FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihdoin Punton Stiloon  (Luettu 1465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ojarvinen

• Vieras
Vaihdoin Punton Stiloon
« : Syyskuu 10, 2008, 01:35:42 »

Ja olen tyytyväinen!! 8) Kauppa sujui kuin elokuvissa, myyjä oli oikeen asiallinen. nyt kelpaa rullaaminen kun on tilaa ja tehoa. Tosa luin jonkun tekstiä, että oli kovaääninen multiwagoni. Mul on 1,4 kone ja kyl kuulostaa hiukan RRRRrrrrRrajulta ku polkee mut kyl siin kai ääntä pittäki lähtee? vai oisko ventttiilit kärynny. No, 50t km vasta mittarissa, ei pitäis mitään todellisia vikoja vielä olla, kai. Jos tiedätte jotain vastaavaa ni kertokaa. Punto ku oli nii hiljanen, tosin 1,2 kone ja kahdeksan venttiiliä. :)
Kirjattu

Sani

• Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Vaihdoin Punton Stiloon
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2008, 23:34:12 »

Onnea hyvästä valinnasta :) Mullakin vaihtui kk sitten 1.2 8V Punto --> 1.2 16V Stiloon, olen ollut kans tyytyväinen. Stilossa 70 tkm mittaris. Heppojahan ei tullut lisää kuin se 20, mutta tällä pärjätään kun bensakaan ei oo ilmaista (tosin nälkä voi kasvaa syödessä, olihan joku forumilaisistakin vaihtanut joskus 80 -> 95 Stiloon, hih mutta en minä jos tuo vaan toimii muuten).
Kirjattu

Maia

• Vakiokalustoa
  • **
  • Poissa
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : Syyskuu 20, 2008, 18:13:03 »

Tämähän on ihan luonnollinen jatkumo vaihtaa Punto Stiloon  :P
Ite vaihdoin sataseen Stiippaan.
Kyllähän tuo kovempaa ääntä pitää kuin Punto. Toinen vaihtoehto on se, että yksinkertasesti äänieristys on huono. Tämä huomattu erityisesti tuossa äänentoistoasiassa. Puntossa sai pitää subiakin riittävän kovalla niin ettei ulos kuulunut yhtään mitään, mutta Stilosta raikaa radio novan kello viidentoista uutisetkin kilometrien päähän  :( On jäänyt tuo hifistys ihan mietinnän asteelle kun en osaa päättää pitäskö sitä ruveta eristämään vai ei. En kuitenkaan tiedä mitään typerämpää kuin se, että musiikki raikaa autosta kylän toiseen päähän asti. Toisaalta tuo tuntuu olevan melko herkkä myös lisäpainolle, ei kykene ainakaan mitään virallisen kaavan huolellista painavaa eristystä tekemään, no ei kyllä sellaseen ole tarvettakaan. Mietitään vähän lisää.
Kirjattu
Not the power - but the appearance ;)

anturi

• Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2008, 22:58:05 »

Mä vaihdoin kanssa kaks ja puoli vuotta sitten Puntosen Stilo MW 95 malliseen. Se rengasmelu kuuluu, mutta autostereot vastaavasti ovat kai parhaimpia mitä vakiovarusteena asennetaan. Olen tosi tyytyväinen siihen vähän lisääntyneeseen tehoon ja vääntöön, on muutenkin vakaa ajettava. Nyt olen ajellut 98 tuhatta ja edelleen tuntuu, että eka kertaa on on köyhälläkin ihan oikea auto alla. Takuuseen on vaihdeltu vuotava jäähdytin, muuten on pelittänyt. Vuoden-parin päästä kun tulee vaihdon paikka, ei oikein vielä tiedä, mihin rahat laittaisi. Nythän Fiatilla ei ole Suomessa kaupan mitään edullista farkkua, kai täytyy sitten harkita Kia cee'diä Skodaa.
Kirjattu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)