FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bravo Hgt ratalelu  (Luettu 29089 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Immop

  • Hallitus
  • Hard Core Tuunaaja
  • ******
  • Poissa
  • Viestejä: 1275
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #25 : Maaliskuu 11, 2010, 09:26:53 »

Ei tähän mitään ahdinta passaa laittaa, miettikääpäs mitä tuo painaa näin riisuttuna ja mitä koneesta saa irti ilman ahdintakin. Väännökäs vitoskone ja se ahtamattoman koneen soundi on upea!

Suorat on nopeille autoille mutta mutkat on nopeille kuskeille  :P Tässä ehkä tasapainoista pakettia molempiin tapauksiin...
Kirjattu
Lancia Delta hf Integrale
Alfa Romeo Mito 1.3 jtdm

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #26 : Maaliskuu 11, 2010, 12:19:44 »

Joo no jos oltais tehty ihan vaan "lelu" niin ahdin ois voinut keulaan eksyä...mut tehtiin endurance säännöillä, siellä ei hyvällä katella jälkiasennus ahtimia......

Autoa ei olla vielä punnittu, eli ei tiedetä painoa. Mut punnitus tapahtunee ensi kuun aikana.....kai se nyt vähän alle 1300kg painaa.... ::) alustaan olis tarkoitus enemmän paneutua...vielä riittää tuo ~150hv, sit kun alusta on mieluinen nii sitten jos vaikka.... >:D

Niin ja auto ei todellakaan ole myynnissä...... O0
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

HGT

  • FTCF-Tukija
  • Tuning-kalustoa
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 120
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #27 : Maaliskuu 11, 2010, 15:53:10 »

Juu ei mitään ahdinta pilaamaan hyvää autoa   :-X

Nätti peli, pitää yrittää päästä joskus livenä näkemään  8)
Kirjattu
Peräkylän pasta

Mara

  • FTCF-Tukija
  • Hallitus
  • Hard Core Tuunaaja
  • ******
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1102
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #28 : Maaliskuu 12, 2010, 20:08:01 »

On se kähee  ;D
Kirjattu

Amir

  • Vieras
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #29 : Maaliskuu 17, 2010, 20:14:19 »

Onhan toi varmaan kiva ratapeli. Itse kyllä kaipaisin tuohon ahdinta ja lisää tehoa. Joskus oli itellä Yaris TS Turbo 182hv/940kg kauppakassina, joten ratapeliltä oottasin hieman kovempaa teho/painosuhdetta.
Kirjattu

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #30 : Maaliskuu 18, 2010, 12:54:41 »

Onhan toi varmaan kiva ratapeli. Itse kyllä kaipaisin tuohon ahdinta ja lisää tehoa. Joskus oli itellä Yaris TS Turbo 182hv/940kg kauppakassina, joten ratapeliltä oottasin hieman kovempaa teho/painosuhdetta.


Joo kuten aikasemmin tuli todettua et tehtiin se yhden lajin säännöille ja säännöt kieltää ahtimen, tietysti jos vaan ajelis pelkkiä ratapäivä ajoja....ilman sääntöjä niin tottahan toki ahdin kiva on....mut kyllä tolla pääsee ajamaan välillä lujempaakin kuin älyttömän tehosilla turboautoilla....se tehokin on joskus pahasta....ite olen kyllä turbo autojen kannattaja...jotkut voivat ehkä jopa sen todistaakkin.... >:D eihän mikään voita sitä ahtimen tuomaa vääntöä. Mut tolla kun on päässyt rataa kiertämään niin kyllä se vaan jätti sellasen fiiliksen et kyllä vaparillakin voi lujaa ajaa...

Eikä toi alusta viel edes ole valmis...paljon on tekemistä...auton painojakauma on oikeestaan ihan perseestä....toi moottori painaa aivan sairaasti, et keulalta löytyy liikaa painoa. No ite on auto tullut valittu ja ehkä just ton koneen takia, sen kanssa on sit vaan elettävä. Mut tällä hetkellä eletään niillä säännöillä mitkä kyseiseen luokkaan on tehty...tulevaisuudestahan ei kukaan tiedä... >:D
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

Amir

  • Vieras
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #31 : Maaliskuu 18, 2010, 13:04:59 »

Mut kivahan tollainen ois...kun ois ees joku laite ja aikaa :'(
Kirjattu

Tunari

Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #32 : Maaliskuu 18, 2010, 15:19:43 »

Hieno on ;D
Jos säännöt sallii lukkoperän käytön, sellainen on must! En kyl kaikkee lukenut, jos vaikka sellainen on jo ;)
Kirjattu

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #33 : Kesäkuu 20, 2014, 11:15:49 »

No jos tätäkin hieman päivittäis.... ;) juu kaikenlaista on tällekkin rojektille sattunut ja tapahtunut. Nyt oltais takapään ripustuksen kimpussa, orkkis kun ei oikeen kelpaa ku ehkä sunnuntai ajeluihin.... tämmöseltä se nyt näyttää, jo tallissa se tuntuu toimivan 8)
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #34 : Kesäkuu 20, 2014, 11:31:47 »

No johan poikkeaa alkuperäisestä  :D
Lisä kuvia toivotaan 8)
Ja mielellään kuulisin millaisia osia hyödynnetty  :)
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #35 : Kesäkuu 20, 2014, 11:51:29 »

