FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Viat uudessa Bravossa  (Luettu 367257 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #100 : Joulukuu 21, 2008, 20:57:04 »

Delta hoitaa... naksumista kun ei kauan jaksa kuunnella.

Toki se Nettiautokin voi vaivaasi auttaa, taidat olla ainakin puoliksi tosissaan...

Kohta varmaan pukkaa tarjous-autoja kun varasto ei liiku, siis tosivaihtajan markkinat on käsillä...
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #101 : Joulukuu 21, 2008, 21:04:40 »

taidat olla ainakin puoliksi tosissaan...

Jep, fifty-sixty kuten Mattikin tekisi...
Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #102 : Joulukuu 21, 2008, 21:33:41 »


Kohta varmaan pukkaa tarjous-autoja kun varasto ei liiku, siis tosivaihtajan markkinat on käsillä...

Mutta vaihtoautojen hyvitykset taas tippuu. Ei haluta käytettyjä autoja täyttämään varastoja, vaan toivotaan että huonolla vaihtohinnalla saataisiin asiakas myymään itse autonsa ja tulemaan takaisin pelkän rahatukun kanssa.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

Grigio_GT

  • FTCF-Member
  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 65
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #103 : Joulukuu 23, 2008, 16:49:51 »

No niin...
Vika selvisi ja korjattu Seinäjoen Deltassa. Oli Luigi unohtanut kiristää alavesiletkun koneen puoleisen klemmarin. Ei ollut ihme, että nesteet hävisivät. Onneksi kesti letku paikoillaan huoltoon asti.

Vaasassa Deltan huolto tuumasi, että kiirettä on ja vie auto Teboilille huoltoon, siellä on hyviä mekaanikkoja. Mielenkiintoista takuuhuoltoa. Sentään s-joelle ajan sain...
Kirjattu
Ex. Brava 1.8, Bravo T-jet Sport -08, Croma 1.9 JTD 150 -06, Punto 60 -00, Punto Evo -10
Nyt Croma 1.8 -09

MaranelloRed

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Viestejä: 79
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #104 : Joulukuu 26, 2008, 18:45:29 »

Luulen kanssa, että mokkula (=himmenin) liittyy mittaristoon, audiojärjestelmään ja ilmastointiin. Käyttis sivu 27.

Ilmastoinnin anturi se on, aurinkoa tutkailee.
Voipi olla, että mittarivalojen säätö saa käskyt samasta vehkeestä.
Keskuslukko toimii radiotaajuuksilla, joten näkyviä mokkuloita ei siihen tarvita.
Kirjattu
Exät: Toyota RAV4 2.0 2006, BMW E60 520i 2003, Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol Technical Liftback 2003, VW Passat 2.0 FSI Highline 2005, VW Passat 1.8 20V Turbo Comfort 1997

MaranelloRed

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Viestejä: 79
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #105 : Joulukuu 26, 2008, 18:58:50 »

Tämä ei tietenkään ole mikään tekninen vika, mutta näkyvyys sivuille on kyllä ainoa (ja suuri miinus) mitä autosta voi sanoa. Aika monta kertaa oli aluksi vähältä piti tilanteita ja juuri jossain rampeilla moottoritielle mentäessä.  Nykyisin olen jo tottunut siihen, että pää pitää tosiaankin kääntää sinne sivulle ja taakse ennenkuin näkee tuleeko autoja. Sitten pitäis vielä nähdä samaan aikaan mitä edessä ajavat "töppäilee"  ;).
Kirjattu
Exät: Toyota RAV4 2.0 2006, BMW E60 520i 2003, Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol Technical Liftback 2003, VW Passat 2.0 FSI Highline 2005, VW Passat 1.8 20V Turbo Comfort 1997

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #106 : Joulukuu 26, 2008, 19:02:12 »

Threadista " Sportin mittarivalot " löytyy vastaus asiaan: Mokkula liittyy automaatti-ilmastointiin ja muussa tapauksessa siinä on vaan itse se
kuoriosa valmiina tehtaalta.

Samasta otsikosta löytyy vastaus mittarivalon hämärätunnistimeen, tunnistin löytyy itse nopeusmittaristosta... :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 27, 2008, 00:47:13 kirjoittanut stormi »
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #107 : Joulukuu 26, 2008, 19:08:07 »

...ja hyvää Uutta Vuotta !!!

Monta kertaa nykyään muotoilu on mennyt turvallisuuden edelle, niin uuden Bravonkin kohdalla. Kuolleita kulmia löytyy ja taskuparkit oli
alussa ainakin tuskaa.

Mielummin otan kauniin auton ja voimistelen niskaani sisällä...onhan tuo jo tutuksi tullut. Silti saa ja täytyy olla tarkkana, omasta mielestä
juuri A-pilari tuottaa edelleen kylmiä tuntemuksia liikenneympyröissä.

