FTCF - Fiat Tuning Club Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: YÖ Topikki  (Luettu 21560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fletch

• FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Pari riisikippoa, Uno 70SL ja 127
Vs: YÖ Topikki
« Vastaus #25 : Maaliskuu 12, 2014, 01:54:02 »

Ei kande hommata mitään harrasteita jos on yöparkuikäisiä lapsia.
En mä mikään lestaadiolainen ole mutta kahdesta kuitenkin kokemusta  ::)

Joo mut jos löytäis semmosen joka olis ihan valmis ja mitä ei tarvis rassata :) Hyvällä säkällä sais varakulkineen jos jompikumpi käyttiksistä päättää piiputtaa eikä kerkeis sitä heti hoivata. Outo mielihalu olis hommata kakspyttynen 126 tai Panda 30  >:D

hyi wittu että tuo uuen mallin Delta on ruma  '.| Aloin selaamaan nettiautossa Lancioita, ja sieltähän semmonen tuli vastaan. Ei nappaa kyllä omaan silmään.

Ei se ole ruma vaan persoonallinen  ;D  Noita uusiakin Deltoja katsellut kun miettinyt mitä seuraavaksi hommaisi. Varsinkin se 190hp twinturbo olis hauska ajatuksena varsinkin kun moni ei odota että se moderni taideteos vielä liikahtaakin. Vähän se vaan on liian möhkö.

Sitten avautumista asian sivusta... tanan räkätauti pitää sitten puskea juuri nyt kun töissäkin hirmu kiirettä.
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

joninom

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Ei merkillä väliä kuhan se on Fiat
« Vastaus #26 : Maaliskuu 12, 2014, 02:27:26 »

Joo persoonaa on kyllä, siitä oon samaa mieltä. Yleensä personaalliset kulkineet justiin omaan silmään nappaakin, mutta jostain syystä tuossa ei ole kyllä mitään eroottista...  ;D

Mullakin oli justiin pari viikkoa räkätauti. Nenä niin tukossa ettei kulkenut kahteen päivään nenän kautta ilma muutakun suihkun tai ulkoilun jälkeen, sen kolme minuuttia... Sitten päätin että kokeilen ensimmäistä kertaa elämässä nenäsumutteita. Nasolin kyllä toimii hienosti, tommonen 1mg vahvuinen. Viitisen minuuttia suihkauksesta molempiin sieraimiin, ja henki kulkee. Suosittelen lämpimästi kaikille kanssa-autoilijoille, pidetään tää tieto omana tietona. Massamerkki autoilijat saavat niistää nenuansa...  ;)
Kirjattu
Hei, olen asianajaja Janne, asianajanananne, ajan asiaanne asianajanananne

Fletch

• FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #27 : Maaliskuu 25, 2014, 02:25:04 »

Jaahansta taas unetonta yötä puskee. Liikaa pähkittävää ja muksu herätti just kun laiva lipui höyhensaaria kohti niin tässä sitä taas surffaillaan. Hyvä puoli että tulee etittyä kaikenlaista mitä ei muuten ehdi. Tänä yönä oon selvittänyt miksi pakki ei volvossa oikein meinaa loksahtaa hyvin pesään ja mikä vaivaa sen keskuslukituksen takaluukon lukkoa. Samalla huoltomanuskaa plärätty niin tietää mitä on vastassa ja etsitty varaosat jo valmiiksi mitä tarvitaan  8)

Viikonloppuna onnistuin puukottamaan itseäni nahkamiehen köysipuukolla huolella sormeen kun purin kaatopaikalle meneviä lastenrattaita. Tunnetusti se terä ei lihaa sääli joten sormesta lähti kunnon file. Hyvän puukon huomaa muuten siitä että haava on kivuton mutta runsasverinen kuten nytkin. Lauantaina kauppareissulla toinen pariskunta saattoi hississä ihmetellä kun haava repesi autonavaimia taskusta kaivaessa ja tuposta alkoi tiputtaa verta hissinlattialle. Ei kun vähin äänin pois vessaan tekemään uutta pakettia.
Kirjattu
Exät: Fiat Uno Fire -88, Fiat Tempra 1.6 -93, Alfa Romeo 156 2.5 -98, Fiat Stilo 1.2 -03, Fiat Linea 1.3 Mjet -08, Fiat Punto 75 SX -98, Fiat Marea Weekend 1.8 -99, Fiat Croma 1.9 16v Mjet -06

joninom

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #28 : Kesäkuu 10, 2014, 03:10:35 »

Joku päivä, jos ei itellä ole varaa ni sitten lähden lainarahalla Gumballiin.  '.| Olispa sielläkin Fiiatti nähty.  ;D
Kirjattu

BraveBeast

• Vieras
« Vastaus #29 : Kesäkuu 10, 2014, 03:52:00 »

Ei se osallistuminen maksa kuin 50k€ (1 auto/2 hlö). ;D
Kirjattu

joninom

• FTCF-Member
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #30 : Kesäkuu 10, 2014, 18:05:56 »

Niin on, pikkunen säästökuuri päälle. 10 vuotta makaroonia  ;D
Kirjattu

PehmoLelu

• Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
  • Pasta con anti-tuning salsa
« Vastaus #31 : Kesäkuu 12, 2014, 00:38:03 »

Minulla on ollunna makarooni kohta 20 vuotta alla ja ei se jumaliste ole extrana tilille lykännyt 50 tonnia.
Noh kuis vaa. Pizzaan tekemään muiden vanhoista jätöksistä. Olis originale pizza ainaski ja halapa.

Kello puali yksi ja kokopäivä kulutettu.
Pirskatti. Itse olen suursyömäri mutta tänään aamulla pari hapankorppua ja loppupäivä kahveen voimalla.
Pari kalijaa iltapalaksi vaihelaattikkojumpan ratoksi ja nyt yöhuikoiseen näkkäriä ja sangriaa. Meinasin jo valamettia mennä tulille iskemaan mutta ei kehtoo naapuri kattelee piippuun magnumeja.
Kirjattu
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash.
-Be a man and start smoke Diesel you powdered cocaine head.

PehmoLelu

• Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #32 : Huhtikuu 04, 2015, 23:13:10 »

Jou Jou
Kirjattu

Fletch

• FTCF-Tukija
  • Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #33 : Huhtikuu 21, 2015, 02:10:05 »

Kerkesin tunnin sitten nukkumaan kun muksu kait näki pahaa unta tms. ja halusi jotain mutta ei vaan saa selvää kun väsynyt 2v tenava yrittää itku kurkussa selittää. Noh mamma sai sen nukahtamaan mutta ei sitten enää itseä nukuta vaikka koko eilisen päivän väsytti niin penteleesti ja illalla nukahdinkin kuin taiottuna. Vanhemmuus on kyllä hienoa vaikka joskus ei siltä vaikuttaisikaan ja heinäkuussa olis toinen vielä tulossa. Oon luvannut itelle että muutaman vuoden päästä saa sitten tehdä paljo enempi omia juttuja jahka saa nuo mukulat vähän isommiksi.
Kirjattu

PehmoLelu

• Hard Core Tuunaaja
  • Poissa
« Vastaus #34 : Huhtikuu 22, 2015, 00:09:12 »

Minun vanhempi pentu on nyt 7 vuotias.
Sillon kun tuo syntyi niin tuumin myös että parivuotta menee niin pääsen harrasteautosorvin ääreen takaisin. Enpä ole päässyt.

Kirjattu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)