FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.

Viestit - bravo90hv

Sivuja: [1] 2
1
Yleistä Fiateista / Vs: metro auto turku
« : Syyskuu 19, 2015, 16:20:46 »
Kuis motivoituneita Jaguar/Lantikkamyyjät FCA tuotteita kohtaan ku katteet per myyty auto kahvirahaa edellisiin verraten

3
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat suomalaisessa mediassa
« : Tammikuu 01, 2015, 01:59:19 »
WWW.fiat.fi sivusto :o

4
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat suomalaisessa mediassa
« : Marraskuu 21, 2014, 22:14:07 »
Oho, ex autofennicalaiset säätämässä uuden maahantuonnin mallivalikoimaa.

http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/fiatin+suomi-mallisto+alkaa+olla+selvilla/201411709083

Mikä siinä niin vaikeaa valita myyntimallit kun jo muutama vuosi harjoiteltu entisen leivissä ::)

Jälleenmyyjäverkostoa odotellessa.

5
Yleistä Fiateista / Vs: Fiatin myynti Suomessa
« : Syyskuu 29, 2014, 22:01:30 »
Abartheja oli useita, eri hintaisia varuste-eroista ym johtuen.
Tukholmalaisten 170kKruunua * valuuttakurssi + Suomalaisten oma autovero = Kallis

6
Yleistä Fiateista / Vs: Fiatin myynti Suomessa
« : Elokuu 23, 2014, 17:23:54 »
Mielenkiintoista, varsin mielenkiintoista. Seurataan miten painajainen etenee ;D

7
Yleistä Fiateista / Vs: Fiatin myynti Suomessa
« : Heinäkuu 06, 2014, 14:11:51 »
Tosi harmillista tää kyllä on. Uusien mallien myyntiintuonti ryssitään pahemman kerran, tyyliin 500L, josta todella pitkään esittelyn jälkeen ei ollut muita koneita kuin 1.4 tarjolla. Pikkuturbohan sitä suurta yleisöä kiinnostaa... Myös automaatti/robotti olisi ollut aivan ehdoton saada tuontiohjelmaan, mutta sitä ei taida vieläkään olla.

Oltiin tuollaista 500L:ää ostamassakin, mutta tomaatti puuttui (vaimo ajanut aiemmin vain automaatteja). Pienen mutkan kautta nyt pihassa on kuitenkin manuaali 1.4 Stilo Multiwagon, ja olen kyllä niin tykästynyt tuohon koneeseen, että voipi olla, että ensi vuonna vaihtuu Ällään samalla koneella.

Myynti helppo tyriä kun tehdas ei tarjoa pohjoismaihin 500L mallia yhdelläkään automaatilla varustettuna. Myöskin jos tehdas aloittaa muiden kuin 1,4L koneisten valmistuksen pohjoismaihin myöhemmin on jälleenmyyjien syy. Sitten kun saa, ei löydy ostajia.

Ei riitä että muutama valittaa näillä foorumeilla, löydettävä ostajia massoittain, mutta kun ei löydy, ei löydy.

Miten kävi kovan alkuhypetyksen jälkeen kaikille Abarthin ostjaille, moniko foorumilainen loppujen lopuksi osti Abarthin?

Sitä yritän kirjoittaa, syyt on monitahoiset; markkinatilanne, tehtaan mallitarjointa, suomalaiset rakastuneet VAG konsernin tuotteiisiin, Delta myy tappiolla KIAT ja moni ex FIAT:isti ajaa mauttomalla Korealaisihmeellä.

Jne...

8
Projektit / Vs: Lancia Delta 2.0i.e 16v HPE 1995
« : Huhtikuu 27, 2014, 19:17:55 »
Hitsataanko kynnyskotelon pohja? Kuvien perusteella kynnyksen alapelti sisäpinnalta melkoisen syöpyneen näköinen.

9
Yleistä jutustelua / Vs: Fiatin maahantuonti loppuu
« : Tammikuu 14, 2014, 20:41:10 »
Jokaisella omat mielipiteet, surkeat autokeskuksen toimipisteet kuitenkin möivät noin 60% koko suomen myynnistä näiden merkkien kesken. Tavara-autoissakaan ei voi puhua epäonnistumisesta, jos vertaa mitä Citroen hienon Vehon kanssa sai aikaan. Pökötin pakumyyntikään ei ole laulun arvoista.

Vanhentuva/vajavainen mallisto, yleinen haluttavuus näillä merkeillä Suomessa, siinäpä suurimmat syyt.

Maahantuontiin tehtaan sivukonttori suomeen, ainut pelastus FGA:n tuotteiden myynnin kehittymiselle.

10
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat suomalaisessa mediassa
« : Marraskuu 07, 2013, 01:30:22 »
Näyttää suomen fiat mainonnan budjetti olevan promillen luokkaa vrt.VAG mainontaan.oiskohan jotain vaikutusta myyntiin?deltan aikaa mainostettiin ja punto olikin vuosia myydyin pikku auto ja brava/o oli kans suosittu.

Kun ei oo myyntiä, ei oo tuloja millä mainostaa.

