Fiat-aiheista > Projektit

projekti coupé 20vt

(1/45) > >>

jykä:
moro

coupén tuunaus vaatii hieman miettimistä....no matot uusiksi, lähetään nyt vaikka siitä.....muusta en vielä kerro mitään.... ;)

jykä:
laittelin lisää kuvia galleriaan... viime viikonloppuna oli hetki kun tuntui et ei oikeen ole mitään tekemistä... tuunasin tota coupén keula merkkiä hieman kun mun mielestä ton merkin pohjaväri(sininen) ei oikein istunut tohon keulaan :) ja se mun värkkäämä merkki sai väistyä. Ei toi nyt ihan priima ole mut ompahan taas tekemistä kun sattuu tuleen sellanen hetki ;)

Coupé 20vt+:

--- Lainaus käyttäjältä: jykä - Huhtikuu 16, 2005, 08:46:26 ---laittelin lisää kuvia galleriaan... viime viikonloppuna oli hetki kun tuntui et ei oikeen ole mitään tekemistä... tuunasin tota coupén keula merkkiä hieman kun mun mielestä ton merkin pohjaväri(sininen) ei oikein istunut tohon keulaan :) ja se mun värkkäämä merkki sai väistyä. Ei toi nyt ihan priima ole mut ompahan taas tekemistä kun sattuu tuleen sellanen hetki ;)

--- Lainaus päättyy ---

Eihän toho mitää merkkejä saa jättää! Antaa vaa kaikkien arvuutella mikä auto kysees, varsinki parkkipirkon jos sattuu nii ikävästi käymää :police:...

jykä:
no juu toi keula olis kyllä paremman näkönen jos siin ei olis tota merkkiä, mut sit joutuis paklaus/maalaus hommiin kun siinä on sellanen syvänne sille merkille tehty >:(  enkä mä nyt ainakaan vielä ;) viittis siihen hommaan ryhtyy

Coupé 20vt+:

--- Lainaus käyttäjältä: jykä - Huhtikuu 17, 2005, 19:39:08 ---mut sit joutuis paklaus/maalaus hommiin kun siinä on sellanen syvänne sille merkille tehty >:(  enkä mä nyt ainakaan vielä ;) viittis siihen hommaan ryhtyy

--- Lainaus päättyy ---

No damn... :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)
Siirry pois tekstitilasta