Juu tää on niin suuren luokan toimintaa ettei pysty paljastaan osien alkuperää  8) ;D >:D joo kuvia on tulossa lisää ja kyllä tää tästä vielä paljastuu ;)

Mut nyt pystyy bravon perän aurauksen säätämään ja periaatteessa camppeeritkin..... ;)
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

Wesulius

  • Admin-Member
  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 333
  • iso moottorinen uuno.
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #36 : Kesäkuu 20, 2014, 14:29:38 »

Juu tää on niin suuren luokan toimintaa ettei pysty paljastaan osien alkuperää  8) ;D >:D joo kuvia on tulossa lisää ja kyllä tää tästä vielä paljastuu ;)

Mut nyt pystyy bravon perän aurauksen säätämään ja periaatteessa camppeeritkin..... ;)

Nyt vaan tais mennä endurance sääntöjä vastaan aika pahaste..
Kirjattu

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #37 : Kesäkuu 20, 2014, 14:44:47 »

Jep....nyt mentiin endurance sääntöjen ohi ja komeesti.....mut palautus on helppo jos tarvii palata ;) näyttää vähän siltä et tätä koppaa ei endurancessa tulla näkeen.....mut kaikkihan on mahdollista  8)
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

Wesulius

  • Admin-Member
  • Todellinen Tuunaaja
  • ****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 333
  • iso moottorinen uuno.
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #38 : Kesäkuu 21, 2014, 16:39:19 »

Jep....nyt mentiin endurance sääntöjen ohi ja komeesti.....mut palautus on helppo jos tarvii palata ;) näyttää vähän siltä et tätä koppaa ei endurancessa tulla näkeen.....mut kaikkihan on mahdollista  8)

Ekös baravon vakio varteenkin olis saanu tehtyä epäkeskoilla camber / aurauksen säädön ja ihan endu sääntöihin sopivanakin.
Vähän samaan tyyliin ku meillä e30 bmw:ssä.
Fiudessa kun on vielä oikeen laakeroitu systeemi ni luulis tulevan hyvä.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 21, 2014, 16:41:13 kirjoittanut Wesulius »
Kirjattu

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #39 : Kesäkuu 21, 2014, 19:49:59 »

Ekös baravon vakio varteenkin olis saanu tehtyä epäkeskoilla camber / aurauksen säädön ja ihan endu sääntöihin sopivanakin.
Vähän samaan tyyliin ku meillä e30 bmw:ssä.
Fiudessa kun on vielä oikeen laakeroitu systeemi ni luulis tulevan hyvä.

Hmmm.... voiphan se olla, mut toi laakerointi oli ehkäpä se suurin syy miksi siitä nyt luovuttiin....se antaa sivuttain liikaa periksi, ei sitä käsin käännä mut kyllä se periksi antaa kun kurviin kunnolla kanttaa... sit on "auraukset" jotain muuta kun pitäis ::)

Mut mitään ei olla jouduttu "rikkomaan" vaan kaiken saa takaisin vakioksi ja helposti.... :angel:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2014, 20:25:08 kirjoittanut Coupé 20vt+ »
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

PehmoLelu

  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Viestejä: 1951
  • Pasta con anti-tuning salsa
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #40 : Kesäkuu 21, 2014, 22:47:31 »

Tukevin ja kaikkein vähiten kulmiaan muuttavan rakenteen saisi tehtyä tuollattis fiatin taka akselilla.
Rajumpi kolmiotuki taakse niin ei väänny. Tilathan ne nämä kaikki tosin sanelee aika pitkälti. Mites endurance säännöt. Saisko sinne lisätä yhen tukitankon per taka kulma ?
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #41 : Elokuu 04, 2014, 16:28:13 »

Noniin, nyt ruvetaan oleen valmiina tulevaan ratapäivään...
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #42 : Elokuu 04, 2014, 16:29:52 »

Tossa vielä yx epäselvä lähikuva, saas ny nähdä miltä toi tuntuu ajaessa.....toivottavasti ei menny aherrus tunnit ihan hukkaan 8)
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)

jykä

  • Admin-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • *****
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Viestejä: 1201
Vs: Bravo Hgt ratalelu
« Vastaus #43 : Kesäkuu 30, 2015, 07:47:59 »

Noniin takapäähän on tässä parin viikon sisällä taas vähän uutta tavaraa tullut, kun hommattiin paksumpi vakaaja sinne... sen mitä kerettiin viime viikonlopun gff:n rata päivillä ajamaan niin nyt ruvetaan olemaan alustan suhteen oikeilla jäljillä... ;)

Tosin ajot jäi kesken kun ilmeisesti kannentiiviste antautui... no johan sillä on keretty toista tuhatta kilsaa rata ajoa harrastamaankin  ;D taidettiin pistää silloin joskus bravon oma tiivari sinne... pitänee nyt vaihtaa sinne coupen tiivari, se kun on metallinen... ja varmaan samalla päivitetään konetta ::)
Kirjattu
Coupé 20vt -99
850 super -72
Bravo hgt kilpuri -97
X1/9 -82
Bravo hgt -97(varaosa auto)
 


Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)