Kirjoittaja Aihe: Coupé kokemuksia?  (Luettu 68922 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pEtEk

• FTCF-Member
  • Tuning-kalustoa
  • Sukupuoli: Mies
  • Pahoittelen taustaa
Re: Coupé kokemuksia?
« Vastaus #25 : Tammikuu 07, 2006, 19:35:30 »
no noihan oon viel hyväässä hapessa eiks muka toiminu ;) ;D
olikos noi sun omasta autosta ???

Saattaa olla apparin oven valo tossa kunnossa ku ei pelitä... Mut pääasia et kuskin oven valo pelaa ;D...
no polvi kävi hangessa ja valoa ei näkyny, elikkä ei taida olla sit kaikissa tai sit mul on joku piraatti auto tai olen sokea ;D
FIAT 133&850&coupe

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

« Vastaus #25 : Tammikuu 07, 2006, 19:35:30 »

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
  • Fiat Coupé 20v turbo plus (Ahdin määrää tahdin!)
« Vastaus #26 : Tammikuu 07, 2006, 19:39:19 »
no polvi kävi hangessa ja valoa ei näkyny, elikkä ei taida olla sit kaikissa tai sit mul on joku piraatti auto tai olen sokea ;D

Täytyy vissii joskus räppästä joku esimerkki kuva tost omast... Tosin siinä voi hetki vierähtää, on nimittäi aika huono tuolla autotallissa kuvata ::)...
Fiat Coupé 20vt+ -99

mixu

• Vieras
« Vastaus #27 : Tammikuu 08, 2006, 09:36:19 »
ei voi muuta sanoo ku rakastan tätä autoa :-* :-* :-*
(toivottast muija ei lue tätä palstaa ku pitää mua ihan hulluna '.| '.| '.| '.|) ;D
Plussia on kyl kohtalainen vakio teho (tietenkin sais olla enemmänkin), mahtava matka ajossa, sopivan herkkä ohjaus,jne,jne
miinuksia: mitä tällänen fiatti friikki nyt voi miinuksia täydellisestä autosta antaa ;)

Onks siel tosiaan jotki ovi valot ku en oo ite nähny pitää varmaa huomen lykätä polvet hankee ja tsiikaa.

nimimerkki:5200 km n.kahessa kuukaudessa.

I Love it............................................................................................................................................................................ ;D

Haitko ulkomailta vai ostitko suomesta?Aattelin vaan että paljonko olisi ollut verot ::)
ostin suomesta. auto oli haettu noin vuos aikaa saksasta. nii ja jollen nyt ihan väärin muista ni verot on jotai 6000€ paikkeilla, korjatkaa joku jos oon väärässä.
-96 mallista verot noin 3000-4000€(arvio)Pistän tarkan hinnan kun saan verottajalta laput.

hiiva

• Vieras
« Vastaus #28 : Tammikuu 08, 2006, 10:45:08 »
(toivottast muija ei lue tätä palstaa ku pitää mua ihan hulluna '.| '.| '.| '.|) ;D
Plussia on kyl kohtalainen vakio teho (tietenkin sais olla enemmänkin), mahtava matka ajossa, sopivan herkkä ohjaus,jne,jne
miinuksia: mitä tällänen fiatti friikki nyt voi miinuksia täydellisestä autosta antaa ;)

Onks siel tosiaan jotki ovi valot ku en oo ite nähny pitää varmaa huomen lykätä polvet hankee ja tsiikaa.

I Love it............................................................................................................................................................................ ;D

Haitko ulkomailta vai ostitko suomesta?Aattelin vaan että paljonko olisi ollut verot ::)
ostin suomesta. auto oli haettu noin vuos aikaa saksasta. nii ja jollen nyt ihan väärin muista ni verot on jotai 6000€ paikkeilla, korjatkaa joku jos oon väärässä.
-96 mallista verot noin 3000-4000€(arvio)Pistän tarkan hinnan kun saan verottajalta laput.

onko turbo-malli,nahkasisusta,mittarilukema jne??

hiiva

• Vieras
« Vastaus #29 : Tammikuu 08, 2006, 11:04:44 »

Itse odotan kevättä jotta pääsisi kokeilemaan kuinka fiat todella kulkee.Nyt ei ole pitoa mutta paukkua tuntuisi olevan mukavasti :P

hiiva

• Vieras
« Vastaus #30 : Tammikuu 08, 2006, 11:09:43 »
Mustana coupe näyttäisi toosii hyvältä.Jos joskus tulee maalaus eteen niin laitan kiiltävän mustaksi sitten olisi täydellistä :P

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #31 : Tammikuu 08, 2006, 17:21:55 »
Itse odotan kevättä jotta pääsisi kokeilemaan kuinka fiat todella kulkee.Nyt ei ole pitoa mutta paukkua tuntuisi olevan mukavasti :P

Kyllähän se ihan kivasti lähtee >:D >:D... Talvella joo tulee aika paljo noita pito-ongelmia '.|...
Fiat Coupé 20vt+ -99

hiiva

• Vieras
« Vastaus #32 : Tammikuu 09, 2006, 10:37:57 »

Kyllähän se ihan kivasti lähtee >:D >:D... Talvella joo tulee aika paljo noita pito-ongelmia '.|...

