, 17:43:42 »

Eihän sitä uskalla tulla, liika ihmisiä koolla. Rusan shelli on vähän sellanen paikka, että ei sinne kehtaa tulla, joku kaveri vielä saattaa nähä :)
Ei oo helppoo olla komee

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #36 : Helmikuu 15, 2005, 17:57:45 »

Eihän sitä uskalla tulla, liika ihmisiä koolla. Rusan shelli on vähän sellanen paikka, että ei sinne kehtaa tulla, joku kaveri vielä saattaa nähä :)
mutta ympäri kyllä voi ajella ja suhistella... nii-i.. NII-I

JTH

• Vieras
« Vastaus #37 : Helmikuu 15, 2005, 20:21:30 »

mutta ympäri kyllä voi ajella ja suhistella... nii-i.. NII-I
Joo no emmä siinä pihalla uskalla suhauttaa, joku ajaa vielä dexillä kylkeen. Mä olin vähän siinä niinku kärkkymässä että jos ois tullu muitakin Turbo Uno miehiä mun ja Terppiksen lisäksi sinne ni siiiitte... Mut eiköhän nyt viimeistään eurocruisingeissa tulla potkimaan sunkin autosta ovia sisään ja jauhamaan kakkaa! ;)

Poissa Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #38 : Helmikuu 15, 2005, 20:50:33 »
Ja onhan se kattokaas vähän niinki, että ei turbomiehet(=vähän paremmat ihmiset) viitti tulla tollasten vapaastihengittävillä ajavien kavereitten(=tavalliset tallaajat) kaa juttelee. Ja onhan se vähän niinki, että eihän meillä olis mitään yhteistä puhuttavaa, ku siinä missä me puhutaan ahtopaineista, turboruuveista ja voimasta, ni te puhutte lasikuidusta, subbareista ja alumiinipolkimista ;)
Ei oo helppoo olla komee

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #39 : Helmikuu 15, 2005, 21:36:34 »
-ahaa-

hohohoho... no onneks teitä pyörii ainakin kaks niin voitte suhistella sitten miitissä toisillenne.

... kaks piste nolla intter kuuler psihihihihi

JTH

• Vieras
« Vastaus #40 : Helmikuu 16, 2005, 12:20:12 »
-ahaa-

hohohoho... no onneks teitä pyörii ainakin kaks niin voitte suhistella sitten miitissä toisillenne.

... kaks piste nolla intter kuuler psihihihihi
Heheh, muuten oikein mut se on yks piste kolme interkooler turpo psihihi...  ja bemari jää...

Poissa jykä

• Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #41 : Helmikuu 16, 2005, 13:33:25 »
Ja onhan se kattokaas vähän niinki, että ei turbomiehet(=vähän paremmat ihmiset) viitti tulla tollasten vapaastihengittävillä ajavien kavereitten(=tavalliset tallaajat) kaa juttelee. Ja onhan se vähän niinki, että eihän meillä olis mitään yhteistä puhuttavaa, ku siinä missä me puhutaan ahtopaineista, turboruuveista ja voimasta, ni te puhutte lasikuidusta, subbareista ja alumiinipolkimista ;)

HMMMMMM nyt on muutes ihan pakko kommentoida tätä keskustelua...pojat pojat tehän ajelitte ihan silmät kiinni sitä shellin pihaa ympäri???? tais siinä miittinki porukassa olla jollain puhallin voimaakin käytössä ja mä puhun nyt sit ihan oikeesta voimasta...:)

yrittäkääpäs jarrutella ens kerralla siihen pihaan ihan niinku  oikeen pysähtyä niin voitte nähä sitä voimaakin ihan aikuisten oikeesti...:)
Coupé 20vt -99
850 super -72
Uno 60 family -88
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Marea 2.0 20v -00
Bravo hgt -97(varaosa auto)

JTH

• Vieras
« Vastaus #42 : Helmikuu 16, 2005, 14:10:35 »

HMMMMMM nyt on muutes ihan pakko kommentoida tätä keskustelua...pojat pojat tehän ajelitte ihan silmät kiinni sitä shellin pihaa ympäri???? tais siinä miittinki porukassa olla jollain puhallin voimaakin käytössä ja mä puhun nyt sit ihan oikeesta voimasta...:)

yrittäkääpäs jarrutella ens kerralla siihen pihaan ihan niinku  oikeen pysähtyä niin voitte nähä sitä voimaakin ihan aikuisten oikeesti...:)

Heheh, arvelinkin. No joo mulla nyt ei ehkä ihan vielä ole tohon mitään sanottavaa, mutta Terppiksellä voi hyvinkin olla kommenttinsa siitä kenellä sitä "oikeeta" voimaa sitten on! :D

No munkin pakko nyt jotain sanoa: tehopainosuhde (vaikken mä nyt ehkä ihan just vielä pärjääkkään sulle, ei tiedä ennen kuin kokeilee. Ensi kesänä sitten!)

...ja kyllähän me se 20v huomattiin siinä Elviksinä seisoskelitte sen ympärillä! :D :D :)

Poissa Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #43 : Helmikuu 16, 2005, 16:14:43 »

Ohhoh, kyllä suuret on puheet mutta mutta... Ei muuten ollu silmät kiinni mutta sillon, ku mittarissa alkaa olee 2 alkavia (ja kolminumeroisia) lukuja, ni ei sitä enää pysty sillee havainnoimaa ihan kaikkee. Kyllä mä ehin sen verran kattoo, että joku veivari siitä verrarin vierestä morjesti mutta samantien oltiiki jo siellä liikennevaloissa.

