FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viat uudessa Bravossa  (Luettu 367244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #25 : Syyskuu 03, 2008, 11:47:05 »

Veikkaisin sähköistä ohjaustehostinta...
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #26 : Syyskuu 03, 2008, 11:58:29 »

No vakionopeudensäädin löytyy eikä kytkin naksahtele...

Merkkivalo ei oo syttynyt uudestaan... testasin kylläkin istuimen tunnistinta (se mikä tunnistaa istuuko pelkääjän paikalla joku ja pitääkö turvavöistä valittaa) ja se oli melko herkkäö... vaimolla oli kuulema jotain kamaa siinä penkillä, niin voi olla että nopea väläytys ja piippaus on voinut johtua siitä...

Öljyhäiriövalon syttyessä ohjekirjan mukaan pitäisi ajotietokoneen näytölle tulla myös varoitus, mutta sellaista ei ole näkynyt.

Mulla rattia kääntäessä ratin sisältä kuuluu sellaista sirinää... onkos tämä kuinka normaalia?
Istuintunnistin on tosi herkkä, eli todennäköisesti ollut se. On käynyt mullekkin noin ja pelästyttänyt että joku hajoaa.
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Stiloäijä

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 245
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #27 : Syyskuu 03, 2008, 12:49:09 »

Sain tänään Deltassa käydessäni vastauksen kytkimen sattunnaiseen naksahteluun : se kuulemma kuuluu olla näin kun autossa on vakionopeudensäädin...seuraan kyllä tilanteen kehittymistä, eli kuulolla ollaan.

Mulla samaa vikaa ja päättelin myös että se voisi olla vakkarin kytkin joka siellä välillä naksuu. Pitänee kattoa miltä siellä näyttää ja voiko asialle tehdä jotain.
Kirjattu

mare52

  • Tulokas
  • *
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 6
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #28 : Syyskuu 03, 2008, 14:09:33 »

Onkos kukaan huomannut (diisel ) et pitkän ajon jälkeen tulee naftan tuoksu sisään :-X. Kaupunki ajossa ilmiötöä ei ole.Tulee nuoruus mieleen kun tuoksu oli enemmän sääntö kuin poikkeus.                              Olen nyt ajannut viikossa 806 km ja ainakin vielä tyytyväinen hajua lukuunottamatta.                                                                                                               Oletteko muuten vaihtaneet tehdasöljyt ennet virallista vaihtoa.Itse olen ajatellut vaihtaa jo piakkoin ihan oman mielenrauhan takia kun ei kai ne alkuperäiset taida olla ihan jees. Delta-autossa se touhu vaan maksaa enemmän kuin muualla.
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #29 : Syyskuu 03, 2008, 14:25:40 »

Sain tänään Deltassa käydessäni vastauksen kytkimen sattunnaiseen naksahteluun : se kuulemma kuuluu olla näin kun autossa on vakionopeudensäädin...seuraan kyllä tilanteen kehittymistä, eli kuulolla ollaan.

Mulla samaa vikaa ja päättelin myös että se voisi olla vakkarin kytkin joka siellä välillä naksuu. Pitänee kattoa miltä siellä näyttää ja voiko asialle tehdä jotain.

Olin asennuttamassa tuuliohjaimet ja kaveri katsoi samalla " naksahduksen "ja kertoi sen liittyvän vakkarin kytkimeen. Jos jatkuu, silloin katsotaan uudestaan. :)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Grigio_GT

  • FTCF-Member
  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 65
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #30 : Syyskuu 03, 2008, 17:27:50 »

Pitkästä aikaa suostui kirjautumaan tänne sisään.

Bravoon on kertynyt 8500 km:iä. Täysin ongelmitta on matka taittunut. Ei ole ollut edes noita jarrun ääntelemisiä eikä jäähdytinnesteen vajeita. Auto on tehty maaliskuussa.

Öljyt vaihdatin deltassa 7tkm kohdalla. Olipahan huolto. Ajattelin vain käväistä varattuna aikana vaihdattamassa liukasteet koneeseen, mutta hommahan kesti. Auto lähti työn alle yli puolituntia myöhässä ja urakka kesti reippaan tunnin. Avaimia alussa luovuttaessa arvioi ajaksi puolituntia. No..odottavan aika on pitkä.

