FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kirjautumisongelmia taas  (Luettu 1793 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jochanan

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Alfa 156 SW JTDm, Seat Altea XL 2.0 TDI DSG
Kirjautumisongelmia taas
« : Lokakuu 12, 2005, 08:46:16 »

Yritin kirjautua "Kirjaudu"-linkin kautta sen linkin sijaan. Salasanan kirjotin oikein, mut sen jälkeen tuli ilmotus, että:

muistutus
Et voi palauttaa salasanaasi, mutta voit asettaa kokonaan uuden seuraamalla linkkiä joka sinulle lähetään sähköpostiin. Voit myös asettaa uuden salasanan vastaamalla salaiseen kysymykseesi jonka määrittelit profiilissasi.

Sitten lähettelin sähköpostiini linkin, mutta sen kautta salasanan vaihto ei sen paremmin onnistunu. Lopulta onnistuin kirjautumaan perinteisesti etusivulla olevista kentistä. Kummallista.  ???
Kirjattu

jykä

• Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
Re: Kirjautumisongelmia taas
« Vastaus #1 : Lokakuu 12, 2005, 16:01:32 »

hmm mulle taas on nyt jo muutaman päivän ajan valittanut väärästä salasanasta? joka kerta mä sen oikein kirjotan mut ei se päästä kun vasta toisella kerralla sisään.....
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Uno 60 family -88
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Marea 2.0 20v -00
Bravo hgt -97(varaosa auto)

Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #2 : Lokakuu 12, 2005, 18:29:03 »

Mulla taas on koko tän uuden foorumin ajan ollu sillee, että vaikka laitain kirjautuessa ruksin siihen ikuisesti kohtaan, ni aina ku tulee tänne foorumille, ni en ookaa kirjautuneena sisälle. Sitte ku menee johonki topiccii, ni sillon tulee tonne ylös noi kaikki profiili systeemit eli sitte vasta on niinku kirjautuneena.
Kirjattu
Ei oo helppoo olla komee

Jochanan

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Alfa 156 SW JTDm, Seat Altea XL 2.0 TDI DSG
« Vastaus #3 : Lokakuu 12, 2005, 19:15:38 »

Mulla taas on koko tän uuden foorumin ajan ollu sillee, että vaikka laitain kirjautuessa ruksin siihen ikuisesti kohtaan, ni aina ku tulee tänne foorumille, ni en ookaa kirjautuneena sisälle. Sitte ku menee johonki topiccii, ni sillon tulee tonne ylös noi kaikki profiili systeemit eli sitte vasta on niinku kirjautuneena.
Mulla oli samalla tavalla Fin-tuning.net -foorumin kanssa ja tän uuden foorumin kans. Jotenkin selaimen tai palomuurin asetuksista sen sai kuntoon. Olisko ollu et piti poistaa kaikki cookiet. ???

edit: eiku se olikin varmaan siitä kiinni et oli bookmarkissa vähän eri osote ku piti...eli koita tehä uus bookmarkki sillä osotteella ku lukee osoterivillä ku oot kirjautuneena etusivulla.
Kirjattu

Terppis

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #4 : Lokakuu 13, 2005, 16:57:19 »

edit: eiku se olikin varmaan siitä kiinni et oli bookmarkissa vähän eri osote ku piti...eli koita tehä uus bookmarkki sillä osotteella ku lukee osoterivillä ku oot kirjautuneena etusivulla.

katos vaa, sehän toimii. Kiitos
Kirjattu
Ei oo helppoo olla komee

fastfiat

• Hallitus
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #5 : Lokakuu 17, 2005, 06:23:59 »

Mulla kanssa ekalla yrityksellä herjaa väärää salasanaa ja toisella kertaa päästää sisään.
Kirjattu
Alfa-Romeo 159 JTDm -13
Fiat Fiorino -80

Zygi

• Admin
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #6 : Lokakuu 17, 2005, 12:30:00 »

tyhjentäkää keksit... (delete cookies)... myös firefoxissa pystyy poistamaan yksittäisiä keksejäkin ettei kaikkia tallentamiaan salasanoja menetä... näin ainakin minulla on toiminut.
Kirjattu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)