FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viat uudessa Bravossa  (Luettu 367254 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

ski jumper

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 188
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #75 : Lokakuu 15, 2008, 16:45:38 »

Vielä tuosta rämisevästä hanskalokerosta.Se saattaa tulla muillakin vastaan.Lopullinen syy oli lokeron oikella ja takana oleva vaijeri joka pääsi kolisemaan ja resonoimaan ilkeästi.Vaahtokumin paloilla ja superteipillä homma on nyt kunnossa.Voin antaa neuvoa jos jollekin muodostuu ongelmaksi.
Kirjattu

Grigio_GT

  • FTCF-Member
  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 65
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #76 : Lokakuu 16, 2008, 19:46:11 »

Pitkästä aikaa jaksoin rämpätä tunnuksia ja salasanoja niin kauan, ettäpääsin sisään. Ei taho millään kirjautua. Enkä myöskään työkoneella pääse koko sivulle. Menee koko työpäivä hukkaan  :)

No mutta asiaan. Ei ole kyseessä vika, mutta ei niin mukava ominaisuus. On kaksi kertaa käynyt Bravon aikana, että ovien lukituksen vapautus nappula on painunut avaimesta taskussa ollessa. (Mukavasti koholla avaimesta) Tietenkin myös pysynyt pohjaan painuneena niin, että lasit ovat auenneet tuuletustoiminnolla. Ja senhän arvaa, että tietenkin aina vesisateella. Auto on työpaikalla seinäntakana ja vielä mukavasti kallellaan mäessä. On saanut kerrytettyä mukavat kosteudet oviin ja muutenkin autoon talven varalle. Saa raapia molemmin puolin lasit pakkasaamuna. Saakohan tuota systeemiä pois päältä. Varmaan selviäisi ohjekirjasta, mutta laiska lukemaan.

Huurusta puheen ollen vielä..Tuleeko muilla tehtaan jäljiltä huurtuneeseen takalasiin sisäpuolelle hienot rinkulat. Varmaan jossain vaiheessa imukupeilla roikkunut kokoonpanossa. Huvittavan näköiset.
Kirjattu
Ex. Brava 1.8, Bravo T-jet Sport -08, Croma 1.9 JTD 150 -06, Punto 60 -00, Punto Evo -10
Nyt Croma 1.8 -09

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #77 : Lokakuu 16, 2008, 21:58:31 »

Käyttöohjekirjan sivulla 18 näyttäisi olevan jotain ratkaisua nostotunnistimen pois kytkemiseksi. ;)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #78 : Lokakuu 18, 2008, 18:59:27 »

Naksahtaako muilla kaasupoljin, kun sen nostaa ylös?
Mulla kaasupoljin naksahtaa aina ylösnoustessa. Tänään tuon äänen kuulin, enkä muista sitä kuulleeni aikaisemmin. Onko siis tuosta syytä olla huolissaan, vai onko tuo normaalia mutten ole vain kuullut sitä aikaisemmin. Tuonhan ei pitäisi liittyä tuohon kytkinpoljin ongelmaan mistä täällä on ollut puhetta.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #79 : Lokakuu 18, 2008, 20:18:20 »

Ei ole esiintynyt tuollaista ongelmaa täällä. Rattia kun käännän vasempaan, kuuluu jotain vitinää, vähän samantyyppistä nitkunvitkun-ääntä
mitä tv: stä on tullut ralliohjelmia katsellessa, kun kuski kääntää rattia eri suuntiin. Xsara Vts: ssä oli sama juttu. Ei kuitenkaan häiritse.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #80 : Lokakuu 20, 2008, 21:14:05 »



Mutta, takaoikealla kolisee. Kuuluu sisään ja kuuluu ulos. Ei voimakkaasti, mutta kiusallisen hyvin kylläkin. Joku resonoi, tai on ihan oikeasti irti.
Sisältä olen myllännyt paikkoja, mutta syyllinen on ilmeisesti auton ulkopuolella. Muilla kyseistä oiretta?


Itseäni lainaten.

Tuo kolina on nyt jo niin miehekästä, että pakko tolle on kai aika varata. Alka tuntumaan siltä, että kohta jotain putoaa. Ihme juttu kaikkineen.
Kirjattu

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #81 : Lokakuu 20, 2008, 21:21:22 »



Mutta, takaoikealla kolisee. Kuuluu sisään ja kuuluu ulos. Ei voimakkaasti, mutta kiusallisen hyvin kylläkin. Joku resonoi, tai on ihan oikeasti irti.
Sisältä olen myllännyt paikkoja, mutta syyllinen on ilmeisesti auton ulkopuolella. Muilla kyseistä oiretta?


Itseäni lainaten.