Tuossa oli hiukan kuivempaa asfaltti että pääsi kokeilemaan 2,3 ja vähän nelosvaihteella.Ei se kiihtyvyys turhan rajua ollut mutta ehkä odotin liikoja.Tehoa tulee jo alakierroksilla mukavasti niin ykäkierroksilla ei tule mitään tehopiikkiä.Se saattaa hämätä 8)
Arvioisin että tehoa on n.220hv??Kiihtyvyys on samaa tasoa kuin yhdellä edellisellä turbo-autollani jossa oli tehoa n.220-240hv ja samanpainoinen.Sillä otin viivat 0-150km/h audi s8 vastaan ja audi jäi n.20metriä  tuossa 150km/h tienoilla ;D

ps.mistä saa sopivan erikoisratin keskiöineen edullisesti coupeen??
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2006, 11:40:48 kirjoittanut hiiva »

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #33 : Tammikuu 09, 2006, 19:35:01 »
Arvioisin että tehoa on n.220hv??Kiihtyvyys on samaa tasoa kuin yhdellä edellisellä turbo-autollani jossa oli tehoa n.220-240hv ja samanpainoinen.Sillä otin viivat 0-150km/h audi s8 vastaan ja audi jäi n.20metriä  tuossa 150km/h tienoilla ;D

Riippuu kummast puhutaa 16vt vai 20vt... 16vt valmistajan ilmottamat tehot 190hv (Jossai ilmotettu 195hv) ja väännöt 290Nm, 20vt taas 220hv ja 310Nm jos oikein muistan...
Fiat Coupé 20vt+ -99

hiiva

• Vieras
« Vastaus #34 : Tammikuu 10, 2006, 10:34:17 »

Riippuu kummast puhutaa 16vt vai 20vt... 16vt valmistajan ilmottamat tehot 190hv (Jossai ilmotettu 195hv) ja väännöt 290Nm, 20vt taas 220hv ja 310Nm jos oikein muistan...

Mulla on 3"putkisto,vv-suodatin kait niistä 20heppaa tulee lisää 192+20=212hv+hiukan ahtoja ylös 1->1,2 olisko sit 220hv ::)

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #35 : Tammikuu 10, 2006, 21:04:46 »
Mulla on 3"putkisto,vv-suodatin kait niistä 20heppaa tulee lisää 192+20=212hv+hiukan ahtoja ylös 1->1,2 olisko sit 220hv ::)

No joo... ehkä noi olis voinu tossa mainittakki aikasemmi... Oletin et puhe oli yleisesti/vakiosta...
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #36 : Tammikuu 11, 2006, 00:13:57 »

Mulla on 3"putkisto,vv-suodatin kait niistä 20heppaa tulee lisää 192+20=212hv
;D ;D ;D
Ei oo helppoo olla komee

Poissa pEtEk

• FTCF-Member
  • Tuning-kalustoa
  • Pahoittelen taustaa
« Vastaus #37 : Tammikuu 17, 2006, 23:01:37 »
millä kierroksilla teil löytyy 20vt:ssä tehoja.
mul eka lievempi piikki tulee 3500rpm:ssä ja toinen 4500rpm:ssä josta se sit jatkaaki loppuun asti.
nii ja kuin paljon pitäis olla ahtopaineita vakiossa mul on pikkiinä 1.1 ja tasaisena n.0.95bar
FIAT 133&850&coupe

mixu

• Vieras
« Vastaus #38 : Tammikuu 18, 2006, 00:47:39 »

onko turbo-malli,nahkasisusta,mittarilukema jne??
Ilman turboa ns neekerimalli,nahkasisusta,mittarilukema 145tkm.....