Niitä kun Naantalista löytyy... ;)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #108 : Joulukuu 26, 2008, 20:19:11 »

Tämä ei tietenkään ole mikään tekninen vika, mutta näkyvyys sivuille on kyllä ainoa (ja suuri miinus) mitä autosta voi sanoa. Aika monta kertaa oli aluksi vähältä piti tilanteita ja juuri jossain rampeilla moottoritielle mentäessä.  Nykyisin olen jo tottunut siihen, että pää pitää tosiaankin kääntää sinne sivulle ja taakse ennenkuin näkee tuleeko autoja. Sitten pitäis vielä nähdä samaan aikaan mitä edessä ajavat "töppäilee"  ;).

Tämä on kyllä totta. Itse en koeajolla siihen juurikaan kiinnittänyt huomiota, mutta ensimmäisten kilometrien jälkeen auton ostosta tuon huomasi. On todella huono näkyvyys etusivuille juurikin tuon paksun A-pilarin takia.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

MaranelloRed

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Viestejä: 79
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #109 : Joulukuu 26, 2008, 20:26:53 »

Kyllähän tuosta huonosta näkyvyydestä luin ja katsoin jotain esittelyvideoita ennen ostoa, mutta itse ajaessahan sen todellisuuden vasta huomaa. Sama on tietenkin bentsuunin kulutuksen kanssa, mutta sitä saa mitä tilaa. Toista on toi kulutus näillä meidän "diesel-miehillä"  ;).

Tämä ei tietenkään ole mikään tekninen vika, mutta näkyvyys sivuille on kyllä ainoa (ja suuri miinus) mitä autosta voi sanoa. Aika monta kertaa oli aluksi vähältä piti tilanteita ja juuri jossain rampeilla moottoritielle mentäessä.  Nykyisin olen jo tottunut siihen, että pää pitää tosiaankin kääntää sinne sivulle ja taakse ennenkuin näkee tuleeko autoja. Sitten pitäis vielä nähdä samaan aikaan mitä edessä ajavat "töppäilee"  ;).

Tämä on kyllä totta. Itse en koeajolla siihen juurikaan kiinnittänyt huomiota, mutta ensimmäisten kilometrien jälkeen auton ostosta tuon huomasi. On todella huono näkyvyys etusivuille juurikin tuon paksun A-pilarin takia.
Kirjattu
Exät: Toyota RAV4 2.0 2006, BMW E60 520i 2003, Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol Technical Liftback 2003, VW Passat 2.0 FSI Highline 2005, VW Passat 1.8 20V Turbo Comfort 1997

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #110 : Joulukuu 26, 2008, 20:40:28 »

Kyllä nämä asiat varmasti kestää, kun muut asiat em. autossa on kunnossa. Onhan bensa-malli syöpöhkö ( onks toi suomea ) mutta se
ei tahtia haittaa, varsinkaan kun siihenkin voi itse vaikuttaa... ;)
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

MaranelloRed

  • Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Viestejä: 79
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #111 : Joulukuu 26, 2008, 21:07:15 »

Niinhän se on, ei kukaan (vai sanotaanko autosta näin) ole täydellinen. Tosiaankin olen tyytyväinen autoon kaikin puolin, nyt kun se ärsyttävä jarrujen vinkuminenkin loppui.

Kyllä nämä asiat varmasti kestää, kun muut asiat em. autossa on kunnossa. Onhan bensa-malli syöpöhkö ( onks toi suomea ) mutta se
ei tahtia haittaa, varsinkaan kun siihenkin voi itse vaikuttaa... ;)
Kirjattu
Exät: Toyota RAV4 2.0 2006, BMW E60 520i 2003, Toyota Avensis 1.8 VVT-i Sol Technical Liftback 2003, VW Passat 2.0 FSI Highline 2005, VW Passat 1.8 20V Turbo Comfort 1997

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #112 : Tammikuu 02, 2009, 12:12:22 »

Ei varsinaisia vikoja mutta aamulla kovan pakkasen ( -14 C ) seuraavaa:

Kuljettajan oven kahva jää avausasentoonsa ja vilkkun viiksi ei pysy paikallaan käännyttäessä. Pienen ajalun ja toistojen jälkeen taas
kaikki ok.
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #113 : Tammikuu 02, 2009, 17:55:36 »

Sama "vika" kuin stormilla. -15C aamulla, niin ei viiksi pysynyt paikoillaan, ponnahti takaisin normaaliin asentoon. Nyt kun kävin huristelemassa -7C pakkasessa niin ei enää tuota ilmiötä.
Kirjattu
No more FIAT

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #114 : Tammikuu 02, 2009, 18:27:12 »

Nyt kun minäkin liityn vilkkuvipukerhoon, niin voidaan todeta sen olevan ominaisuus !
Eihän missään esitteessä luvattu, jotta vilkku pysyisi päällä kun on -15 astetta.
Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)

Tom

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 853
  • MiTo MA Turbo Benzina
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #115 : Tammikuu 02, 2009, 18:29:55 »

No katohan vaan.

