Punto > Yleistä (Punto)

Vikakoodien lukija Puntoon

(1/1)

Pertsa:
Millähän lukijalla pystyy lukemaan vikakoodit minun vm.2000 Punto 60 1,2 8-v. autosta? Onkohan autoni OBD II- yhteensopiva? Minulla on MaxiScan MS309 vikakoodin lukija mutta se ei ainakaan koodeja Puntosta pysty lukemaan. Aliexpressillä oli lista yhteensopivista autoista ja siinä oli vain nämä Puntot:
Fiat Punto 2002 NEC Programming via Chip ja Fiat Punto Jeager 08 Cluster-Diagnosis.

Uno_mas:
Mulla ei ole varmaa tietoa, koska Fiat otti käyttöön OBD2:n. Katsastuksessahan OBD mitataan 2001 alkaen niin luulisi, että 2000 vuoden Puntossakin olisi OBD2.
Melkein epäilen ettei tuo MaxiScan MS309 vaan ole jostakin syystä yhteensopiva Punton kanssa. Saatko keltään lainaan erimerkkistä vikakoodilukijaa, että pääsisi koittamaan onko ongelma vikakoodinlukijassa?

Onhan tuo sun Punto mk2 korimallia? Mk1 korisessa tuskin on OBD2:sta.

Mä olen vikakoodien lukuun käyttänyt http://www.multiecuscan.net/ ja läppäriä, tai nykyään tablettia.

Pertsa:
Puntoni on koriltaan MK2. Epäilen että tuo MS309 ei ole yhteensopiva Puntolle. Tilasin ELM327 palikan ja kun se tulee niin lataan tuon softan ja kokeilen toimiiko se Puntossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Adblocker...

Ftcf.org pyörii ilmaisvoimin ja ainoa keino ylläpitää palvelinta on mainokset.
Toivoisimme, että et käytä adblockeria tällä sivustolla. Kiitos :)
Siirry pois tekstitilasta