Ooppas nyt tarkkana siellä sen "voima" sanan käytön kanssa. Se voi kuule herkästi käydä niin, että joku kaunispäivä, ku sä ajelet sillä Starship Enterprisellä :), ni kuuluu vaan sellasta hirveetä pihinää ja puhinaa (ja sitä ääntä ei pidä kuskit vaan autot) ja uunoja menee ohi molemmin puolin. Siinä sitte yrität ettiä avaruusaluksesta jälkipolttonappia, kunnes muistat, että ainii täähän oliki vaa fiat coupeee (vaikka näyttää ihan avaruusalukselta ;)).

Eikä sitte vedellä niitä herneitä sinne kompressorikoteloo...:D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2005, 16:19:54 kirjoittanut Terppis »
Ei oo helppoo olla komee

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #44 : Helmikuu 16, 2005, 17:59:05 »
Terppis kertoi:
Ohhoh, kyllä suuret on puheet mutta mutta... Ei muuten ollu silmät kiinni mutta sillon, ku mittarissa alkaa olee 2 alkavia (ja kolminumeroisia) lukuja, ni ei sitä enää pysty sillee havainnoimaa ihan kaikkee. Kyllä mä ehin sen verran kattoo, että joku veivari siitä verrarin vierestä morjesti mutta samantien oltiiki jo siellä liikennevaloissa.

Ooppas nyt tarkkana siellä sen "voima" sanan käytön kanssa. Se voi kuule herkästi käydä niin, että joku kaunispäivä, ku sä ajelet sillä Starship Enterprisellä :), ni kuuluu vaan sellasta hirveetä pihinää ja puhinaa (ja sitä ääntä ei pidä kuskit vaan autot) ja uunoja menee ohi molemmin puolin.

----

Meillä on ollut tapana vaihtaa renkaat ennen niiden puhkeamista, ei tartte puhista sitä pihisevää siellä kadun varressa ;)

(joutu ottaan quotet pois että saan ton boldatun näkyviin ;) )

Poissa jykä

• Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #45 : Helmikuu 16, 2005, 19:14:48 »
no juu onhan toi tehopainosuhde aika kova sana täytyy myöntää....enkä mä nyt sanonutkaan että coupé voittamaton olis..... mut pers tuntumalla voin sanoa et mun ex turbo uno missä oli noin 160-170hv jää tälle avaruusalukselle, enkä mä nyt hirveen halukas ole sitä todistamaan käytännössä kun tietenkin siinä tapauksessa jos vierellä on joku "muskeli" bmw....:) :) ja niistä herneistä nii ei tästä aiheesta mitään herneitä kehity vaan et huomautin vaan et olipas siellä ahtovoimaakin pihalla;)
Coupé 20vt -99
850 super -72
Uno 60 family -88
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Marea 2.0 20v -00
Bravo hgt -97(varaosa auto)

JTH

• Vieras
« Vastaus #46 : Helmikuu 16, 2005, 21:57:05 »
no juu onhan toi tehopainosuhde aika kova sana täytyy myöntää....enkä mä nyt sanonutkaan että coupé voittamaton olis..... mut pers tuntumalla voin sanoa et mun ex turbo uno missä oli noin 160-170hv jää tälle avaruusalukselle, enkä mä nyt hirveen halukas ole sitä todistamaan käytännössä kun tietenkin siinä tapauksessa jos vierellä on joku "muskeli" bmw....:) :) ja niistä herneistä nii ei tästä aiheesta mitään herneitä kehity vaan et huomautin vaan et olipas siellä ahtovoimaakin pihalla;)

No kyllä täytyy myöntää että ei vielä näillä mun tehoilla sitten ihan taida pärjätä, viimeistään huippunopeudessa jää ja paljon taitaa jäädäkin, mitä nyt jostain kattelin että tolle coupelle luvattais jotain 250 km/h:n huippuja? Mitäs tollasessa pelissä on ahtopaineet vakiona?

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #47 : Helmikuu 17, 2005, 04:59:12 »

Varmasti löytys yhteisiä puheenaiheita, eiks ne yleisimmät oo autot, urheilu ja naiset?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2005, 18:09:22 kirjoittanut Bravo Sportivo »
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #48 : Helmikuu 17, 2005, 10:02:48 »
ei vaan... takas asiaan...

jos haluatte että vaihdetaan paikkaa johonkin mihinkä uunostelijatkin tulee niin ehdotuksia otetaan
vastaan, rusa on lähinnä helpon suunnistuksen takia valittu.

Eli kertokaa mihin?

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #49 : Helmikuu 17, 2005, 15:25:45 »
ei vaan... takas asiaan...

jos haluatte että vaihdetaan paikkaa johonkin mihinkä uunostelijatkin tulee niin ehdotuksia otetaan
vastaan, rusa on lähinnä helpon suunnistuksen takia valittu.

Eli kertokaa mihin?

Muuten ehdottasin sitä Tikkurilantien teboilia mutta kun siellä on se ...keleen riisikuppien miitti eli menis myös päivä vaihtoon... ::)
Fiat Coupé 20vt+ -99

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

« Vastaus #49 : Helmikuu 17, 2005, 15:25:45 »