Mulla teki tänään toisen kerran vilkkuviiksi saman tempun, eli ei jäänyt lukkoasentoon oikealle käännyttäessä.
Ensikerralla luulin vain, että vika oli kuskin aamuhölmöilyä, mutta nythän viiksessä taitaa olla jonkinsortin tyyppivika.

Tämä siis vain pakkaskelillä kylmänä, ja loppuu heti kun korttelin ympäri on ajettu.
Sinänsä vähän outoa, koska mulla on ollut noina parina aamuna kiesi johdon päässä, ja sisätilassa on ollut lämpöä varmaan joku +10c.

Kirjattu

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #116 : Tammikuu 02, 2009, 18:31:13 »

neljän otos riittää siis lukemaan tämän ominaisuudeksi  ::

Kyllä ne italilaiset osaa hienot ominaisuudet keksiä, kun tietyssä lämpötilassa tapahtuu tiettyjä asioita  :o
Kirjattu
No more FIAT

Stormi

  • FTCF -Tukija
  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 7084
  • Gruppo AutoItalia Naantali
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #117 : Tammikuu 02, 2009, 18:31:53 »

Oven kahvan voi pistää keskiviikon autonpesuun + pakkasiin. Tänään otin vasta Bravon liikenteeseen. ( lasi kuplivaa Uutena Vuotena, ei
muuta, toim. huom. )
Kirjattu
Fiat 500 08' - "Carlo"
Vespa Sprint 200 Corsa
Vespa Rally 180 Gulf

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #118 : Tammikuu 02, 2009, 18:34:17 »

Jotenkin hienoa, että italiaano on saanut pakkasten suhteen tehtyä niin tasalaatuista jälkeä, että jokaisessa viiksessä toistuu samankaltainen ominaisuus
Kirjattu
No more FIAT

Tjet08

Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #119 : Tammikuu 02, 2009, 18:39:22 »

Mulla sama vika -15c ja oikealle ei vilkku pysy päällä vaan pomppaa takaisin. Ensimmäinen auto jossa tämmöistä ilmenee. Pystysköhän ne deltassa tekeen tuolle jotain? Ilmoitelkaa jos joku saa korjautettua tuon vian.
Kirjattu

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #120 : Tammikuu 02, 2009, 18:45:25 »

Mulla sama vika -15c ja oikealle ei vilkku pysy päällä vaan pomppaa takaisin. Ensimmäinen auto jossa tämmöistä ilmenee. Pystysköhän ne deltassa tekeen tuolle jotain? Ilmoitelkaa jos joku saa korjautettua tuon vian.

Todettiin ominaisuudeksi ja tehtaalla tarkkaan säädetty juttu.
Kirjattu
No more FIAT

-TS-

  • Tuning-kalustoa
  • ***
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 218
  • Citroen Grand C4 THP150 BMP
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #121 : Tammikuu 02, 2009, 21:57:38 »

Ensi viikolla tilaan vuosihuollon, ja otan asian esille.
Sitten taas tiedetään enemmän. Ehkä.
Kerron kyllä jos saan selville, että tämä ei ole suunniteltu kiusa pohjoisille-kansoille  :)
Kirjattu
T-Jet Sport  (Ex)

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #122 : Tammikuu 02, 2009, 22:35:03 »

Onko tämän viiksi ominaisuuden bonganneilla mahdollisesti vakionopeuden säädin? Sen viiksen olemassa olo kun tuntuu ahdistavan sitä haitarikumia. Ajattelin vaan jos se kumi on kylmällä jäykkä ja siitä johtuu ettei vilkku pysy päällä. Lämmetessään notkistuu ja homma pelittää. hhmmm.. kuulostaa jo salaliittoteorialta  >:D

Minulla on tuo vakkari.
Kirjattu
No more FIAT

Eralumi_

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1311
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #123 : Tammikuu 02, 2009, 22:39:14 »

Mulla tuli tuo viiksiongelma ilmi jo alkutalvesta 5 asteen pakkasilla. Ja mulla ei ole vakionopeudensäädintä, joten ei voi johtua siitä.
Kirjattu
Opel Astra GTC Sport 1.4T -12
Exä: Skoda Fabia RS Combi -12
Exä:Skoda Fabia RS -11
Exä: Fiat Bravo T-Jet Sport -08 *Powered by Motorbit* 182hp/285Nm

dexterous

  • FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 956
Vs: Viat uudessa Bravossa
« Vastaus #124 : Tammikuu 02, 2009, 22:40:58 »

Mulla tuli tuo viiksiongelma ilmi jo alkutalvesta 5 asteen pakkasilla. Ja mulla ei ole vakionopeudensäädintä, joten ei voi johtua siitä.

Se teoria siten ammuttu ales
Kirjattu
No more FIAT
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 49
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)