Pari viikkoa takaperin löysi kuin löysikin tiensä pihaan tällanen:

Kuvia tulee lisää gallerian puolelle kunhan kerkiän ottamaan/löydän sopivan paikan kuvata
... Kuvia lisätty jo joku aika sitten galleriaan...
Tuotu saksasta 2004 syksyllä edel. omistajan toimesta...
Mittarissa ~103tkm. Kilsat ei kuse, todisteena iso nippu kuitteja

...
Auto aika pitkälti huollettu edel. omistajan toimesta viime syksyn/talven aikana, mm. jakohihna vaihdettu, turbo huollettu jne.
Ainoat oikeastaan viat mitä autossa oli ostettaessa tiedossa: Kattoluukku ei toimi; asiaa tutkittu ja ainaki moottori on kunnossa, releestä ei vielä varmuutta... Teltta-autosta kävin kysymässä hintaa releelle:
110€

... Eli taitaa joko releen kotelon sisällä oleva pieni rele mennä vaihtoon tai sitten jos jostai ulkomailta löytyis vähä halvempi toimiva rele... Sekä apparinpuolen vilkun/sumarin lasi oli pastana, edel. omistaja toimitti ehjän tilalle...
Alla on aika pitkälti tuore Novitevin 40mm madaltava alustasarja jäykkyyssäädettävillä iskareilla..
Autossa kiinni MS-Designin takalippa, joka ainakin omaa silmää miellyttää

...
Bravosta pois otetut hifit suurimmaks osaks vaihdettu/asennettu paikalleen, tosin lisää on tulossa; Asennusta odottaa Autostudion 2x200W vahvari (subeille), 1F konkka, sekä myös tulossa toinen 10" SPL dynamics subi... "Muutama" metri piuhaa jo vedetty autoon, mm. 30mm2 virtajohto... Molemmat etupenkit, takapenkin istuinosa saivat väistyä piuhojen vetämisen tieltä... Ovet pitää jossai vaiheessa ääniseristää/vaimentaa (kehtaa kauheen kovalla soittaa muuten ku ikkunat auki, kuuluu liikaa ovista läpi

), bassontoisto autossa n. 2x parempi kuin bravossa, eikä oo ees vaimennusta takakontis

...
Edellisen omistajan asentaman motonetin 19.90€ ahtopainemittarin tilalle vaihdettu Autogaugen (17€

) tyylikkäämpi mittari, sekä myös jännitemittari odottaa asennusta
(asennuskehikko a-palkkiin pitäs vääntää lasikuidusta
)...
Takaa piti aika pikasesti "repiä" pois alkup. FIAT-merkki, varmaa myös keulasta lähtee tuo /////-merkki kunhan saan sopivan alustan uudelle merkille...
Vanteita olis myös tarkotus ruveta kattelemaan (17"), ei mitkää parhaan näköset noi alkup. 16" alut

...
*edit* Tosiaan myös
ftcf.org-tarrat tuli kruisingeissa (jonossa) auton takasivulaseihin liimattua...
*edit* MW-motorsportilta bravoon ostettu poikkituki kävi myös suoraan coupéen joten sinnehän se oli pakko laittaa

... Asennus kävi helpommin kuin bravoon... Iso "Fiat Tuning Club Finland"-tarra liimattu takalasin yläreunan mustalle alueelle...
*edit* Tekniikkaan ei oo tarkotus ainakaan lähiaikoina ruveta kajoamaan, ehkä sitten joskus kun budjetti antaa periksi

...