FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Grande Punton madallus  (Luettu 1442 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Hallitus
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
Grande Punton madallus
« : Toukokuu 05, 2009, 16:31:19 »

Arvoisat kollegat,

Olen tässä pienessä mielessäni suunnitellut hankkivani Grande Puntoon Eibachin Pro-Kitin, eli n. 30mm madaltavat jouset. Iskareita en ajatellut vielä vaihdattaa, kun on ajettu vasta reilut 5tkm. Tässä kuitenkin tapani mukaan jahkailen ja pähkäilen että mitä hyvää ja huonoa madallusjousien asennuksesta seuraa. On selvää että ajettavuus (ja ulkonäkö) todennäköisesti paranee, mutta maavara vähenee. Mieleeni on kuitenkin tullut sellaisia kysymyksiä, joihin en ole oikein saanut vastausta mistään. Lähinnä siis kokemukset nimenomaan Grande Punton madalluksesta ja sen vaikutuksista kiinnostavat, kun en viitsi maksaa ja lähteä kokeilemaan ihan ilman tietoa/muiden kokemuksia.

Vaikuttaako em. madallus-setti paljonkin meluun (?) ja mukavuuteen negatiivisessa mielessä? Entä tuleeko tuollaisella maltillisella madalluksella autosta kuinka kova tai kuinka käy kuorman kanto kyvyn, jos siis verrataan vakioalustaan?

Monet ovat täälläkin Eibachin jousia kehuneet ja kauppiaatkin mainostavat kuinka ne progressiivisina eivät ole pintakovia, yms... Kuitenkin auto on päivittäisessä ajossa, eli liikenteeseen on päästävä kelissä kuin kelissä, ja ikää kun tulee lisää niin tuntuu nämä mukavuusasiat olevan pinnassa muutenkin. Jos siis jollain on aiheesta tietoa tahi kokemusta, niin olen kiitollinen tiedoista.  :)
Kirjattu
Opel Astra Sports Tourer 1,7 CDTI 2013 & Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo 2016

turanen

• Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Grande Punton madallus
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2009, 20:33:25 »

Mulla ei oo Grande Puntoa mutta vastaan kuitenkin...

Itselleni laitoin mk2 puntoon Eibachin madallusjouset ja nyt oon niillä pari viikkoa ajellu ni oon ollu tyytyväinen. Autosta tuli paljo jämäkämpi ajaa mut se ei kuitenkaa oo mikää pintakova. Kaupungissa kun ajaa ni ei tipu hampaat suusta.. ;D Suosittelen...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2009, 20:35:27 kirjoittanut turanen »
Kirjattu
-00 Punto Övertuning

www.impedanz.org

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)