FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Aiheet - Blackhill81

Sivuja: [1]
1
Yleistä (Bravo/a & Marea) / bravon koneenvaihto ongelma..??
« : Heinäkuu 22, 2015, 18:21:07 »
ostin kaverilta satasella -00 bravon, jossa vuoden leima, uus kytkin hilppeineen, ja muutenkin pistetty alustaan uutta osaa paljon.. kaikkiaan noin 1500 euroa, mutta jakoremmi vaihtamatta, ja kampuran hammaspyörä silotti hammashihnan noin 30cm matkalta ja yläkerta pysähtyi motarivauhdissa... :)

samaan aikaan naapurilla, niinikään myös 1.2 -00 bravo, jossa verovelkaa ja polizei vei kilvet ja jäi seisomaan, mutta missä on todella hyvä ja pirteä 140tkm ajettu kone... ostin senkin satasella...

Nyt kävi niin että tämä ensimmäinen (valkoinen) bravo mistä motti sökö, ilmeni että siinä oleva kone onkin aivan eri kuin tämä jälkimmäinen (musta) vaikka kumpikin on 1.2:sia ja molemmat -00...

valkoisessa on magneti marellin sähköt ja mustassa bosch... myös imusarja toisessa muovia ja toisessa muovia sekä metallia sekaisin... toisessa 2 lambdaa ja toisessa 1... toisessa ne 2 lambdaa ennen ja jälkeen katin, ja toisessa katti mahan alla ja yksi ainoa lambda kaukana katista, toisessa katti pakosarjassa...

Miten nämä koneet nyt sopis keskenään, vai miksi näissä on näin isoja eroja vaikka päällepäin konehuoneet aivan identtiset mutta osat silti aivan eri... autotkin samaa vuosimallia ja samat tehot jne...     tai olisko kellään kaupan tuollaista valkoiseen käypää magneti marellin sähköillä olevaa konetta, jossa on erillinen pakosarja, ja katti mahan alla...  raakamoottorikin riittäisi...?

taikka neuvoja miten nämä sopii keskenään vai sopiiko edes...

0409343883

2
Yleistä (Punto) / punto nykii (taas yks nykivä punto)
« : Huhtikuu 06, 2013, 11:55:15 »
eli kylmänä kun pistän puntoiseni tulille, se lähtee samantien käyntiin ja käy tasaisesti ja hienosti tyhjäkäyntiä ja niin se käy koko ajan... mutta kun autolla on ajellut sen 10-15km eli kone on kauttaaltaan kuuma, niin alkaa esim liikennevaloista lähtiessä rykiä ja nykiä, eikä meinaa ottaa kunnolla kierroksia... väkisin vain kun survoo kaasua pohjaan niin yskii yskii yskii ja sitten alkaa vetää taas kunnolla... tasakaasulla ajettaessa ei huomaa mitään oiretta mutta rajummin kiihdyttäessä oire tulee taas esille...    vaihdoin autoon tulpat, tulpanjohdot, puolat ja lambdan, eikä oire mihinkään hävinnyt... tosin huomasin eilen että pakosarjan alla katin jälkeen on toinenkin lambda, mikä niinikään alkuperäinen...  voisiko vika olla siinä..?

miten paljon nuo lambdat juttelee keskenään, ja millasia oireita tulee jos jompikumpi lambda on rikki, ja kumpi yleensä menee rikki..?   jos vika ei kuulosta olevan lambdassa, niin missähän se voisi olla..?

bensansuodatintakin mietin, mutta tässä 60SX Dualdrive -01 mallissahan ei kaiteskaan bensansuodatinta edes ole...  paitsi ihmetyttää että minne kaksi sinistä letkua menee apparin etulokarin sisällä..??  eihän siellä mitään suodatinta voisi olla..?  varaosaliikkeestä minulle myytiin limsatölkin kokoinen läpivirtaava suodatin, mutta minne se edes tulee..?   voisiko vika ollakkin polttoainepuolella..?

millasia oireita muilla on ollut..?   viikko sitten leimasin pelin ja päästöt oli jumalaisen hyvät :)

Sivuja: [1]

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)