Muutenkin olivat sitä mieltä että turhaa vaihdetaan. Itse kyllä täysin toista mieltä.
Kirjattu
Ex. Brava 1.8, Bravo T-jet Sport -08, Croma 1.9 JTD 150 -06, Punto 60 -00, Punto Evo -10
Nyt Croma 1.8 -09

Stiloäijä

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 245
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #31 : Syyskuu 03, 2008, 19:47:38 »

Pitkästä aikaa suostui kirjautumaan tänne sisään.

Bravoon on kertynyt 8500 km:iä. Täysin ongelmitta on matka taittunut. Ei ole ollut edes noita jarrun ääntelemisiä eikä jäähdytinnesteen vajeita. Auto on tehty maaliskuussa.

Mistäs tuon valmistusajankohdan helpoiten näkee?
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #32 : Syyskuu 03, 2008, 20:05:33 »

Kuskin penkin alla löytyy ainakin oman kärryn kohdalla valmistus kuukausi ja vuosi.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

rd-jam

  • FTCF-Tukija
  • Tuning-kalustoa
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 228
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #33 : Syyskuu 04, 2008, 08:15:54 »

Lainaus
Bravoon on kertynyt 8500 km:iä. Täysin ongelmitta on matka taittunut. Ei ole ollut edes noita jarrun ääntelemisiä eikä jäähdytinnesteen vajeita. Auto on tehty maaliskuussa.

Aluksi ei kuulunut ääniä jarruista, mutta toisaalta ihan alussa auto oli muutenkin hiljainen. Olivat Deltassa lisänneet jäähdytinnestettä noin yhden sentin lisää, ompahan nyt saman verran min -rajan yläpuolella mitä ennen alapuolella.

Lainaus
Öljyt vaihdatin deltassa 7tkm kohdalla. Olipahan huolto. Ajattelin vain käväistä varattuna aikana vaihdattamassa liukasteet koneeseen, mutta hommahan kesti. Auto lähti työn alle yli puolituntia myöhässä ja urakka kesti reippaan tunnin. Avaimia alussa luovuttaessa arvioi ajaksi puolituntia. No..odottavan aika on pitkä

Samanlainen show oli kun käytin öljynvaihdossa. Neljäksi vein iltapäivällä ja piti olla tunnin homma. Sain sitten auton takaisin puoli kuusi. Ei nyt haitannut niin paljon kun saa vastikkeeksi katsella koomisia tilanteita huoltotiskillä mm. siitä, kuinka pappa ihmettelee miten korealaisen vuosihuolto voi kestää kaksi päivää luvatun kahden tunnin sijaan :)

Muuten ~130€ on kyllä suolanen hinta öljynvaihdosta... ja taitaa lähempänä sataa euroa olla muissakin merkkiketjuissa (?)
Kirjattu
Seat Leon Copa Plus 1.2 TSI
====================
ex. Fiat Bravo T-jet Sport -08
ex. VW Golf II 1.6 Manhattan

xpasi

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 71
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #34 : Syyskuu 04, 2008, 09:35:59 »

Sellaisessa ei-merkkikorjaamossa kun voi saada öljynvaihdon jopa 40eur... ja se sisältää suodattimen, öljyn ja työn!

Vien usein omat öljyt, joten pelkkä työ on ollut jotain 30eur... se kun on oikeesti vain ~20min homma nostoineen ym...
Kirjattu
Alfa Romeo 33 1.7 I.E. -> Alfa Romeo 156 1.6 TS -> Alfa Romeo Sprint 1.5 QV -> Alfa Romeo 156 2.0 JTS -> Fiat Bravo 1.4 TJet Sport

rd-jam

  • FTCF-Tukija
  • Tuning-kalustoa
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 228
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #35 : Syyskuu 04, 2008, 14:39:24 »

Lainaus
Sellaisessa ei-merkkikorjaamossa kun voi saada öljynvaihdon jopa 40eur... ja se sisältää suodattimen, öljyn ja työn!

Vien usein omat öljyt, joten pelkkä työ on ollut jotain 30eur... se kun on oikeesti vain ~20min homma nostoineen ym...

Toista oli silloin kun biltemasta/motonetistä sain 4 eurolla öljynsuodattimen, nesteen 5w-50w purnukka maksoi 17,95€  ja tuttu vaihtoi öljyt olut-palkalla vanhaan Golffiin...