Syvältä ei helposti nousta ja vaatii useiden mallien uudistumista ja vuosien pitkäjänteisen työn.

Se on Fiatilla ja varsinkin Alfalla nyt edessä.

Ensin italiasta kuultava lähtölaukauksia uusille malleille ja niitähän odoteltu ja odoteltu.

Pikku juttuja ::)

11
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Lokakuu 21, 2013, 09:43:42 »
Ainakin järkyttävän ruma perä tuossa ällässä (valkoinen), kun ajelin yksi päivä hetken aikaa takana.
Makuasioita, mutta oli vaan mainittava. Jo pelkästään sen takia ei ole harkintalistalle tulossa koskaan. Ja varsinkaan kun ei ole mitään järkeviä tehojakaan tarjolla tehtaalta.

Jos auton valinta tehoista kiinni, sitten suoraan MB/BMW valikoiman kimppuun. Turhaan täällä itteään kiduttaa :D

12
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Lokakuu 20, 2013, 21:41:50 »
Niin surkia automalli ajaa että oikein teknarin omassa talvitestissä jotenkin vahingossa suoriutui ratakokeista kelloa vastaan erittäin hyvin sijoittuen. Ilmiselvä todiste huonosta alustasta/ajo-ominaisuuksista.

Kyllä Vagniikan maailma puolueettomasti tietää ;D

13
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Huhtikuu 10, 2013, 20:44:48 »
Kiva nähdä miltä esiintyminen näyttää +70 vuotiaana telkkarissa, sitä voi jokainen pohtia pienen hetken.

Takerrutte aivan väärään asiaan. Huomioikaan nyt muuten asiallinen ja jopa tietopainotteinen L esittely.

14
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Huhtikuu 09, 2013, 23:05:31 »
Voi luoja. Huonompaa esittelijää ei olisi ihan heti tullut löydettyä. Puhe on tökkivää, ja äijä ihan kuin ekaa kertaa kameran edessä. Hyvinhän tossa autosta tulee kaikki selville, mutta rytmitys, puhetyyli yms. ja siihen vielä ihan hölpötin levoton ja pumppaava kamera, kuin 90-luvun Jyrki ohjelmassa ikään...

Startin juttu oli yksi parhaista 500L esittelyistä suomessa. Sivuroolissa oli Peter Geitel, elävä legenda suomalaisissa autourheilupiireissä ja mm pitkäaikainen Vauhdin Maailman päätoimittaja vuosien takaa.

15
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Maaliskuu 12, 2013, 13:06:32 »
AB:n artikkeli oli kyllä todella positiivinen. Myös siihen otettiin vähän kantaa, että Twinairin ja Multijetin välillä on 105kg painoeroa, joka kertoo mm. nykyaikasen Multijet 2 - Dieselin vanhasta valurautalohkosta. Todella yllättävän painava (1440kg) tuo Diesel - versio on. Tästä tulikin mieleen, että Alfa 4c:ssä on esitelty uusi kokonaan alumiininen moottori. Lieneeköhän vastaava tuon nykyisen kanssa, mutta alumiininen? Nykyinen "isolohko" on käytössä 1.6 ja 2.0 Multijetissä ja 1.75TBi:ssä.

Muuten todella kiinnostavia molemmat 105hv mallit. Mielestäni vieläkin tehokkaampia malleja saisi tulla, kuten 2.0Multijet ja 1.4 Multiair Turbo.

Muistitko säätää selkänojan kaltevuuden kohdilleen? Löytyy aika laaja kallistusvara. Olen sentin tarkkuudella saman pituinen ja pää ei ota lähellekään kattoa normaaliasennossa..

16
hintatiedotkin niin tietää paljon Autokeskus vetää katetta.

Hih, aina niin hauskaa porukkaa. Siinä missä Vehokin vetää välistä, vetää autokeskuskin reilulla siivulla, ellei tekisi, tekisi sen joku muu samalla kaavalla, ellei enemmänkin.

17
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Tammikuu 15, 2013, 23:09:57 »
Amerikkalaiset saa Ällän tai trekkerin ( lähde: www.italiaspeed.com ) multiairilla ja TCT:lla. Huhujen mukaan tehdas ei tällä hetkellä valmista ainuttakaan automaattia euroopan markkinoille eli sylttytehdas Italian pääkonttorissa, ei Suomessa.

18
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Tammikuu 15, 2013, 15:53:56 »
Muutenkin pienten tila-autojen luokassa edullisesti hinnoiteltu jos vertaatte toisten merkkien ohjehintoihin. Ylihinnoittelusta ei voi puhua yhtään.

Tila-autot aina ns rumia, jos ei tarvitse tilaa, ostaa Barchetan tai Coupen. Jos tarvitsee tilaa, saa jonkinlaisen "ulkonäön" aina kaupanpäälle ;D

19
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Tammikuu 09, 2013, 01:50:24 »
Hinta aika asiallinen ja alkupään autoihin tulee veloituksetta mm automaattinen ilmastointi.  Easy ei oo edullisin varustetaso vaikka suomessa hinnat alkaapi malli ja twinairista otetaan vain 1000€ lisää. Tarkka kaveri ostaa easyn ja ruksaa lasikaton. Ei paha pienestä ja sympaattisesta tilaihmeestä. Jos ei bensat kelpaa, loppuvuodesta saa dieselin. Muita koneversioita ei saa muutkaan eu valtiot, joten Autofennica tarjoaa mitä tehtaalla tarjota.