Tuo kolina on nyt jo niin miehekästä, että pakko tolle on kai aika varata. Alka tuntumaan siltä, että kohta jotain putoaa. Ihme juttu kaikkineen.

Kannattaa tarkistaa pohjasta kaikki suojalevyt. Omassa entisessä autossa alkoi takaoikealta kuulumaan kolinaa. Auto kävi kolinan takia kaksi kertaa huollossa, eikä syytä kolinan aiheuttajalle löytynyt. Kaikki paikat tarkistettiin useampaan kertaan mikä olisi voinut kolinan aiheuttaa.
Syytä ei vain löytynyt, ja kolina vain jatkui. Sitten, n. 1,5 vuotta kolinan alkamisen jälkeen emäntä lähti käymään autolla kaupassa. Soitteli sitten tienposkesta, että nyt auto pitää niin hirveää meteliä ettei uskalla ajaa enää senttiäkään. Menin itse katsomaan, niin pohjasta roikkui n. 30cm pitkä ja 20cm leveä suojapelti pakoputken yläpuolelta. Toisen puolen kiinnitysruuvit oli syöpynyt todella pahasti, eli oli roikkunut toiselta puolelta irti jo pitkän aikaa. TUon jälkeen ei kolinaa enää kuulunut, eli tuo toiselta puolelta irti oleva pelti aiheutti sen kolinan.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Stiloäijä

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 245
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #82 : Lokakuu 25, 2008, 16:31:42 »

Tänään tuli laitettua talvikumit alle ja siinä samassa huomattua että eturenkaista on pintaa kadonnut aika reippaasti...  ::)
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #83 : Lokakuu 27, 2008, 21:20:04 »

Huomasin aamulla, että Bravosta oli pelkääjänpuolinen sumari huurussa. Täytyy tässä seurata tilannetta, toistuuko sama. Eräässä mun
vanhassa autossa oli sama juttu, oli kylläkin ajovalo. Se " herkistettiin ", mikä kuitenkaan ei auttanut tilanteeseen. Lopulta koko ajovalo
vaihdettiin takuuna.

Pesin kylläkin auton kaksi päivää sitten, ei hirveällä paineella kylläkään, saattaa olla osasyyllinen. Takalampuissa ollut joskus myös huurua,
haihtunut ajan myötä pois.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

MaranelloRed

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Viestejä: 79
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #84 : Marraskuu 01, 2008, 12:45:57 »

Ei mitään muita "vikoja" kuin että kulkee turhankin hyvin. Itsellä auto ollut käytössä vasta kuukauden, eikä mitään vikoja ole onneksi löytynyt :D.
Kirjattu
Exät: Toyota RAV4 2.0 2006, BMW E60 520i 2003, Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol Technical Liftback 2003, VW Passat 2.0 FSI Highline 2005, VW Passat 1.8 20V Turbo Comfort 1997

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #85 : Marraskuu 01, 2008, 12:50:06 »

Alkaako teillä muuten auto "tärisemään", kun kiihdyttää turhan rivakasti esim. liikennevaloista? Eli renkaat eivät sudi, vaan auto alkaa tärisemään. ASR:n pois/päällekytkemisellä ei ole mitään vaikutusta asiaan.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Stiloäijä

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Viestejä: 245
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #86 : Marraskuu 01, 2008, 20:22:56 »

Alkaako teillä muuten auto "tärisemään", kun kiihdyttää turhan rivakasti esim. liikennevaloista? Eli renkaat eivät sudi, vaan auto alkaa tärisemään. ASR:n pois/päällekytkemisellä ei ole mitään vaikutusta asiaan.

Siis sutiihan tuo helposti ja renakat alkavat pompottamaan, sitä varmaan tarkoitat? Muuten tuo ASR on kyllä aivan turhan aktiivinen, näin kitkoilla ajaessa vielä nelosella valot vilkkuu mittaristossa...
Kirjattu

Grigio_GT

  • FTCF-Member
  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 65
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #87 : Marraskuu 01, 2008, 21:11:29 »

Kyllä tuon ajonhilllinnän voi mielestäni jo viaksi lukea.

Oli ensi huuruilla tilanne risteyksessä, kun tehot hävisi ja valo vilkku.  Ei nyt niin liukasta ollut. Kuivilla ja lämpimilläkin keleillä samaa tekee nastoilla. Nelosellakin tosiaan vielä kiivaasti hillitsee.
Kirjattu
Ex. Brava 1.8, Bravo T-jet Sport -08, Croma 1.9 JTD 150 -06, Punto 60 -00, Punto Evo -10
Nyt Croma 1.8 -09