Pitää viedä jatkossa vaikka johonkin Mikan Paja AD:hen, jos vaikka selviäisi 40-60 eurolla.
Kirjattu
Seat Leon Copa Plus 1.2 TSI
====================
ex. Fiat Bravo T-jet Sport -08
ex. VW Golf II 1.6 Manhattan

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #36 : Syyskuu 04, 2008, 20:13:39 »

Sain tänään Deltassa käydessäni vastauksen kytkimen sattunnaiseen naksahteluun : se kuulemma kuuluu olla näin kun autossa on vakionopeudensäädin...seuraan kyllä tilanteen kehittymistä, eli kuulolla ollaan.

Mulla samaa vikaa ja päättelin myös että se voisi olla vakkarin kytkin joka siellä välillä naksuu. Pitänee kattoa miltä siellä näyttää ja voiko asialle tehdä jotain.

Olin asennuttamassa tuuliohjaimet ja kaveri katsoi samalla " naksahduksen "ja kertoi sen liittyvän vakkarin kytkimeen. Jos jatkuu, silloin katsotaan uudestaan. :) Mullakin alkoi naksumaan kytkin, ei joka vaihdolla, eikä oo autossa vakionopeudensäädintä  ??? No, pitää tarkkailla ja seuraavassa huollossa mainita asiasta.
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #37 : Syyskuu 04, 2008, 20:22:06 »

Tuntuu "naksuva" kytkin olevan tyyppivika  ::)
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #38 : Syyskuu 04, 2008, 20:29:00 »

Yleensä kun viikonloppu on lähestymässä, alkaa itsellään joskus naksua... '.| No, se siitä. Kerrotaan kavereille ken ensiksi korjaa/ korjauttaa/saa tiedon tästä uuden Bravon oireesta. ;)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Ptech

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 184
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #39 : Syyskuu 05, 2008, 16:34:12 »

Mulla ei oo mitään vikoja ilmennyt, vähän päälle 14000km mittarissa, auto ollut about 9kk  8) Jos nyt jotain "vikoja" pitää keksiä niin öljyjä sai metsästää melkein pari viikkoa ennenkuin sai vaihdettua Vianorilla. Ei kuulemma näin "uuteen" autoon ollut heillä filttereitä eikä mitään muutakaan tietoa koko autosta. Ja (kunnon) vanteetkin tuohon hölmöön jakoon aika kiven alla...  :P
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #40 : Syyskuu 05, 2008, 17:11:12 »

Mulla ei oo mitään vikoja ilmennyt, vähän päälle 14000km mittarissa, auto ollut about 9kk  8) Jos nyt jotain "vikoja" pitää keksiä niin öljyjä sai metsästää melkein pari viikkoa ennenkuin sai vaihdettua Vianorilla. Ei kuulemma näin "uuteen" autoon ollut heillä filttereitä eikä mitään muutakaan tietoa koko autosta. Ja (kunnon) vanteetkin tuohon hölmöön jakoon aika kiven alla...  :P
[   /quote]

Mikäs malli sulla on ?...T- Jet Sport vai Dynamic
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Stiloäijä

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 245
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #41 : Syyskuu 05, 2008, 19:52:59 »

Yleensä kun viikonloppu on lähestymässä, alkaa itsellään joskus naksua... '.| No, se siitä. Kerrotaan kavereille ken ensiksi korjaa/ korjauttaa/saa tiedon tästä uuden Bravon oireesta. ;)

Kävimpä tutkimassa tilannetta. Vakkarin kytkin ei ole syyllinen, sen voi vaikka ottaa kokonaan irti ilman vaikutusta ääneen. Tuntuisi että naksuminen tulisi kytkimelle lähtevästä akselista tai peräti kytkimen puolelta. Koitin kiertää sitä akselia kun se tuntuin helposti pyörivän, en tiedä vaikuttiko se mihinkään (kierteet?) mutta ainakin naksuminen katosi. Sen kummemmin en kyllä koeajanut joten saa nähdä  ::)
Kirjattu

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #42 : Syyskuu 05, 2008, 19:59:55 »

Ei oo vakkari, koska mulla ei oo sellasta, ja silti naksuu, tosin tänään taas hiljentynyt  :-\
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #43 : Syyskuu 05, 2008, 21:28:21 »

Tänään kävin kampanjan tsekkauksessa Vantaanportin Deltassa.
Eipä tuo ole vuotanut, eikä nytkään syytä osien vaihtoon ollut. Ei siis vikaa  ;)

Sain hyvää palvelua, näin myös kuvan josta selvisi, että tässä vehkeessä on vedellä jäähdytetty öljynkierto. Eli öljynsuodattamen juuressa on vesikierto. Tämä oli itselle uutta.