Koeajokin suoritettu 8)

20
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat suomalaisessa mediassa
« : Joulukuu 31, 2012, 00:53:05 »
Todella pitkästä aikaa fiat mainos pohjosen lehdessä...wetteriä ei paljo fiatin mainostaminen kiinnosta. Ei tosin nytkään ollu wetteri vaan delta autolla on erä ajamattomia puntoja myytävänä. Paremmin oli fiatin asiat kun delta oli maahantuoja. Menis vaikka takasin... Autokeskus on kyl susi maahantuoja. Ei markkinointia eikä mallistoa.

Autokeskus ei maahantuoja. Tehtaan mallisto nyt mitä on,ei suomalaisen maahantuojan vika. Delta myy ylivuotisia ja jo aikoja sitten mallistosta poistuneita Grande puntoja samalla hintaa millä saa uuden Punton Autokeskuksesta.

Fiatin/Alfan mallisto ei ole nyt terävimmillään, Deltan aikana oli ja silti Delta ajoi ittensä konkkaan. Deltan huoltohinnat, huoltovälit ym olivat välillä ryöstöä. Verratkaapa vaikkapa mitä nykyisten Giuliettojen huollot maksaa eikä tartte jakohihnaa vaihtaa 3V/60tkm välein.

Jotenkin kyllästyttävää lukea, aina marinaa, autokeskus sitä ja tätä. Lähes aina negatiivista.

Autofennica loi tyhjästä ja nopeaan jälleenmyyntiverkoston deltan konkan jäljiltä. Turha odottaa tällä mallistolla heti vuolettavan kultaa. Harvemmin asutuille alueille tuli sellaisia jälleenmyyjiä jotka pitää itse merkkia heittopussina. Kattokoot wetterit/hartikaiset peiliinsä. Itse Autokeskukset onnistuneet kohtlaisesti myynneissään.

Deltastakin kuulee paljon perkeleitä. Tänne foorumeille on kait Deltauskovaisia siunaantunut keskimääräisiä enemmän ja autokeskus on iso paha susi.

Jos FGA:n tuotteet on niin huonoja ja myyntiverkosto suolesta, ihmettelenkin, mitä täällä valitatte.

Ostakaa Volkkari ja kirotkaa sen jälkeen TSI koneet DSG-vaihteistot alimpaan helvetiin. Nykyään monella "laatumerkillä" isommat tekniikkaongelmat kuin FGA tuotteilla.

Kauniita unia :angel:

21
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Joulukuu 25, 2012, 17:56:53 »
Miksi siinä riittää työtä?

22
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Joulukuu 24, 2012, 13:10:53 »
Keltainen mustalla yläosalla bongattu. Todella nätin/pirteän näköinen! Kumma jos ei ala kelpaamaan Fiatisteille.

23
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Elokuu 31, 2012, 11:32:08 »
Kyllä minusta tämä 500L on tosi upea omalla tavallaan. Varsinkin valkoisena ja mustakattoisena. Kun tulee aika luopua Deltasta, niin 500L on varmasti seuraajaehdokkaiden joukossa. 85hp diesel olisi tällähetkellä meille sopivin moottori. Olen ajanut Deltalla 13kk aikana jo 35t km, joten twinair ei tuntuisi mielekkäältä. Toivottavasti Aro saa 500L:n pikimmiten maahan. Olen skeptinen. Missä on uusi Panda, missä on Punto Twinair, missä on 500C Twinair, missä on Bravo?

Sivusta kuultuna,  totta tai huhua. Uutta Pandaa ei tuotane ollenkaan maahan :o Punton Twinair ja samalla mainonnassa nättinä värinä näkyvä metallivihreä=ei tuoda >:( 500C jäänee myöskin kokonaan tuontiohjelman ulkopuolelle :-[ Bravosta myydään loput maassa olevat karvalakkivarusteiset 90hv mallit pois ja se on siinä ;D 500L tulossa joskus, mutta myyjätaho kuulee esin median kautta mitä tapahtuu ja milloinkin ja vasta sen jälkeen Autofennica informoi myyntipisteitä >:(

24
Yleistä Fiateista / Vs: Fiat 500L - kiinnostava uutuus?
« : Heinäkuu 07, 2012, 23:52:46 »
Huhujen mukaan tulossa Suomeen.

25
Kuka hullu vertaa Skodaa Abarthiin, vaikkakin DSG-versiona kiihtyy muutaman kymmenyksen nopeammin kuin vakioAbarth.

VAG-konsernin tuotteen ostaessaan saa jo legendaarista mainetta niittäneet DSG/TSI paketin ja takuuajan jälkeen verenpainelääkityksen kaupan päälle ;D

Sivuja: [1] 2

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)