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #88 : Marraskuu 04, 2008, 21:34:06 »

taas yksi utopistinen vika, josta ei ole varmuutta johtuuko bravosta vai jostain muusta.
Siinä käsijarrun oikealla puolellahan on kaksi "korttilokeroa", johon siis mahtuu hyvin muutama kortti pystyyn. Onko kukaan muu käyttänyt niitä?
Itselläni on ollut siinä bensakortti ja työpaikan parkkikortti. Nyt yhtäkkiä molemmat lakkasivat suurin piirtein samaan aikaan toimimasta. Siinä mielessä ihmeellistä, että vanhassa autossa kortit oli jatkuvasti vierekkäin autossa, mutta eivät silti menneet rikki. Eikä myöskään niitä kortteja ole muualla kuin tuossa lokerikossa säilytetty yhdessä, eli ei ole voinut esim. magneetille altistua yhdessä missään muualla.
Onko jollain muulla siis kortit menneet epäkuntoon kun niitä on säilytetty tuossa lokerikossa?
Kuulostaa kyllä erikoiselta, että ne kortit olisivat siinä lokerossa hajonneet, mutta en keksi muutakaan syytä.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #89 : Marraskuu 05, 2008, 19:02:58 »

Täytyy tunnustaa, että en ole edes huomannut kyseistä lokerikkoa korteille. Täytyypi ottaa tarpeen vaatiessa käyttöön. Nuo sinun 
korttien toimintahäiriö kuulostaa oudolta, ei ne magneetille varmaankaan ole voinut altistua. Katsotaan, jos jollain muulla löytyy asiaan
selitys.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #90 : Marraskuu 06, 2008, 21:46:36 »

Minäkään en löydä tuota korttilokeroa....onko näissä pieniä nyanssieroja varustelussa?

Aikaisempaan takapään kolinaan luulen löytäneeni tänään talvirenkaiden vaihdon yhteydessä syyn:
Huopapintainen eristematto(muovi) takapyörän kotelossa on huomattavan löysästi kiinitetty hanttarin puolelta. Pääsee paukuttamaan vapaasti kotelon seinämään, josta räminä varmaankin kantautuu sisätilaan. En nyt aio ryhtyä eristettä itse kuitenkaan heftaamaan koriin kiinni, takuunalaista hommaa selvästikin...(vetävät Teltassa varmaankin ruostuvilla puuruuveilla maton kiinni...köh.)
Kirjattu

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #91 : Marraskuu 06, 2008, 21:56:01 »

Kerroin etten ollut ennen huomannut kyseistä korttilokeroa, sellainen siis löytyi. Kässärin kärjen alapuolella oleva iso avolokero, ja siitä
pari naksahdusta pelkääjään ( lokeron oikea reuna ) päin, siinä pari paikka korteille.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #92 : Marraskuu 18, 2008, 00:59:51 »

Laitetaan nyt viimeisin kokemus tännekin, ei varsinainen vika (tai no, voihan tuo ollakin), mutta jos jollekin joskus sattuu kohdille, niin;

Sain uuden työpuhelimen, Nokia E71. Noh, entinen E-sarjalainen, E50 on toiminut loppujen lopuksi täysin moitteetta Fiatin Blue&Me-setin kanssa yhteen.
Auton kun on käynnistänyt, niin yksi piippaus, ja puhelin on automaattisesti ollut kiinni auton Bluetoothissa. Puhelinmuistio on siirtynyt aina täysin vaivatta järjestelmään, ja kaikki komennot ääniohjausta myöten ovat toimineet. Poislukien tekstiviestien ääneenluku, joka tuossa Nokian mallissa ei todistettavasti ole järjestelmässä pelannut muillakaan.

Noh. Pariutan uuden puhelimeni auton kanssa, pin-koodit vaihtuvat, ja auto imaisee puhelinmuistion mukinoitta. Auton näytössä ovat siististi Bluetooth-logo, ja uutena ominaisuutena operaattoriteksti. Olin tyytyväinen.
Kunnes parin päivän päästä auto alkaa aktiivisesti hylkimään puhelinta. Yhteys ei synny automaattisesti (juu, on asetettu luotettavaksi, ja sallittu automaattisesti pariutuvaksi aina), ja vaivoin käsin yhdistämälläkin, jolloin auto vaatii uuden pin-koodin joka kerralla. Lopuksi deletoin koko auton osoitekirjan ja Bluetooth-yhyeydet. Ei muutoksia, ei yhteyttä kuin kaamealla räpellyksellä joka kerta.