Työ kesti 1h 15min ja samaan pyysin öljynvaihdon..
Tälla aikaa kävin Deltan kahvikupongilla Magneetissa juomassa kahvit... ( pk-seudun ulkopuolisille tiedoksi, että Magneetti on kilpaileva autokauppa 50 metriä Deltasta, oikeastaan rohkea veto lähettää asiakas kilpailijan kahvioon !!  )

Magneetissa kahvilla ollessani soi puhelin, jotta auto on valmis. Eikun loput kahvit kurkkuun ja matkalla tupakki varmuuden vuoksi valmistautuessani laskuun.
Ja tosiaan - uusi henkilökohtainen maksuennätys öljynvaihdosta !  Yes !!  Tätä toisaalta hainkin ja tiesin tilatessani -- 145 Egee !!

Mainio ja hyvin toimiva Bravo on todettu ehjäksi.

Samalla kyselin vuosihuollon takuuvaatimuksista, koskapa tänään vaihdoin öljyt 11 000 km kohdalla. Vaatimushan on 30 000 tai 1 v. ( Huoltokirjassa on paljon ajaville 6 kk/ 15 000 km rasti ) Huoltoneuvoja sanoi, jotta 3 kk voi mennä yli vuoden, jolloin itsellä eka vuosihuolto on sitten helmikuun lopulla ja mittarissa 20 000.

Ja sitten taas vaan hanaa !
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2008, 21:35:08 kirjoittanut -TS- »
Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #44 : Syyskuu 05, 2008, 22:08:00 »

Turun Delta veloitti oljynvaihdosta ja filtteristä 125.00 e...? Luulisi olevan sama taksa samalla ketjulla.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #45 : Syyskuu 05, 2008, 22:13:14 »

Yleensä kun viikonloppu on lähestymässä, alkaa itsellään joskus naksua... '.| No, se siitä. Kerrotaan kavereille ken ensiksi korjaa/ korjauttaa/saa tiedon tästä uuden Bravon oireesta. ;)

Kävimpä tutkimassa tilannetta. Vakkarin kytkin ei ole syyllinen, sen voi vaikka ottaa kokonaan irti ilman vaikutusta ääneen. Tuntuisi että naksuminen tulisi kytkimelle lähtevästä akselista tai peräti kytkimen puolelta. Koitin kiertää sitä akselia kun se tuntuin helposti pyörivän, en tiedä vaikuttiko se mihinkään (kierteet?) mutta ainakin naksuminen katosi. Sen kummemmin en kyllä koeajanut joten saa nähdä  ::)

Mielenkiintoiseksi menee. Syy varmaan löytyy jommasta kummasta. Eikö tuokin kuitenkin mene takuun piikkiin, mahdollinen korjaus Deltassa ?
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Jalmari

  • FTCF - Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 3399
  • Abarth Punto Evo
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #46 : Syyskuu 05, 2008, 22:15:15 »

Turun Delta veloitti oljynvaihdosta ja filtteristä 125.00 e...? Luulisi olevan sama taksa samalla ketjulla.
Mä maksoin 110 e ..
Kirjattu
Anna mennä jos siltä tuntuu!!!

Ex:

- 127 900L  -81
- Uno 70S  -85
- Tipo 1,6DGT  -89
- Tempra 1,6S  -94
- Brava 1,8ELX  -97
- Stilo 95 3D  -05
- Bravo T-Jet Sport 150  -08

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #47 : Syyskuu 05, 2008, 22:29:52 »

Turun Delta veloitti oljynvaihdosta ja filtteristä 125.00 e...? Luulisi olevan sama taksa samalla ketjulla.
Mä maksoin 110 e ..


Periaatteesta vaan kyselen kyllä ensi kerralla hinnoittelun ideologiaa Deltasta. Sama hinta samasta " hoidosta". No, eihän noiden summien erotus hurjasti heitä mutta silti vähän ihmetyttää. TS:ää lainaten: " Ei muuta kun Hanaa" !
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Ptech

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 184
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #48 : Syyskuu 05, 2008, 22:46:02 »

Mikäs malli sulla on ?...T- Jet Sport vai Dynamic
Sportti of course 8)
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #49 : Syyskuu 06, 2008, 09:39:51 »

Hyvä ja näin aamusta tuoreet kuvasi autostasi. Varmasti monet päätyivät sporttiin, onhan se menevän näköinen ja summan erotuksella ( Dynamiciin), saa rahalle vastinetta. Jep, mutta autosi on cool ja vanteet tuo hyvää otetta kokonaisuuteen. ;D
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)