Poissa jykä

• Aluemoderaattori
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #39 : Tammikuu 18, 2006, 17:12:27 »
millä kierroksilla teil löytyy 20vt:ssä tehoja.
mul eka lievempi piikki tulee 3500rpm:ssä ja toinen 4500rpm:ssä josta se sit jatkaaki loppuun asti.
nii ja kuin paljon pitäis olla ahtopaineita vakiossa mul on pikkiinä 1.1 ja tasaisena n.0.95bar

juu vakiona siin on sellanen overboosti 1.2bar ja siitä se sit rupeaa hiljalleen hyytymään.....ja kyllä mulla on 3000rpm jälkeen valtava loppumaton tehopiikki ;D ;D ;D ;D >:D
Coupé 20vt -99
850 super -72
Uno 60 family -88
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Marea 2.0 20v -00
Bravo hgt -97(varaosa auto)

hiiva

• Vieras
« Vastaus #40 : Tammikuu 18, 2006, 18:26:25 »
No kun 20v:ssä on max vääntö jo 2500rpm niin yläkierroksilla ei tunnu niin voimalliselta ::)

yakima

• Vieras
« Vastaus #41 : Tammikuu 19, 2006, 17:15:48 »
mulla ainakin ottaa piikin jossain 3 tonnin jälkee ja loppuun asti kiihtyy samalla lailla tai sinne 230km ja loput 250km oottaa vähän huonommin ja 250++ alkaa menee jo odotteluks  ;D

hiiva

• Vieras
« Vastaus #42 : Tammikuu 19, 2006, 19:03:17 »
mulla ainakin ottaa piikin jossain 3 tonnin jälkee ja loppuun asti kiihtyy samalla lailla tai sinne 230km ja loput 250km oottaa vähän huonommin ja 250++ alkaa menee jo odotteluks  ;D

Juu kyllä toi 16v kans hyvin rypistää pariin sataan asti :P

Poissa pEtEk

• FTCF-Member
  • Tuning-kalustoa
  • Pahoittelen taustaa
« Vastaus #43 : Tammikuu 19, 2006, 19:09:00 »

Täytyy vissii joskus räppästä joku esimerkki kuva tost omast... Tosin siinä voi hetki vierähtää, on nimittäi aika huono tuolla autotallissa kuvata ::)...

joo nyt on kyykitty kaivettu ja revitty mut niit valoja mun autos ei oo, löysin vaan potentiaallisen paikan mihin olis pitäny tehtaalla ruuvata tainnu olla rapula oksennuksel tai jotai se tuikku asentaja ku mun auto on siit ohi vilahtanu... ;D ;D ;D
FIAT 133&850&coupe

hiiva

• Vieras
« Vastaus #44 : Tammikuu 19, 2006, 22:29:23 »

joo nyt on kyykitty kaivettu ja revitty mut niit valoja mun autos ei oo, löysin vaan potentiaallisen paikan mihin olis pitäny tehtaalla ruuvata tainnu olla rapula oksennuksel tai jotai se tuikku asentaja ku mun auto on siit ohi vilahtanu... ;D ;D ;D

Jospa ne valot löytyy vain turbocoupeista ::)

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #45 : Tammikuu 20, 2006, 05:11:17 »
Jospa ne valot löytyy vain turbocoupeista ::)

Ja vain 16vt mallista(?) ;D ;D...
Fiat Coupé 20vt+ -99

Poissa pEtEk

• FTCF-Member
  • Tuning-kalustoa
  • Pahoittelen taustaa
« Vastaus #46 : Tammikuu 20, 2006, 22:33:50 »
taitaa sit tosiaa olla nelareiden juttu ne show valot. :-\
mut ei se mitää teho ratkaisee ;D >:D
FIAT 133&850&coupe

hiiva

• Vieras
« Vastaus #47 : Tammikuu 30, 2006, 10:13:18 »
Mistä lahen/hesan läheltä saa coupeen kunnon ruoreja??

Poissa Coupé 20vt+

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
« Vastaus #48 : Tammikuu 30, 2006, 15:00:53 »
Mistä lahen/hesan läheltä saa coupeen kunnon ruoreja??

Siis rattia varmaa meinaat? Onks sulla sit bägitön malli et sen saa vaihtaa, ku noista bägillisistä malleist on vähä epäselvyyttä et saako enää ees vaihtaa vaikka olis valmistettu samaa mallia ilman bägiä...
Fiat Coupé 20vt+ -99

hiiva

• Vieras
« Vastaus #49 : Tammikuu 31, 2006, 11:12:53 »
Milläs saa tehtyä reijän(52mm) kojetauluun siihen ratin vasemmalle puolen kun olisi nyt ahtopainemittarin asennus edessä.Ei taida puukko tepsiä '.|

FTCF - Fiat Tuning Club Finland

« Vastaus #49 : Tammikuu 31, 2006, 11:12:53 »