No, tässä sitten selaamaan interwebin sivuja, josko muillakin olisi samaa oiretta, vaan eipä näytä olevan samanlaista yhdistelmää. Uutta softaversiotakaan ei ole näköjään saatavilla, ei puhelimeen, eikä auton systeemiin.
Fiatin sivut kertovat yhteensopiviksi E-sarjalaisiksi mallit E50, E51 ja E65, tadaa...mutta eivät E71:stä. Tosin malli on suht tuore vielä, enkä tiedä, millä nopeudella tuo lista päivittyy.
Huomenna tempaisen vielä syväresetin = Blue&Me sulake irti hetkeksi, puhe-elimestä akku irti, ja kaikkien yhteyksien käynnistäminen uudestaan. Katotaan auttaako, vai pitääkö tässä jotain muuta taikoa...woodoota ehkä.
Kirjattu

Kimi

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 70
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #93 : Marraskuu 18, 2008, 16:26:13 »

Olet varmasti jo sammuttanut ja käynnistanyt puhelimen uudestaan, oma N95 tekee ihan samaa handsfreen kanssa ellei sitä boottaa kerran viikossa.
Kirjattu

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #94 : Marraskuu 18, 2008, 21:38:54 »



Olet varmasti jo sammuttanut ja käynnistanyt puhelimen uudestaan, oma N95 tekee ihan samaa handsfreen kanssa ellei sitä boottaa kerran viikossa.

Joka yö puhelin sulki, muutoin rallattavat sähköpostit yöpöydällä, ei kiva.

OK, naks ja poks, vika laukesi.
Blue&Me on siis tietysti Microsoftin tekele...ja ennenkuin kyyniset Linux- ja Mac-miehet kömpivät luolistaan, niin väitän, että järjestelmä on paras viihdeuutuus, jonka autoon uutena saa.

Oli nyt toinen kerta vuoden sisällä, kun jouduin auton "boottaamaan". Tuo tapahtuu ottamalla kuskinpuoleisesta sulakerasiasta Blue&Me sulake irti noin kymmeneksi minuutiksi, jolloin toosa palaa alkuasetuksiinsa. Näin toimin, ja kas, kaikki on taas kuten ennenkin.

Käsittääkseni auto on syönyt Windows CE:n, tai jotain vastaavaa, ja tottahan tuokin bootin joskus tarvitsee. Erillinen piilopainike olisi tietysti fiksuin tapa hoitaa tuo resetti.
Tämä nyt taas tiedoksi tulevaisuudessa moisen hankkivalle.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Kirjattu

Grigio_GT

  • FTCF-Member
  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 65
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #95 : Joulukuu 21, 2008, 12:20:00 »

Päätti Bravo nyt 12tkm kohdalla nesteitä hukkaamaan ryhtyä. Mukavasti joulumatkalla. Täytyy ma Vaasan Deltaan auto kelkkoa. Aikanaan ei tullut takaisinkutsua putkiliitoksista.

Lisäksi etelän teillä takavalotkin huuruun vetävät.

Täytyy Lappiin ripeästi palata.
Kirjattu
Ex. Brava 1.8, Bravo T-jet Sport -08, Croma 1.9 JTD 150 -06, Punto 60 -00, Punto Evo -10
Nyt Croma 1.8 -09

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #96 : Joulukuu 21, 2008, 16:18:35 »

Millä perusteella mahdetaan tuo kutsu laittaa ?
Itsekin kävin tsekkauksessa, mullahan on jo vanha peli 10/2007 tehty, mutta eikös tuoreemmatkin vehkeet ole saanut kutsun. Aikaväli tuntuu vaan isolta.
Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #97 : Joulukuu 21, 2008, 16:30:23 »

Mutta mulla iski nyt aika ikävä vika. Tai jo viikon olen kuunnellut sitä.
Eli auto naksuu kun kori elää tienpinnan mukaan. Hemmetti, naksuvat polkimet eivät ole mitään tämän rinnalla.

Kuinkas tämä korjataan, ei ainakaan Delta pysty... ( taidan tuomita etukäteen )
Suunta josta ääni tulee on jotakuinkin tuulilasin vasen alakulma, ja tuntuisi tulevan "ulkoa", sisäpaneeleista ei ole kyse. Lähinnä epäilisin sivupeilin etupuolella olevaa muovikolmiota, sitä painellessa tulee joskus jotain ääntä.





Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #98 : Joulukuu 21, 2008, 19:11:00 »

Täällä oli joskus muissa autoissa tuon tyyppistä, silloin oli tämän tyyppiset ilmat syynä. Eli, kosteutta, pakkasta,kosteutta,pakkasta joka
sai muoviosan elämöimään...

Toivotaan että nämä kosteat kelit satunnaisine pakkasineen olisi se syy, varmasti häviää kelien stabilisoitua... :)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #99 : Joulukuu 21, 2008, 19:28:59 »

No ei tässä Vantaalla valitettavasti ole pakkasia ollut. Joten tuosta ei johdu.
Korjausvaihtoehtoja on kyllä; vaikkapa www.nettiauto.fi ...

Tosin myös vuosihuolto pitäisi tilata pikkuhiljaa, laitetaan Delta testiin kuinka homma hoituu.
Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)